Jak Wolaki TUpolewa budowali....

Data: 2012-06-27 02:40:50
Autor: robertbig
Jak Wolaki TUpolewa budowali....
Oto dzieło godne tej katasrofy/zamachu  i tego Prezydęta.
http://wiadomosci.onet.pl/fotoreportaze/odslonieto-pomnik-katastrofy-smolenskiej-w-kalkowi,5169908,0,fotoreportaz-maly.html

Prezydęt pcha sie do wyjścia zamiast czekac w fotelu ,az "dziady" wyladuja. Nawet ci skajni fanatycy temu ni zaprzeczaja. Patrz na fotki.
Natomiast widzimy ,ze w kabinie rzeczywiście nie ma Błasika. Nie ma tez pilotów .A byli !
Czy to symboliczne przesłanie  sugerujace  ich "dziadowskość " ? Niby byli ,ale co to za piloci ?

Samo dzieło powalajace. Przyznac trzeba. Urzeka zastosownie cegieł , betonu , drutu , kręgów od szamba i kól od Poldka.
Tu znów mamy symboliczne przesłanie dotyczace chyba zawartości tego TU ? Podobno maja jeszcze nasypac do srodka troche KARTOFLI i trwa intensywna społeczna zbiórka MAŁPEK. No ale jakos im cięzko idzie bo ciagle ich ubywa "po przybyciu."
 mamy  równiez jasna aluzje do całkowitej brzozodporności tego typu samolotu...?
Co za artyzm!
Kolejna symboliczne nawiazanie to zmiana klasycznego układu aerodynamicznego orginalnego TU ,na układ typu KACZKA.
Wszyscy nie rozumiejacy sztuki tego formatu wysmiewja twórców od wiesniaków ,debili , czeresniaków ograniczonych umysłowo i skrajnie leniwych. Bo wystarczy łeb do góry podnieść a juz wiadomo gdzie samoloty skrzydła maja mocowane. Na środku kadłuba a nie na NOSIE !
Ale to nie twórcy sa prostakami.
Coz,   to inne prostaki nie rozumieja sztuki i techniki. Odwrócony układ aerodynamiczny mazywa sie KACZKA.
Czyz to nie szczyt sztuki ? To dzieło urzeka finezja ,pomimo pozornej prostackiej dosłowności! Wspaniałe przesłanie.
Ba ! Układ kaczka ,ma powierzchnie sterowe na dziobie a nośne z tyłu. Tu jest NA ODWRÓT .
Ileż w tym ukrytych znaczeń?! Mozna to odczytywac jako szalona kaczka ,albo pojebana kaczka ?!Anormalna
Ale nie badźmy prostaccy! Człowiek rozumny dostrzeże tu heroizm Prezydęta. Cheć "niesienia ciężaru" jako pierwszy .Na skrzydłach przy dziobie!
Niewazne ,ze to spadnie i sie rozje...e ! Nie ma szans polecieć. Tym bardziej ,ze beton ,kręgi ,kartofle i małpki ciaża ...Ale doceńmy  jednak te wysiłki.
Wszyscy przecież lubimy Don Kichota...
Jest jeszcze cos . Pomnik powstał w Kałkowie.Ta nazwa , natychmiast kojarzaca się z kałem ,nie jest wpływa negatywnie na to ładne dzieło..
Nie odczytujmy tego jako "co za gówno" lub "gówniane dzieło".
Ja bardziej widze w tym  kolejna złota mysl Ulrasów -PISowców.
"Możemy gadac ,ze TUsk ,z Komorowskim zabili Prezydęta, a wy gówno nam zrobicie"
Lub to ," ze beda wisieli na latrniech ,jak dorwiemy się do władzy i wszyscy nasi oponeci " itd...

Świety Tu polew. Bo na polu stoi. ło Tu. Jest juz sowicie wyswiecony , okadzony. Ozdobiony dorodnie polskimi flagami.
Szkoda tylko że pobazgranymi napisami. A szturmówki reprezentuja Państwo MONACO ale nie POlske.

Dziekuje za uwage wszystkim prawdziwym miłosnikom i znawcom wyrafinownej wspólczesnej sztuki ludowej.
To była przyjemnośc zrecenzowac to dzieło.

Data: 2012-06-27 11:56:44
Autor: Chiron
Użytkownik "robertbig" <robertbig@wp.pl> napisał w wiadomości news:8558cd2b-d414-4b5d-b6da-e2c3cd76e21fgooglegroups.com...
[...]

