Jak TV wybrac

Data: 2011-08-15 15:16:03
Autor: MUA
Jak TV wybrac

Planuje kupic TV.  Taki by można było bez problemu podłączyć tuner Vectry.
To jest pewne. Pozsotałe są zmienne ;)
Czy HD? Czy  LED? Czy juz 3D?

Koszt ok 3000-4500 PLN. Przekątna 32"-42".  Jeśli będzie wifi to ok.
Mam jeszcze pytanie czy można przsyłać obraz na TV przez Wifi?
Będe bardzo wdzieczny za kazda ciekawa podpowiedz na co zwróci uwage gdyz
kompletnie nia mam pojecia co kupic a nie chcialbym aby za mnie zadecydowal
sam sprzedajacy ;)

Data: 2011-08-15 23:33:12
Autor: ToMasz
Jak TV wybrac
W dniu 15.08.2011 15:16, MUA pisze:
Planuje kupic TV.  Taki by można było bez problemu podłączyć tuner Vectry.
To jest pewne. Pozsotałe są zmienne ;)
Czy HD? Czy  LED? Czy juz 3D?

Koszt ok 3000-4500 PLN.
ja bym był ostrożny. Tv tracą na cenie jak auta, po co przepłacać?
Przekątna 32"-42".
wróżka grupowa mówi ze każdy jest za mały. JA myślałem o 37-42 do pokoju 20m2, teraz przyzwyczaiłem sie do 42, i widze ze większy też by pasował.

Jeśli będzie wifi to ok.
drogi dodatek. warto?
Mam jeszcze pytanie czy można przsyłać obraz na TV przez Wifi?
nie wiem, ale zastatnawiam sie poco. tzn zastosowanie zawsze sie znajdzie, i nawet reklama Cie zachęci- ze niby coś będzie prostsze ale..... TV to chyba na scianie/meblach będzie? nie można jakoś kabelków ukryć? Skoro tv ma odbierać cos przez wifi to nadajnikiem będzie.... laptop? bez kabla?

namieszałem nieco, ale ja juz taki jestem ze zawsze zadaje pytanie po co? bezprzewodowa łączność w mobilnych urządzeniach jest ważna i konieczna. ale 42calowy TV nie jest mobilny, a urządzenie wysyłające do niego film przez 2 godziny - również bez zasilania długo nie pociągnie. ( i za jakie grzechy ktoś z nim ma biegać po domu?)

Pzodrawiam

ToMasz

PS jak juz mam polecić to do oglądania 42 panasonic plazma. może nawet nie być ful hd. jak do szpanowania to led+3d

Data: 2011-08-15 23:42:28
Autor: pawell32
Jak TV wybrac
W dniu 15.08.2011 15:16, MUA pisze:
Planuje kupic TV.  Taki by można było bez problemu podłączyć tuner Vectry.
To jest pewne. Pozsotałe są zmienne ;)
Czy HD? Czy  LED? Czy juz 3D?

polecam sony model np. 40ex720, cena od 2900.
podświetlanie led, 3D, 5 lat gwarancji.
za wi-fi trzeba dopłacić ok 250 zł,
wieć taniej można  - router z opcją klienta i podpiąć
kablem do tv (już za niecałe 100 zł), w razie jak nie ma
możliwści podpięcia kabla bezpośrednio.
do tv dodają jedynie kamerkę do skype w salonie.

Koszt ok 3000-4500 PLN. Przekątna 32"-42".  Jeśli będzie wifi to ok.
Mam jeszcze pytanie czy można przsyłać obraz na TV przez Wifi?

można, nawet HD, ale to jeszcze duży wydatek - ok. 2000 zł
nie napisałeś skąd dokąd chcesz przesłać materiał

Data: 2011-08-18 10:29:30
Autor: MUA
Jak TV wybrac

> Mam jeszcze pytanie czy można przsyłać obraz na TV przez Wifi?

można, nawet HD, ale to jeszcze duży wydatek - ok. 2000 zł
nie napisałeś skąd dokąd chcesz przesłać materiał

Chciabym na  komputerze odtwarzac filmy i czasem wasnie przez WiFi przesylac
obraz i dzwiek na TV.

Data: 2011-08-18 13:50:47
Autor: pawell32
Jak TV wybrac
W dniu 2011-08-18 10:29, MUA pisze:
Mam jeszcze pytanie czy mo�na przsy�a� obraz na TV przez Wifi?

mo�na, nawet HD, ale to jeszcze du�y wydatek - ok. 2000 z�
nie napisa�e� sk�d dok�d chcesz przes�a� materia�

Chciabym na  komputerze odtwarzac filmy i czasem wasnie przez WiFi przesylac
obraz i dzwiek na TV.

to tylko to:
http://www.komputronik.pl/product/119410/Sprzet_komputerowy/Sieci_i_komunikacja/EZVIEW_Adapter_bezprzewodowy_Audio_Video_Full_HD_Surround_5_1.html

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.4 - power of linux

Data: 2011-08-18 19:37:44
Autor: ToMasz
Jak TV wybrac
W dniu 18.08.2011 10:29, MUA pisze:
[...]

właśnie o tym pisałem wcześniej. Komputer stacjonarny, TV stacjonarny - ale przesyłanie bezprzewodowe w najdroższy możliwy sposób. Warto? Może kup kieszeń multimedialną, albo jak ktoś radził TV samsunga z USB.
JEśli jednak wybierzesz rozwiązanie z WIfi, napisz na grupie jak to sie sprawuje.

ToMasz

Data: 2011-08-19 12:20:39
Autor: Kell a
Jak TV wybrac
"MUA" <albinosik.ciecie@onet.eu> napisał(a):

> [...]

nie napisałeś skąd dokąd chcesz przesłać materiał

Chciabym na  komputerze odtwarzac filmy i czasem wasnie przez WiFi przesylac

To jeszcze nalezaloby rozroznic, czy po tym wifi ma leciec
skompresowany obraz hd (czyli dalej rozkompresowaniem
ma sie zajac tv), czy to pecet ma dekodowac film
i juz gotowy do wyswietlenia wrzucac po radiowce.
Roznica taka, ze potrzebna inna przepustowoac tego radia :)

Data: 2011-08-19 20:31:08
Autor: [MF] PL
Jak TV wybrac
2011-08-19 12:20, Kell a napisal (a):
[...]

Które "radio" jest w stanie przesłać kilka Gigabitów na sekundę?

Data: 2011-08-18 08:55:31
Autor: Kell a
Jak TV wybrac
"MUA" <albinosik.ciecie@onet.eu> napisał(a):

Koszt ok 3000-4500 PLN. Przekątna 32"-42".  Jeśli będzie wifi to ok.
Mam jeszcze pytanie czy można przsyłać obraz na TV przez Wifi?

Mozna, ale przez G, fullHD to bedzie zabka. Zdecydowanie lepiej po kabelku, jesli tylko
tv bedzie mialo rj45.

Będe bardzo wdzieczny za kazda ciekawa podpowiedz na co zwróci uwage gdyz
kompletnie nia mam pojecia co kupic a nie chcialbym aby za mnie zadecydowal
sam sprzedajacy ;)

Jesli interesuje Cie odtwarzanie filmow (ogolnie" multimediow) przez tv (tzn. jesli tv ma sluzyc
jako dekoder i wyswietlacz jednoczesnie), proponuje cos Samsunga. TV Samsunga odtwarzaja
bardzo duzo formatow i nie wiem czy znajdziesz innego producenta, ktory bedzie mogl
dorownac pod tym katem Samsungowi.

Jak TV wybrac