Jak Tusk zgarnął 43 tysiaki

Data: 2013-01-25 17:37:00
Autor: u2
Jak Tusk zgarnął 43 tysiaki
.... teraz udaje oburzonego :)

http://wpolityce.pl/wydarzenia/45563-tusk-oburzony-premiami-w-sejmie-nie-mozemy-sobie-dawac-nagrod-a-sam-jako-wicemarszalek-zgarnal-43-tys-zl

Tusk oburzony premiami w Sejmie: „nie możemy sobie dawać nagród”. A sam jako wicemarszałek zgarnął 43 tys. zł

Data: 2013-01-25 11:17:29
Autor: Antenka
Jak Tusk zgarnął 43 tysiaki
On 25 Sty, 17:37, u2 <u...@o2.pl> wrote:
... teraz udaje oburzonego :)

http://wpolityce.pl/wydarzenia/45563-tusk-oburzony-premiami-w-sejmie-...

Tusk oburzony premiami w Sejmie: "nie możemy sobie dawać nagród". A sam
jako wicemarszałek zgarnął 43 tys. zł

Ja też bym się oburzył, że tak mało. :-o

Antenka

Data: 2013-01-25 22:52:58
Autor: u2
Jak Tusk zgarnął 43 tysiaki
W dniu 2013-01-25 20:17, Antenka pisze:
On 25 Sty, 17:37, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Ty pazerny jestes hadrys, pewnie chcialbys tak jak bronek ze wsi :

"Najwięcej pieniędzy sejm przeznaczył na nagrody, gdy marszałkiem sejmu był obecny prezydent Bronisław Komorowski. Politycy przyznali sobie wtedy łącznie ponad 305 tys. zł premii. Marszałek sejmu otrzymał ponad 66 tys. zł, a wicemarszałkowie: Jarosław Kalinowski, Stefan Niesiołowski, Krzysztof Putra i Jerzy Szmajdziński dostali po ponad 59 tys. zł. "

Data: 2013-01-26 00:23:38
Autor: leszek niewiadomski
Jak Tusk zgarnął 43 tysiaki
Am 25.01.2013 20:17, schrieb Antenka:
On 25 Sty, 17:37, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Czlowieku, dostaje teraz na miesiac 14 tysiecy brutto. Tyle dostane na emeryturze za iles tam lat.
ln.
--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2013-01-25 19:20:08
Autor: jr
Nudzisz swoimi pierdulami u2

Coz to 43 tysiaki dla takich jak oni?
A moze by tak na okolicznosc smierci prymasa Glempa podsumowac jego wieloletni dorobek?
Slyszales o doktrynie 'opium dla ludu'?

Data: 2013-01-25 20:58:35
Autor: Przemysław M.
Dnia Fri, 25 Jan 2013 19:20:08 +0100, jr napisał(a):

Coz to 43 tysiaki dla takich jak oni?
A moze by tak na okolicznosc smierci prymasa Glempa podsumowac jego wieloletni dorobek?
Slyszales o doktrynie 'opium dla ludu'?

Słyszałem. Mohery z PiS to jest właśnie to.

--
"Jedną z zalet demokracji jest to, że nikt kto został wybrany
nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten wybrany, tym głupsi są ci co go wybierali..."

Data: 2013-01-25 21:17:38
Autor: jr

Data: 2013-01-26 10:53:59
Autor: Przemysław M.
Dnia Fri, 25 Jan 2013 21:17:38 +0100, jr napisał(a):

| Słyszałem. Mohery z PiS to jest właśnie to.
|
| -- | "Jedną z zalet demokracji jest to, że nikt kto został wybrany
| nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten
| wybrany, tym głupsi są ci co go wybierali..."

Papugę sobioe kupiłes wychodek?

Data: 2013-01-25 21:18:34
Autor: jr
Nudzisz swoimi pierdulami u2

| Słyszałem. Mohery z PiS to jest właśnie to.

Nie tylko, ale cieplo...

Data: 2013-01-26 10:54:20
Autor: Przemysław M.
Dnia Fri, 25 Jan 2013 21:18:34 +0100, jr napisał(a):

> [...]

| nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten
| wybrany, tym głupsi są ci co go wybierali..."

