Jak TVN 24 szczuje na Radwańską

Data: 2013-07-05 17:26:47
Autor: u2
Jak TVN 24 szczuje na Radwańską
Większość mainstreamowych mediów po półfinałowym meczu Agnieszki Radwańskiej na turnieju w Wimbledonie pokazywało zdjęcie przedstawiające Polkę, która podaje rękę rywalce, odwracając się do niej tyłem. Okazuje się, że celowo wybrano kadr z ostatniej fazy tego gestu, chociaż można było pokazać wiele innych zdjęć mających zupełnie inny wydźwięk.

  Zdjęcie przedstawiające odwróconą tyłem do rywalki Radwańską posłużyły do ataku na "chamską" Polkę. Ale tylko w Polsce, bo już w Wielkiej Brytanii nikt na pomysł takiej manipulacji by nie wpadł.

  Autorzy fikcyjnego profilu satyrycznego na Twitterze, TVN48, zrobili zestawienie pokazujące zdjęcia ilustrujące teksty w TVN24 i w "Daily Mail":

https://pbs.twimg.com/media/BOat3BsCIAMZjtO.jpg:large

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/1006158_385296444908272_1525246897_n.jpg

Dziś pisaliśmy już, że zaraz po meczu mainstreamowe media przystąpiły do nagonki na wybitną polską tenisistkę, która nie boi się przyznawać do swoich poglądów i nie wstydzi się swojej wiary. Np. portal tvn24.pl przez cały wieczór trzymał na czołówce informację uderzającą w Radwańską. Wielu czytelników sugeruje, że jest to odwet za "czerwoną kartkę", którą tenisistka dała tej stacji.

Autor: wg
Współpracownicy: sp
Żródło: niezalezna.pl

--
Ja mu na to, że w Niemczech też rządzą Żydzi, tak jak w Polsce, ale niemieccy Żydzi bardziej dbają o swój naród, dają wyższe emerytury i zasiłki. On na to, że nie chce zasiłku i że chce uczciwe pracować. Wytłumaczyłem mu, że praca dla Żydów i pod żydowskim krzyżem jeszcze
mu bokiem wyjdzie. Już ja go tak wyszkolę, że nie zhańbi się

boukun

Data: 2013-07-05 12:06:47
Autor: leming.show
Jak TVN 24 szczuje na Radwańską
https://pbs.twimg.com/media/BOat3BsCIAMZjtO.jpg:large

I co? Łysiak prawde napisal, kto podzkoczy zydostwu ten bedzie  jebany, a byc moze trwale usuniety:)

Rzeczpospolita Kłamców.

Jak TVN 24 szczuje na Radwańską