Jak "TO" usunac?

Data: 2009-09-10 14:43:00
Autor: GD
Jak "TO" usunac?
Witam !

Jesłi to żywica (prawdopodobnie z drzewa Piniowego) to doskonale sprawdza się środek do usuwania naklejek Label Killer - mi zmył nawet zaschniętę plamy z przed 2 lat. Nietety nic innego czego próbowałem nie chciało tego ruszyć...

Pozdrawiam
Grzegorz

Użytkownik "karol" <karol@kot.pl> napisał w wiadomości news:h88p5v$9f9$1node1.news.atman.pl...
Witajcie!

Mam problem. Bedac w Chorwacji nakapalo mi razem z deszczem na samochod jakiegos dziwnego czegos (to chyba bylo drzewko oliwne - ale rownie dobrze tto moglo byc cos innego).
To chyba nie jest zywica, ale caly samochod jes w plamki.
Probowalem usuwac to pasta lekkkoscierna.
Jakims jogurtem przemyslowym.
Probowalem rowniez terpentyna oraz specyfikiem do smoly.
Najlepszy byl ten jogurt, ale po jakims czasie plamy znow wyszly.
Calosc nie ma jeszcze tygodnia a ja nie wiem czym to jescze potraktowac.
Poszukam jeszcze preparatu do zywicy.
Czy macie jakis pomysl co z tym dalej zrobic?
Ktos moze mial podobne doswiadczenia po Chorwacji?

Jak "TO" usunac?