Jak Tu-154 zerwał sieć elektryczną, lecąc 380 m. nad nią?

Data: 2010-06-05 16:13:52
Autor: awe
Jak Tu-154 zerwał sieć elektryczną, lecąc 380 m. nad nią?
Data: 2010-06-05 07:24:11
Autor: Pistacjusz
Jak Tu-154 zerwał sieć elektryczną, lecąc 380 m. nad nią?
On 5 Cze, 16:13, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Jak-Tu-154-zerwal-siec-elektry...

Jakiś niedopracowany ten zamach. Zwykła ruska partanina.

Data: 2010-06-05 16:30:14
Autor: u2
Jak Tu-154 zerwaÂł sieĂŚ elektrycznÂą, le cÂąc 380 m. nad niÂą?
W dniu 2010-06-05 16:24, Pistacjusz pisze:
On 5 Cze, 16:13, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Jak-Tu-154-zerwal-siec-elektry...

Jakiś niedopracowany ten zamach. Zwykła ruska partanina.

Typowy ruski bardak.

Data: 2010-06-05 10:37:41
Autor: Bruner
Jak Tu-154 zerwał sieć elektryczną, lecąc 380 m. nad nią?
chuj kogo obchodza te twoje kable, drzewa o ktore sie wyjebal tez rosly na wysokosci 400m,
jebnij sie w koncu w ten glupi leb.

ostrzegali zeby nie ladowac bo warunkow nie ma czy je, zaloga Polskiego Jaka tez ich ostrzegala, co ty chlopie bezprzerwy pierdolisz te swoje glupoty.

Data: 2010-06-05 15:07:00
Autor: apr...
Bruner <sopot@buziaczek.pl> napisał(a):
[...]

widzę kolega POlega na raPOrcie anodiny z maka, wyroczni z kgb.

Data: 2010-06-05 17:50:51
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " apr..." <aprecjator@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hudp6k$dn5$1inews.gazeta.pl...
[...]

Anodina opiera swój raport na dowodach. Ty na domysłach.

Data: 2010-06-05 10:54:50
Autor: DJ MC Donald Musk
On 5 Cze, 17:50, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Użytkownik " apr..." <aprecja...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomościnews:hudp6k$dn5$1inews.gazeta.pl...

> widzę kolega POlega na raPOrcie anodiny z maka, wyroczni z kgb.

Anodina opiera swój raport na dowodach. Ty na domysłach.

to o ktorej godzinie i minucie byla ta katastrofa? Juz ustaliliscie na
naradzie Tusk-Michnik_putin?
zdecydujcie sie wreszcie!

Data: 2010-06-05 16:27:23
Autor: apr...
Bogdan Idzikowski <bogdanid@sz.home.pl> napisał(a):

> widzę kolega POlega na raPOrcie anodiny z maka, wyroczni z kgb.

Anodina opiera swój raport na dowodach. Ty na domysłach.
tak, nie wiem co odPOwiedzieć, jestem rozbity, kgb i dowody.
czy tusk dostał już wszystkie papiery w sprawie katynia ?
nienawidzę tępych ideowców i z prawa i z lewa, różowych, czerwonych i czarnych, fanatyków jednej idei, albo udających, że ta ich idea jest najważniejsza, klakierów OPłaconych na forach prezentujących prymitywny POgląd pijarowskich aparatczyków, kolego żal mi ciebie, warzywniaków leperdruków i innych luków...
jeżeli dla ciebie DOwody anodiny są miarodajne to ja wysiadam.

Data: 2010-06-05 19:17:56
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " apr..." <aprecjator@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hudttb$s4r$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie jestem rusofobem.
Nie wiem dlaczego łączysz kgb z komisją do badania wypadków lotniczych?
O ile się orientuję, to badanie takich wypadków trwa ponad rok i spokojnie poczekam na ustalenia komisji.
Dotychczasowe ustalenia przyjmuję do wiadomości.
Katyń nie ma tu nic do rzeczy. Z czasem sprawa się rozwiąże.
Jeśli już jesteś tak niecierpliwy, to zapytaj Anglików, kiedy odtajnią akta w sprawie katastrofy w Giblartarze.

Data: 2010-06-05 21:29:50
Autor: u2
Jak Tu-154 zerwał sieć elektryczną, lecąc 380 m. nad nią?
Nie jestem rusofobem.
Nie wiem dlaczego łączysz kgb z komisją do badania wypadków lotniczych?

Przecież nadzór nad śledztwem prowadzi podpułkownik KGB Putin. Anodina
również pracowała dla KGB.

O ile się orientuję, to badanie takich wypadków trwa ponad rok i
spokojnie poczekam na ustalenia komisji.
Dotychczasowe ustalenia przyjmuję do wiadomości.

Jakie ustalenia ?

Katyń nie ma tu nic do rzeczy. Z czasem sprawa się rozwiąże.

Jasne, jak wszyscy zainteresowani wymrą.

Jeśli już jesteś tak niecierpliwy, to zapytaj Anglików, kiedy odtajnią
akta w sprawie katastrofy w Giblartarze.

Gibraltarze.

