Jak Tusk z Pawlakiem stołki dzielili

Data: 2014-08-24 09:21:36
Autor: u2
Jak Tusk z Pawlakiem stołki dzielili
Polityczne rozmowy przy alkoholu :

Domicela Kopaczewska: Moje największe pijaństwo było wiecie kiedy? Sławek (Kopyść – przyp. red.) pojechał z Agatką na koncert Lady Gagi do Gdańska, a ja musiałam kurwa mać z tymi facetami pić! Wiecie, ile mnie to kosztowało? Ale jak ja się z nimi kłóciłam! Był premier Donald i premier Pawlak. A ja mówię: „nie wyjdę, jak nie będziemy mieli członka zarządu”. A wtedy Burski był przed II turą wyborów na prezydenta, bo on był wojewodą. „No dobra, ale to wojewoda musi być z PSL”. „Ale wtedy trzeba byłoby dla nas drugiego członka zarządu”. I wywalczyłam! Było tak, Sławciu? Było tak...

Sławomir Kopyść: Mnie w życiu spotyka tyle dobrego, że ja na to nie zasłużyłem. Ja, taki wioskowy głupek, se tak stanął z boku i tak się zdarzyło.

Kopaczewska: Nieprawda, nie jesteś wioskowym głupkiem. I ten Michał Wojtczak (senator PO z Torunia – przyp. red.) o trzeciej w nocy prowadził mnie do Hotelu Gotyckiego (chodzi o hotel Gotyk w Toruniu – przyp. red.). Piotrek Całbecki (marszałek województwa z PO – przyp. red.) zamówił kolację. Sami faceci i jedna kobieta, ja! I powiedziałam: „Nie wyjdę póki nie będzie członka zarządu”. A on siedział k... mać i słuchał Lady Gagi, no! (...) Godzinę czasu czekaliśmy na decyzję między Donaldem a Pawlakiem. I dzwonią: „Tak, jest zgoda, żeby był wojewoda z PSL”. Skoro jest wojewoda z PSL, członek zarządu z Platformy. Jakby wyście widzieli, ile ja wódki musiałam wtedy wypić. (...) To ja muszę wódkę pić, ja muszę się kłócić, a on sobie chodzi na koncert Lady Gagi, no. (...) Ale wiecie, wtedy była rozmowa między Tuskiem. Ja nie wyjdę, w życiu! A Michał Wojtczak mówi: „No tak, pamiętacie? Kasia (tak mówią na Kopaczewską – przyp. red.) cztery lata temu, kiedy nie mogliśmy podpisać porozumienia, powiedziała: Okej, dla dobra koalicji podpisałam porozumienie pod warunkiem, że szefem Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska będzie osoba z Włocławka”. A teraz nie.

http://www.fakt.pl/polityka/tusk-i-pawlak-dzielili-stolki-przy-wodce-zobacz-jak-,artykuly,483336.html

--
Generał Skalski o żydach w UB :

"Różański, Żyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerową, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o żydach :

"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem
wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego,
także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie
poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim
najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita',
'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy
usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni
tworzą mowę nienawiści".

Jak Tusk z Pawlakiem stołki dzielili