Jak TV wybrac

Data: 2011-08-15 23:42:28
Autor: pawell32
Jak TV wybrac
W dniu 15.08.2011 15:16, MUA pisze:
Planuje kupic TV.  Taki by można było bez problemu podłączyć tuner Vectry.
To jest pewne. Pozsotałe są zmienne ;)
Czy HD? Czy  LED? Czy juz 3D?

polecam sony model np. 40ex720, cena od 2900.
podświetlanie led, 3D, 5 lat gwarancji.
za wi-fi trzeba dopłacić ok 250 zł,
wieć taniej można  - router z opcją klienta i podpiąć
kablem do tv (już za niecałe 100 zł), w razie jak nie ma
możliwści podpięcia kabla bezpośrednio.
do tv dodają jedynie kamerkę do skype w salonie.

Koszt ok 3000-4500 PLN. Przekątna 32"-42".  Jeśli będzie wifi to ok.
Mam jeszcze pytanie czy można przsyłać obraz na TV przez Wifi?

można, nawet HD, ale to jeszcze duży wydatek - ok. 2000 zł
nie napisałeś skąd dokąd chcesz przesłać materiał

Data: 2011-08-18 10:29:30
Autor: MUA
Jak TV wybrac

> Mam jeszcze pytanie czy można przsyłać obraz na TV przez Wifi?

można, nawet HD, ale to jeszcze duży wydatek - ok. 2000 zł
nie napisałeś skąd dokąd chcesz przesłać materiał

Chciabym na  komputerze odtwarzac filmy i czasem wasnie przez WiFi przesylac
obraz i dzwiek na TV.

Data: 2011-08-18 13:50:47
Autor: pawell32
Jak TV wybrac
W dniu 2011-08-18 10:29, MUA pisze:
Mam jeszcze pytanie czy mo�na przsy�a� obraz na TV przez Wifi?

mo�na, nawet HD, ale to jeszcze du�y wydatek - ok. 2000 z�
nie napisa�e� sk�d dok�d chcesz przes�a� materia�

Chciabym na  komputerze odtwarzac filmy i czasem wasnie przez WiFi przesylac
obraz i dzwiek na TV.

to tylko to:
http://www.komputronik.pl/product/119410/Sprzet_komputerowy/Sieci_i_komunikacja/EZVIEW_Adapter_bezprzewodowy_Audio_Video_Full_HD_Surround_5_1.html

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.4 - power of linux

Data: 2011-08-18 19:37:44
Autor: ToMasz
Jak TV wybrac
W dniu 18.08.2011 10:29, MUA pisze:
[...]

właśnie o tym pisałem wcześniej. Komputer stacjonarny, TV stacjonarny - ale przesyłanie bezprzewodowe w najdroższy możliwy sposób. Warto? Może kup kieszeń multimedialną, albo jak ktoś radził TV samsunga z USB.
JEśli jednak wybierzesz rozwiązanie z WIfi, napisz na grupie jak to sie sprawuje.

ToMasz

Data: 2011-08-19 12:20:39
Autor: Kell a
Jak TV wybrac
"MUA" <albinosik.ciecie@onet.eu> napisał(a):

> [...]

nie napisałeś skąd dokąd chcesz przesłać materiał

Chciabym na  komputerze odtwarzac filmy i czasem wasnie przez WiFi przesylac

To jeszcze nalezaloby rozroznic, czy po tym wifi ma leciec
skompresowany obraz hd (czyli dalej rozkompresowaniem
ma sie zajac tv), czy to pecet ma dekodowac film
i juz gotowy do wyswietlenia wrzucac po radiowce.
Roznica taka, ze potrzebna inna przepustowoac tego radia :)

Data: 2011-08-19 20:31:08
Autor: [MF] PL
Jak TV wybrac
2011-08-19 12:20, Kell a napisal (a):
[...]

Które "radio" jest w stanie przesłać kilka Gigabitów na sekundę?

Jak TV wybrac