Data: 2010-06-06 00:31:10
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c0aa5b1$0$17097$65785112news.neostrada.pl...
Nie jestem rusofobem.
Nie wiem dlaczego łączysz kgb z komisją do badania wypadków lotniczych?
Przecież nadzór nad śledztwem prowadzi podpułkownik KGB Putin. Anodina
również pracowała dla KGB.

O ile wiem Putin jest premierem Rosji o nie wiedziałem, że dorabia na drugim etacie. Tak samo Anodina.

Dotychczasowe ustalenia przyjmuję do wiadomości.
Jakie ustalenia ?

Takie jakie podano na konferencji prasowej.

Katyń nie ma tu nic do rzeczy. Z czasem sprawa się rozwiąże.
Jasne, jak wszyscy zainteresowani wymrą.

A co zrobisz? Wyślesz Grom, by zlikwidował żyjących jeszcze katów katyńskich? A może wypowiesz wojnę Rosji jeśli nie rozliczy się z Katynia?

Jeśli już jesteś tak niecierpliwy, to zapytaj Anglików, kiedy odtajnią
akta w sprawie katastrofy w Giblartarze.
Gibraltarze.

Przejęzyczyłem się, faktycznie. No i co? Na Anglię też napadniemy? Jakoś na ten temat się nie wypowiedziałeś.

Data: 2010-06-06 00:51:49
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c0ad031$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
zeby bylo smieszniej Putin jest pulkownikiem a Anodina ma stopien generala KGB. Niezle co?
awe

Data: 2010-06-05 23:41:56
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c0a86ca$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
wczoraj podalem linka kim jest Anodina
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Caryca-rosyjskiej-awiacji,wid,12330031,wiadomosc_prasa.html
awe

Data: 2010-06-06 10:13:06
Autor: cirrus
[...]

A masz lepsze? Może ND i "misji (nie)Specjalnej"?

--
stevep

Data: 2010-06-06 08:25:10
Autor: apr...
cirrus <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał(a):
> [...]
> jeżeli dla ciebie DOwody anodiny są miarodajne to ja wysiadam.

A masz lepsze? Może ND i "misji (nie)Specjalnej"?

człowieku czy te gwniane kOPie w/g ciebie są dowodami, to raz,
dwa, że nawet kombinując przy tych zaPISach nie ustrzegli się wielu błędów
/ zerwanie na 400m linii energetycznej /, ten kit to mogą wciskać naiwnym wyBOrcom /jak POwiedział amerykański specjalista z cia, dajcie mi te skrzynki na jeden dzień to usłyszycie jakąś arię w wykonaniu matki teresy /.
odwróćmy sytuację, czy dla ciebie jedynie gw i wsi24 to miarodajne źródła ?
ja np. staram się widzieć różne punkty widzenia i nie ulegać ideowej presji.
miłej niedzieli.

Data: 2010-06-06 19:31:05
Autor: cirrus
Użytkownik " apr..." <aprecjator@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hufm15$ssl$1inews.gazeta.pl...
[...]

A tak wogóle o co ci chodzi poza pieniactwem i bełkotem?

--
stevep

Data: 2010-06-06 18:27:23
Autor: apr...
> [...]
> nie ulegać ideowej presji. miłej niedzieli.

A tak wogóle o co ci chodzi poza pieniactwem i bełkotem?

jak zawsze w twoim przypadku o GWno.

Data: 2010-06-07 08:42:24
Autor: cirrus
Użytkownik " apr..." <aprecjator@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hugpab$i26$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nadal bełkot, w kazdego przypadku.

--
stevep

Data: 2010-06-05 21:17:07
Autor: Tomy M.
Użytkownik "Bruner" <sopot@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:hudnfn$8vd$1news.onet.pl...

ostrzegali zeby nie ladowac bo warunkow nie ma czy je, zaloga Polskiego Jaka tez ich ostrzegala, co ty chlopie bezprzerwy pierdolisz te swoje glupoty.

  Powiem wprost: Bruner to facet na usługach tych którzy
stoją za zamachem, na 100%. Nikt normalny nie kłamie
w żywe oczy mając dowody przed nosem. Pilot JAK-40
SAM PROPONOWAŁ podejście pilotowi Tupolewa, a Ty
frajerze jebany twierdzisz co innego.
 ... gdybym mial Cię pod ręką to bym Ci mordę oklepał.

Tomy M.

Data: 2010-06-05 19:36:10
Autor: the_foe
Jak Tu-154 zerwał sieć elektryczną, lecąc 380 m. nad nią?
Data: 2010-06-06 11:11:09
Autor: apr...
Jak Tu-154 zerwał sieć elektryczną, lecąc 380 m. nad nią?
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Jak-Tu-154-zerwal-siec-elektryczna-
lecac
-380-m.-nad-nia,wid,12337542,wiadomosc_prasa.html
w temacie przewagi rosyjskiej myśli technicznej i w ogle:
http://tiny.pl/htpzm
i taki rodzynek:
http://www.bibula.com/?p=22585

--

Jak Tu-154 zerwał sieć elektryczną, lecąc 380 m. nad nią?