Ileż pogardy w Twoim pisaniu. Polak to Ty, a jak ktoś myśli inaczej- to wolak. Zginął prezydent i wielu wysokich funkcjonariuszy wojska i rządu Polski- a ze śledztwa zrobiono parodię, przy której kolejnych odsłonach słychac jak w sitcomach śmiech, żeby widzowie wiedzieli, kiedy mają się śmiać- no to się śmiejesz. A że robią sobie jaja z Ciebie- no przecież to musiał byś chcieć zauważyć. Czy potrafisz wyjść poza rolę widza sitcomu? Jeśli tak- to napisz proszę, co masz do powiedzenia w sprawie tej tragedii

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-06-27 03:28:58
Autor: robertbig

--
Mylisz sie . Byłem wstrzasniety ta katastrofa. Jak większośc.
To PIS zrobił z niej CYNICZNY festyn polityczny.

Data: 2012-06-27 13:28:02
Autor: Chiron
Użytkownik "robertbig" <robertbig@wp.pl> napisał w wiadomości news:fd0cee4c-7e1b-4ff0-b779-55a508a7b192googlegroups.com...
[...]

Nie bardzo Cię rozumiem, co chesz napisać- jaką tezę stawiasz. Fakty w ekspresowym skrócie sa takie: ginie prezydent RP i najważniejsi oficiele państwowi w katastrofie lotniczej. Natychmiast podawana jest informacja, że to błąd pilota oraz że wszyscy nie żyją- prezydent też. Jego zwłoki znaleziono kilka godzin później. Procedura identyfikacji- następne kilka godzin. A tu już natychmiast wiadomo. To w skali świata ewenement. Jest jakakolwiek katastrofa- to podaje się na chyba zawsze dobrze sprawdzone informacje (mam na myśli czynniki oficjalne). A tu- coś takiego. Tylko to wymaga odpowiedzi. Przecież ani szkalujący Polskę błąd pilota nie potwierdził się, no i skąd informacja, że wszyscy nie żyją? Ale to tylko początek. Całe to "śledztwo" prowadzi się tak, żeby niczego nie wyjaśnić- a raczej żeby zaciemnić. Komisje zamiast prowadzić śledztwo- kłamią, że cośkolwiek robią- co później zostajeim udowodnione. Etc, itd, itp. A Rosja- ci zachowująsiętak, jakby to oni byli odpowiedzialni za tę katastrofę. To są fakty. Możemy je różnie interpretować- jednak ja nie znam Twojej interpretacji. Ja mam kilka pomysłów- od zamachu po partactwo przy kapitalnym remoncie Tupolewa. I za każdą moją hipotezą przemawia sporo faktów, które do dziś ujrzały światło dzienne. A Ty- jak uważasz? Jeśli chodzi o lansowanie przez Kaczyńskiego swojego brata na super- prezydenta...no cóż- ja mu się nie dziwię. Jednak teraz jest czas na konsolidowanie wysiłków, w celu wyjaśnienia wszelkich zagadek związanych z tą katastrofą. Jak zaczniemy się czepiać siebie wzajem- to niema nawet takiej możliwości, żebyśmy coś wyjaśnili.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-06-27 13:44:11
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:jseqo2$uea$1node1.news.atman.pl...
[...]

Rzeczywiście, błąd pilota nie potwierdził się! Powszechnie już wiadomo, że winę ponosi autopilot, który nie znał polskiego i dlatego nie potrafił wylądować!
Piloci okazali się zbyt ufni w zdolności lingwistyczne autopilota, co skutkowało sterowanym przyglebieniem na plecy.

Data: 2012-06-27 13:54:30
Autor: Chiron
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4feaf20c$0$26700$65785112news.neostrada.pl...

[...]

No właśnie o to mnie się rozchodzi. Nie ma w Tobie śladu krytycyzmu. Jak napisali, że ś.p. Kaczyński wpadł do kabiny pilotów z okrzykiem "ląduj dziadu" to wierzyłeś. Teraz jak podają, że to błąd pilota, tyle że automatycznego- no ale naszego też, bo ignorant nie znał języka autopilota- i też wierzysz bez zastrzeżeń.
Wiesz co? Przypomina mi to system w ZSRR, gdzie np wydawano Wielką Encyklopedię, no i oczywiście była ona tylko dla tych, co załapali się na subskrybcię. No i dobrze- fajne się zacznie teraz: otóż jak to w ZSRR- ludzie umieszczeni w tej encyklopedii jako bohaterowie- nagle "okazywali się" zdrajcami (jak np Trocki)- i co robiono? Ano- drukowano odpowiednią nową stronę tej encyklopedii i rozsyłano ją subskrybentom z poleceniem, żeby nakleili na starą. No a oni właśnie tak robili. Czytałem kiedyś artykuł w którym autor opowiada, jak widział taką encyklopedię z pozaklejanymi kartkami. Ci ludzie (co zaklejali) chyba też nie mieli wątpliwości, jak myślisz?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-06-27 14:14:33
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 27 Jun 2012 13:54:30 +0200, Chiron napisał(a):

[...]