Papugę sobie kupiłeś wychodek?

Data: 2013-01-26 15:56:30
Autor: jr
Nudzisz swoimi pierdulami u2

Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w
wiadomości news:ke094p$vus$1dont-email.me...

| >|
| >|

| >|

| Papugę sobie kupiłeś wychodek?

Ja cie tu jeszcze nie przezywalem.

Data: 2013-04-13 19:50:53
Autor: abc

Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomości news:ke094p$vus$1dont-email.me...
> [...]

nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten
wybrany, tym głupsi są ci co go wybierali..."

W demokracji oszuści muszą się podlizywać motłochowi

Data: 2013-01-25 22:04:11
Autor: u2
W dniu 2013-01-25 19:20, jr pisze:
Coz to 43 tysiaki dla takich jak oni?
A moze by tak na okolicznosc smierci prymasa Glempa podsumowac jego
wieloletni dorobek?
Slyszales o doktrynie 'opium dla ludu'?

No wiesz co sie innego spodziewac od synka partyjniaka, ktory wyjezdzal do Szwecji za PRL :-)

Data: 2013-01-25 22:15:47
Autor: jr

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5102f34d$0$1223$65785112news.neostrada.pl...

| No wiesz co sie innego spodziewac od synka partyjniaka, ktory wyjezdzal
| do Szwecji za PRL :-)

U komuni tez bylem u2, w latach osiemdziesiatych chodzilem na spotkania modlitewne... Bylem tez na pogrzebie ks. Popieluszki (z plecakiem - prosto z gor). I wiesz co? Ksiadz trzy razy nam kazal przebaczac a w liturgii jest tylko raz. No wiec po co? Nie mogl sie ograniczyc do kanonu Modlitwy Panskiej?
Wtedy nalezalo zrobic w Polsce strajk generalny, a nie trzy razy przebaczac. Nas bylo pol miliona w stolicy, a oni nie mieli nawet czym straszyc.

Data: 2013-01-25 22:46:41
Autor: u2
W dniu 2013-01-25 22:15, jr pisze:
> [...]

modlitewne... Bylem tez na pogrzebie ks. Popieluszki (z plecakiem - prosto z

No pewnie, na pogrzebie musialo byc sporo ubekow. To wiadoma sprawa :-)

Data: 2013-01-25 23:10:53
Autor: jr

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5102fd42$0$1308$65785112news.neostrada.pl...

| No pewnie, na pogrzebie musialo byc sporo ubekow. To wiadoma sprawa :-)

Chyba zdziecinniales na starosc. Wolisz sie przezywac, albo szarpac  z tuskami o jakies tysiaki zamiast zastanowic sie nad przyczyna obecnej sytuacji?

Data: 2013-01-25 23:20:46
Autor: u2
W dniu 2013-01-25 23:10, jr pisze:
[...]

To jest wlasnie przyczyna : pazernosc wladzy. Trzeba ja pietnowac na kazdym kroku. Ale ty wolisz sciemniac, ze przyczyna jest gdzie indziej :-)

Data: 2013-01-25 23:44:43
Autor: jr

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51030540$0$1220$65785112news.neostrada.pl...

| To jest wlasnie przyczyna : pazernosc wladzy.  Trzeba ja pietnowac na
| kazdym kroku.

Powiedzial wielki mentor bozego swiata.
Milosc do wladzy jest ogolna cecha czlowieka. W Czechach, Szwecji, czy na Grenlandi sa ludzie, ktorzy wola rzadzic niz byc zadzeni. To ludzkie. Od tego sa cywilizowane normy spoleczne, zeby cywilizowany kraj nie przypominal dzisiejszej Polski lub Bialorusi.
Zobacz no kto Polska rzadzi od 1989 roku - ekipa Czesia i Lesia. Komuch podzielil sie wladza i swoimi nawykami rzadzenia.

Data: 2013-01-25 23:48:17
Autor: u2
W dniu 2013-01-25 23:44, jr pisze:
> [...]

Zobacz no kto Polska rzadzi od 1989 roku - ekipa Czesia i Lesia. Komuch
podzielil sie wladza i swoimi nawykami rzadzenia.

