Jak "TO" usunac?

Data: 2009-09-13 09:47:31
Autor: newsartmediaWYTNIJTO
Jak "TO" usunac?
Witam serdecznie.

Mam problem. Bedac w Chorwacji nakapalo mi razem z deszczem na samochod jakiegos dziwnego czegos (to chyba bylo drzewko oliwne - ale rownie dobrze tto moglo byc cos innego).
To chyba nie jest zywica, ale caly samochod jes w plamki.
Jeśli to jednak jakiś rodzaj żywicy to trzeba usuwać tak jak naklejki (kauczuk),
czyli albo preparatem do naklejek, albo toluenem (do nabycia w sklepach
chemicznych) albo dowolnym tłuszczem (najbezpieczniej dla powierzchni ale
najwolniej idzie, bo w tłuszczach jest niewiele węglowodorów wielonienasyconych,
które są rozpuszczalnikami takich rzeczy).
Reasumując nawet masłem. Pozdrawiam.

Sebastian
http://www.speedyelise.fora.pl/

--