Jak Tusk zrobil ludzi w *kunia* . Ciekawe kogo teraz przywioza

Data: 2012-01-07 20:57:52
Autor: Obserwator
Jak Tusk zrobil ludzi w *kunia* . Ciekawe kogo teraz przywioza

..Polakom w lodce, lub kto przeskoczy plot:)) *Pewne glowki* juz mysla, jak kolejny raz zrobic polskie spoleczenstwo
w konia Komentarz R. Ziemkiewicza o sytuacji polityczno-gospodarczej Polski:

http://vod.gazetapolska.pl/929-taki-byl-rok-2011-lichocka-ziemkiewicz

Data: 2012-01-08 07:26:00
Autor: stevep
Dnia 07-01-2012 o 21:57:52  Obserwator <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

Ziemniakiewicz się zna na gospodarce, przecież jest "rolnikiem" od dotacji.
--
stevep

Data: 2012-01-08 09:45:09
Autor: Leprechaun
Jak Tusk zrobil ludzi w *kunia* . Ciekawe kogo teraz przywioza

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:op.v7q5hm0n50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
napisał(a):

[...]

Smiesz± mnie faceci, którzy podpieraj± się jakim¶ Ziemkiewiczem. Któż to jest? Jaki¶ autorytet z dziedziny ekonomii?

BomBel

Data: 2012-01-08 16:11:27
Autor: stevep

napisał(a):

[...]

Pisowcy musz± cytować jakiego¶ guru, my¶lenie nie jest ich najmocniejsz±  stron±
--
stevep

Data: 2012-01-08 11:00:32
Autor: [He®Sk]
Jak Tusk zrobil ludzi w *kunia* . Ciekawe kogo teraz przywioza
On Sun, 08 Jan 2012 07:26:00 +0100, stevep
<stevep011@invalid.tkdami.net> wrote:

> [...]

> http://vod.gazetapolska.pl/929-taki-byl-rok-2011-lichocka-ziemkiewicz

Ziemniakiewicz się zna na gospodarce, przecież jest "rolnikiem" od dotacji.

zastanawiam sie co laczy naszego obsrywatora z zmiekiewiczem?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Jak Tusk zrobil ludzi w *kunia* . Ciekawe kogo teraz przywioza