No nie, ekipa ta rzadzi od 1981 roku. Praktycznie nieprzerwanie.

A rozni sie ta wladza od zachodniej bardzo prosto, ona robi z ludzi niewolnikow, a nie obywateli.

Data: 2013-01-26 02:06:05
Autor: jr

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51030bb3$0$26683$65785112news.neostrada.pl...

| No nie, ekipa ta rzadzi od 1981 roku.

Uzupelniona o swoich wspolpracownikow

 Praktycznie nieprzerwanie.

| A rozni sie ta wladza od zachodniej bardzo prosto, ona robi z ludzi
| niewolnikow, a nie obywateli.

No widzisz?
A gdzie miales niewolnictwo w XX wieku? W Ameryce zniesiono w wieku XIX, w Nowej Gwinei na poczatku XX wieku, no wiec rusz glowa u2 i powiedz, gdzie bylo niewolnictwo na przyklad w latach trzydziestych?
Oczywiscie w Zwiazku Radzieckim milujacym pokoj i dobrobyt.
Niewolnictwo sowieckie jest niewolnictwem upanstwowionym. Czlowiek nie jest nawet wlasnoscia drugiego czlowieka, z ktorym mialby jakies tam szanse ulozyc sobie relacje. Niewolnikami systemu sa nawet funkcjonariusze aparatu, ktorzy w kazdej chwili moga zostac poddani niespodziewanej czystce. Stad nieustanna wzajemna kontrola i odpowiedzialnosc zbiorowa ludzi sowieckich.
Najbezpieczniejszym domem takiego upanstwowionego niewolnika jest wspolnota hanby. No wiec kogo boi sie taki czlek najbarzdziej? Oczywiscie kogos, kto do tej wspolnoty nie chce nalezec, kto takie srodki ostroznosci ma w dupie. Trzeba sie go natychmiast pozbyc z 'towarzystwa', chyba, ze spokornieje i w jakis szczegolny sposob dowiedzie swej lojalnosci. Nie zauwazyles, ze niektorzy ludzie, ktorzy kiedys pienili sie na nazwisko Walesy, teraz go wprost uwielbiaja, a najchetniej by sie z nim zaprzyjaznili? Oto magia wspolnego ogniska hanby.
Kaczus tez byl kiedys 'swoj' (np. Walesie pomogl zostac prezydentem). Ale jako czlek konfliktowy i niepowsciagliwy w jezyku szybko przestal byc tam potrzebny. Zwazajac na jego chorobliwa ambicje, wspolnota hanby nieustannie tworzy rozne partie polityczne, aby swoimi wyskokami im nie zaszkodzil. Kiedys byly to jekies partyjno-bezpartyjne bloki, dzisiaj to sie nazywa Pelna Odpowiedzialnosc.

Data: 2013-01-26 11:01:12
Autor: Przemysław M.
Dnia Fri, 25 Jan 2013 23:48:17 +0100, u2 napisał(a):

> [...]

A rozni sie ta wladza od zachodniej bardzo prosto, ona robi z ludzi niewolnikow, a nie obywateli.

Aaaaa tu cie boli stary komuchu.

Data: 2013-01-26 12:27:29
Autor: u2
W dniu 2013-01-26 11:01, Przemysław M. pisze:
Aaaaa tu cie boli stary komuchu.

Czytaj ze zrozumieniem, ja chwale kapitalizm, a ty jestes pewnie ubeckim wypierdkiem kalecki :-)

Data: 2013-01-26 19:15:56
Autor: jr

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5103bda3$0$26708$65785112news.neostrada.pl...

| Czytaj ze zrozumieniem, ja chwale kapitalizm

Masz mentalnosc baby od krzyza u2. Myslisz, ze swiat jest czarno-bialy, a ty jestes zawsze po slusznej stronie? Życie to nie szachy.

Data: 2013-01-26 19:17:25
Autor: jr

Data: 2013-01-26 19:36:01
Autor: u2
Jak Tusk zgarnął 43 tysiaki
W dniu 2013-01-26 19:17, jr pisze:
U�ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa� w wiadomo�ci

| Czytaj ze zrozumieniem, ja chwale kapitalizm

Masz mentalnosc baby od krzyza u2. Myslisz, ze swiat jest czarno-bialy, a ty
jestes zawsze po slusznej stronie? �ycie to nie szachy.

