Jak TV wybrac

Data: 2011-08-18 08:55:31
Autor: Kell a
Jak TV wybrac
"MUA" <albinosik.ciecie@onet.eu> napisał(a):

Koszt ok 3000-4500 PLN. Przekątna 32"-42".  Jeśli będzie wifi to ok.
Mam jeszcze pytanie czy można przsyłać obraz na TV przez Wifi?

Mozna, ale przez G, fullHD to bedzie zabka. Zdecydowanie lepiej po kabelku, jesli tylko
tv bedzie mialo rj45.

Będe bardzo wdzieczny za kazda ciekawa podpowiedz na co zwróci uwage gdyz
kompletnie nia mam pojecia co kupic a nie chcialbym aby za mnie zadecydowal
sam sprzedajacy ;)

Jesli interesuje Cie odtwarzanie filmow (ogolnie" multimediow) przez tv (tzn. jesli tv ma sluzyc
jako dekoder i wyswietlacz jednoczesnie), proponuje cos Samsunga. TV Samsunga odtwarzaja
bardzo duzo formatow i nie wiem czy znajdziesz innego producenta, ktory bedzie mogl
dorownac pod tym katem Samsungowi.

Jak TV wybrac