Jak "TO" usunac?

Data: 2009-09-09 23:10:31
Autor: Bastion
Jak "TO" usunac?

Użytkownik "karol" <karol@kot.pl> napisał w wiadomości news:h88p5v$9f9$1node1.news.atman.pl...
Witajcie!

Mam problem. Bedac w Chorwacji nakapalo mi razem z deszczem na samochod jakiegos dziwnego czegos (to chyba bylo drzewko oliwne - ale rownie dobrze tto moglo byc cos innego).
To chyba nie jest zywica, ale caly samochod jes w plamki.

Osobiscie bym to chyba zostawil, zejdzie razem z deszczem i po kolejnych myjniach.
Domowym sposobem, zywice/smole usuwa sie maslem albo spirytusem.
Moim zdaniem maslo bedzie najlepsze, lakier i karoseria jest odporna na tluszcze/smary

Data: 2009-09-10 09:46:35
Autor: karol
Jak "TO" usunac?
Bastion pisze:

[...]

Nisz pisz takich rzeczy w Internecie, bo ktos Cie jeszcze posłucha.
Jesteś laikiem.

Data: 2009-09-10 12:00:58
Autor: kamil
Jak "TO" usunac?

"karol" <karol@kot.pl> wrote in message news:h8aam5$irr$1node2.news.atman.pl...

Nisz pisz takich rzeczy w Internecie, bo ktos Cie jeszcze posłucha.
Jesteś laikiem.

Taki cwany, a sam pyta jak usunac.. eh..

Data: 2009-09-10 13:39:35
Autor: karol
Jak "TO" usunac?
kamil pisze:
[...]

no, na pewno deszczem...
a Ty jak bedziesz chory to na 3 zdrowaski do pieca :)

Data: 2009-09-11 03:16:41
Autor: Bastion
Jak "TO" usunac?

Użytkownik "karol" <karol@kot.pl> napisał w wiadomości news:h8adh5$h8c$1node1.news.atman.pl...
kamil pisze:
[...]

Za mocno popiles z rozpaczy po meczu Polski ze Slowennia?
Rozumiem, niemniej to jest grupa dyskusyjna, tu sie duskutuje a nie leczy frustracje.

Data: 2009-09-11 08:50:45
Autor: karol
Jak "TO" usunac?

Za mocno popiles z rozpaczy po meczu Polski ze Slowennia?
Rozumiem, niemniej to jest grupa dyskusyjna, tu sie duskutuje a nie leczy frustracje.

masz zadatki na pyschologa

Data: 2009-09-11 12:32:12
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Jak "TO" usunac?
karol pisze:

Za mocno popiles z rozpaczy po meczu Polski ze Slowennia?
Rozumiem, niemniej to jest grupa dyskusyjna, tu sie duskutuje a nie leczy frustracje.

masz zadatki na pyschologa

A Ty na członka Samoobrony.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Czarna Laguna kombi - oklejona.

Data: 2009-09-13 01:06:03
Autor: Bastion
Jak "TO" usunac?

Użytkownik "karol" <karol@kot.pl> napisał w wiadomości news:h8cgv2$um6$1node1.news.atman.pl...

Za mocno popiles z rozpaczy po meczu Polski ze Slowennia?
Rozumiem, niemniej to jest grupa dyskusyjna, tu sie duskutuje a nie leczy frustracje.

masz zadatki na pyschologa

:)) OK.
 Niemniej starajmy sie na tej grupie:
- dyskutowac
- wymieniac poglady
- wymieniac doswiadczenia
- wzajemnie doradzac

Masz ochote komus wirtualnie dojebac?
Zagraj w GTA...

;)

Data: 2009-09-10 13:45:20
Autor: karol
Jak "TO" usunac?
Arek (G) pisze:
karol pisze:

[...]

A te medrcem nad medrcami.

Data: 2009-09-11 02:48:43
Autor: Bastion
Jak "TO" usunac?

Nisz pisz takich rzeczy w Internecie, bo ktos Cie jeszcze posłucha.
Jesteś laikiem.

No a ty jestes ekspertem? To po co prosisz o rade?

Dziekuje kolegom z grupu, ktorzy wyrazili podobne stanowiska.

Jak "TO" usunac?