Chlopcze kolorowy to co spieprzyli partyjniacy doskonale pamietam. Dlatego wole powrot do zdrowego kapitalizmu.

Data: 2013-01-26 20:33:24
Autor: jr
Jak Tusk zgarnął 43 tysiaki

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51042213$0$1229$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
| > |

| Chlopcze kolorowy to co spieprzyli partyjniacy

Nic nie spieprzyli. Wykonali swoja norme w 200 procentach

 doskonale pamietam.
| Dlatego wole powrot do zdrowego kapitalizmu.

Z ubekami i sekretarzami w roli kapitalistow, ze zubeczonym klerem pchajacym sie do 'panskiego stolu' i z ogolna tesknota do czerwonego chlewu?
To juz mamy przez cwierc wieku. Co dalej?

Data: 2013-01-26 22:26:57
Autor: u2
Jak Tusk zgarn�� 43 tysiaki
W dniu 2013-01-26 20:33, jr pisze:
Z ubekami i sekretarzami w roli kapitalistow, ze zubeczonym klerem pchajacym
sie do 'panskiego stolu' i z ogolna tesknota do czerwonego chlewu?
To juz mamy przez cwierc wieku. Co dalej?

Gierka dobrze wspominam, bo nie mial nic wspolnego z zydokomuna. Dobrze rzadzil na Slasku wiec awansowal. A chlew robili pewnie takie pasozyty jak twoj stary.

Data: 2013-01-26 23:37:10
Autor: jr
Jak Tusk zgarn?? 43 tysiaki

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51044a22$0$1306$65785112news.neostrada.pl...

| Gierka dobrze wspominam, bo nie mial nic wspolnego z zydokomuna. Dobrze
| rzadzil na Slasku wiec awansowal. A chlew robili pewnie takie pasozyty
| jak twoj stary.

prosilem cie, zebys zostawil w spokoju mojego Kochanego Ojca.

Data: 2013-01-27 00:15:17
Autor: u2
Jak Tusk zgarn?? 43 tysiaki
W dniu 2013-01-26 23:37, jr pisze:
prosilem cie, zebys zostawil w spokoju mojego Kochanego Ojca.

To ty wspomniales, ze miales ojca w PZPR. A jako osoba publiczna odpowiadal pewnie za wazne sprawy. Nie wypominam tego tobie, ale to ty twierdzisz, ze byl czerwony chlew.

Data: 2013-01-27 00:25:27
Autor: jr
Jak Tusk zgarn?? 43 tysiaki

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51046387$0$1228$65785112news.neostrada.pl...

| To ty wspomniales, ze miales ojca w PZPR. A jako osoba publiczna
| odpowiadal pewnie za wazne sprawy

Za ktore sprawy i gdzie to widziales?

Data: 2013-01-27 02:11:35
Autor: Grzegorz Z.
Jak Tusk zgarn?? 43 tysiaki
jr napisał:

| To ty wspomniales, ze miales ojca w PZPR. A jako osoba publiczna
| odpowiadal pewnie za wazne sprawy

Za ktore sprawy i gdzie to widziales?

Na spodzie butelki widział.

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-01-27 11:38:47
Autor: mkarwan
Jak Tusk zgarn?? 43 tysiaki
Użytkownik "Grzegorz Z." <torri@higginson.org> napisał w wiadomości news:ke1us5$kp3$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

"Masz cos nie tak z tym lbem!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/ec882cfb6109439a?hl=pl

"Za kazdy taki post powinno ci sie wyrywac pare tysiecy wlosów i wybijac
jeden zab."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6f969fb2ae0ae03d?hl=pl

"Zajebiemy dzisiaj mkarwana"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3abdd1aa0c174ac3?hl=pl

"Co za skurwysyn"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/6eed6f87eb6c04a0?hl=pl

"stado moherskiego bydla wychodzacego z kosciola"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/342e7d3b837d07b3?hl=pl

"Watykanskie totemy won z Polski!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a472c27183b8834e?hl=pl