:-D
--
XL

Data: 2012-06-27 14:26:11
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:jses9m$ao$1node1.news.atman.pl...
[...]

Czytaj uważnie {:<>! Pilot rzeczywiście nie znał języka autopilota. W końcu nie musiał znać. Przecież samolot był własnością Polski. To autopilot nie znał polskiego, choć powinien, a w takim języku pilot wydał rozkaz: "W przypadku nieudanego podejścia, odchodzimy w automacie", a potem powiedział: "Odchodzimy na drugie...", tylko że autopilot nie zrozumiał, bo pilot mówił po polsku!

Data: 2012-06-27 16:14:45
Autor: Chiron
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4feafbe5$0$1300$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Tyle, że zauważ, iż wersja zmienia  się z dnia na dzień niemalże. I nikt nie zawraca sobie głowy np tym, żeby przeprosić za inwektywy rodzinę ś.p. Protasiuka- czy innych. A wersje te są publikowane nie przez tabloidy, a przez...oficjalne komisje, które wciąż są przyłapywane na kłamstwach. A Ty- jak gdyby nigdy nic- następnym kłamstwem klajstrujesz poprzednie, zupełnie jak subskrybent sowieckiej encyklopedii.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-06-27 16:43:59
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:jsf4h4$8k3$1node1.news.atman.pl...
[...]

Wersje prawie codziennie zmieniane są przez operetkową komisję Macierewicza!

Data: 2012-06-27 19:06:01
Autor: Chiron

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4feb1c31$0$1302$65785112news.neostrada.pl...

[...]

1. Komisja Macierewicza- co sama mówi- ma dostęp tylko do tego, co oficjalnie dostanie. Stąd jej niedoskonałości (polecam wywiad z Macierewiczem).
2. Wiele z tego, co ta komisja ustaliła- okazało się prawdą. Czasem nawet potwierdzała to komisja, która teoretycznie powinna wiedzieć wszystko: rządowa. Tyle, że komisja Macierewicza głosiła to wcześniej.
3. Nie odniosłeś się do tego, co napisałem- wcale. Mógłbyś?

--

Chiron

Data: 2012-06-27 19:34:24
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.pl> napisał w wiadomości news:jsfehv$ikb$1node1.news.atman.pl...

[...]

Coś ci się królikuje. Komisja Millera już dawno zakończyła pracę. Opublikowała raport. I jej do tej pory nie wznowiła swoich działań.
Komisja Macierewicza jest polityczną operetką. Służy wyłącznie do tego, co mam w stopce napisane.
Jest takie forum lotnicze - http://lotnictwo.net.pl/. Tam od momentu katastrofy wypowiadali się ludzie, którzy znają się na lotnictwie. Wątek wypadku był ciągnięty do stycznia tego roku. Fachowcy z forum doszli do ustaleń, że jedyną przyczyną był błąd pilota, który spowodował sterowany lot ku ziemi. Wątek ten został zamknięty i może być otwarty jeśli pojawią się jakieś istotne informacje i fakty. Macierewicz wraz z komisją na tym forum był potraktowany tak jak na to zasługuje. Uznany został za pajaca, którego ustalenia są wyssane z palca i nie warto mu było poświęcać żadnej uwagi.

Tak brzmi ostatni wpis w tym wątku (18-01-2012, 17:35):
"Przedwczoraj prokuratorzy wprost powiedzieli, że brak jest nowych okoliczności, zasadniczo podważających dotychczasowe ustalenia.
 Dopóki takowych nie ma, dyskusja po tysiąc razy wokół tych samych zagadnień, włącznie z powracaniem do lotniczego elementarza, jest pozbawiona sensu i tylko zaśmieca forum. Wątek spekulacyjno-dywagacyjny w HP dawno został zamknięty przez tamtejszego moderatora i świat od tego się nie zawalił. Wziąwszy pod uwagę powyższe, zamykam również niniejszy wątek. Kto chce spekulować i dywagować, ten niech sobie znajdzie bardziej odpowiednie forum. A kto jako gorzej zorientowany ma konkretne pytania, dotyczące nieznanych mu szczegółów lotniczych, ten zawsze może je sformułować na FPP.
 Temat zostanie ponownie otwarty, jeżeli w sprawie pojawią się nowe ważne fakty. Mam na myśli fakty, a nie "fakty" medialno-polityczne."
http://tiny.pl/hlxsn

Poczytaj sobie całość, a później się wypowiadaj. Linki ci podałem

Data: 2012-06-27 13:05:18
Autor: robertbig
W dniu środa, 27 czerwca 2012 19:34:24 UTC+2 użytkownik Bogdan Idzikowski napisał:
Jest takie forum lotnicze - http://lotnictwo.net.pl/. Tam od momentu katastrofy wypowiadali się ludzie, którzy znają się na lotnictwie.