"Mój oficer prowadzacy równiez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"i huj :)"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6064ad8733dd4618?hl=pl

"O kurwa!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/13170d7cc479cda3?hl=pl

"Rozjebalo mnie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0da237172c7c09a5?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamów na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Tak, ja i mój partner."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a50eb25dd7f6ac48?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta i na ten wasz kosciól"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa smieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mac"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A zebys kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

"Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0604810f57bf3c1a?hl=pl

"huj i dupa. Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aab27b11aa3a4651?hl=pl

"A teraz wykurwiaj w podskokach"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/4d3fe7f2c006b740?hl=pl

Data: 2013-01-27 09:21:33
Autor: u2
Jak Tusk zgarn?? 43 tysiaki
W dniu 2013-01-27 00:25, jr pisze:
U�ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa� w wiadomo�ci

| To ty wspomniales, ze miales ojca w PZPR. A jako osoba publiczna
| odpowiadal pewnie za wazne sprawy

Za ktore sprawy i gdzie to widziales?

No wiesz nie kazdy wyjezdzal za granice na zachod. Tylko dobrze sytuowani partyjniacy.

Data: 2013-01-27 09:31:16
Autor: Marek Woydak
Jak Tusk zgarn?? 43 tysiaki

U+//0-ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa+//0- w wiadomo+//0-ci

> [...]

Za ktore sprawy i gdzie to widziales?

No wiesz nie kazdy wyjezdzal za granice na zachod. Tylko dobrze sytuowani partyjniacy.

Wyje+AXw-dza+AUI-e+AVs- to wiesz najlepiej.

MW

Data: 2013-01-27 02:41:22
Autor: jr
Jak Tusk zgarn?? 43 tysiaki

| To ty wspomniales, ze miales ojca w PZPR. A jako osoba publiczna

Kto ci powiedzial, ze moj ojciec byl osoba publiczna?

| odpowiadal pewnie za wazne sprawy. Nie wypominam tego tobie, ale to ty
| twierdzisz, ze byl czerwony chlew.

A niby jaki?

Data: 2013-01-27 09:30:10
Autor: u2
Jak Tusk zgarn?? 43 tysiaki
W dniu 2013-01-27 02:41, jr pisze:
  To ty wspomniales, ze miales ojca w PZPR. A jako osoba publiczna

Kto ci powiedzial, ze moj ojciec byl osoba publiczna?

Bycie funkcjonariuszem PZPR to bycie osoba publiczna. No wiesz te wieczne egzekutywy, dzielenie premii miedzy soba, a potem chlanie na umor. No i te sklepy za zoltymi firankami.

Data: 2013-01-27 09:38:45
Autor: Marek Woydak
Jak Tusk zgarn?? 43 tysiaki
On Sun, 27 Jan 2013 09:30:10 +0100, u2 wrote:

[...]

Skąd to wszystko tak dobrze znasz? Chlaleś razem z nimi komuchu!

MW

Data: 2013-01-27 15:39:02
Autor: jr
Jak Tusk zgarn?? 43 tysiaki

Data: 2013-01-27 15:40:31
Autor: jr
Jak Tusk zgarn?? 43 tysiaki

| Bycie funkcjonariuszem PZPR

A o tym 'funkcjonariuszu' to gdzie znow slyszales?

Data: 2013-01-26 11:02:10
Autor: Przemysław M.
Dnia Fri, 25 Jan 2013 23:20:46 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Czytaj poniżej wychodek.

--

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył

Data: 2013-01-26 11:03:40
Autor: Przemysław M.
Dnia Fri, 25 Jan 2013 22:46:41 +0100, wycodek u2 napisał(a):

> [...]

gor).

No pewnie, na pogrzebie musialo byc sporo ubekow. To wiadoma sprawa :-)

Skoro ty byłeś tzn., że tak. --

Data: 2013-01-26 11:04:06
Autor: Przemysław M.
Dnia Fri, 25 Jan 2013 22:04:11 +0100, wychodek u2 napisał(a):

[...]

No czego?

--
Jarosław Kaczyński oświadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witają okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Jak Tusk zgarnął 43 tysiaki