Ale zeby to przeczytac, ten główny  watek. Potrzeba wiele dni.
Zeby zrozumiec , potrzeba kilkanaście. Tyle dodatkowych materiałow trzeba zgłebić.
To wszytko dla wmiare obeznanych z lotnictwem . Znajacych terminologie.
Razem = cięzka praca.

Lud woli tania , prosta rozrywke. Bo tej wyższych lotów i tak nie zrozumie.
Dla ludu własnie powstał Latjacy Cyrk Monty-ciorewicza. Bohatera Smoleńskiego .
Gdzie jedna z członkin komisji jest pielęgniarka. LOL!

Data: 2012-06-27 22:48:34
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "robertbig" <robertbig@wp.pl> napisał w wiadomości news:6e836a92-fe29-4393-8758-d3701307b71fgooglegroups.com...
[...]

Ja to przeczytałem. Zdanie po zdaniu. Wszystkie 160 stron. Trwało to nie wiele dni, a wiele miesięcy. To forum znalazłem jesienią 2010 roku. I czytałem w miarę pojawiających się wpisów.

Data: 2012-06-27 14:54:34
Autor: robertbig
Jak Wolaki TUpolewa budowali....
W dniu środa, 27 czerwca 2012 22:48:34 UTC+2 użytkownik Bogdan Idzikowski >
Ja to przeczytałem. Zdanie po zdaniu. Wszystkie 160 stron. Trwało to nie wiele
dni, a wiele miesięcy. To forum znalazłem jesienią 2010 roku. I czytałem w miarę pojawiających się wpisów.

Ja tez to przeczytałem i śledziłem do tamtego roku .I co z tego ? Do kogo to dociera?
Jesli fakty sa przeciw PIS ,to tym gorzej dla faktów...

Prosze mnie tu o sztuce dyskutowac ,a nie o jakichś kiloniutonach...
Dyskusja o sztuce ma sens.
Tym bardziej o tak ładnej i porywajacej sztuce.
O twardych  faktach nie ma sensu w tym gronie rozmawiać.
Byli tacy co próbowali z takimi  jak ONI dyskutwac ,ze Ziemia nie jast płaska , że nie jest centrum wszechświata.
Kiepsko skończyli wdajac sie w polemikę z tymi których zadna dyskusja i żadne fakty nie obchodza. Takimi których stac na wszystko.
Brrr. Az mnie ciarki przeszły.
ha,ha,ha !

Data: 2012-06-28 08:25:56
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "robertbig" <robertbig@wp.pl> napisał w wiadomości news:f3dd59d8-7388-4d85-9e79-543ab9b8d710googlegroups.com...
[...]

=====================================

I dlatego, gdy mam ochotę, biorę udział w dyskusji, kpiąc na temat katastrofy, w szczególności na temat komisji Macierewicza.
Wczoraj dałem się podpuścić i poważnie odpowiedziałem. Z wiadomym i łatwym do przewidzenia skutkiem.
Niech żyją bomby próżniowe i zdalnie sterowana mgła! I autopilot mówiący tylko po rozyjsku!
Howgh!

Data: 2012-06-27 21:43:52
Autor: Chiron
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4feb4425$0$1208$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Dziękuję. Z dużą dozą cierpliwości po raz kolejny przejrzałem forum. Tak, dyskutują tam najwięksi specjaliści do spraw lotnictwa. Skąd to wiadomo? No bo dyskutują na tym forum, rzecz jasna. I furda tam, że nie ma głównego silnika- ani nawet śladu po nim. Nic to, że nikt nie pomyślał o badaniu brzozy czy wykonaniu w Polsce sekcji zwłok. Diabli z tym, że wrak umyty, pocięty - a Rosjanie chcą go pociąć jeszcze bardziej. A co tam, że przyczyna katastrofy tak jak i wiedza o śmierci prezydenta była powszechna w TV już od rana (może nawet poprzedniego dnia dla co niektórych), nic z tego nie wynika, że polska komisja bazuje w zasadzie wyłącznie na tym, co łaskawie dadzą ruscy. Pieprzyć to. Najwazniejsze, że na tym  forum wiedzą. Bo to najlepsi fachmani. I jak tu nie wierzyć takim fachowcom? No ja Cię podziwiam, nie ma co:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-06-27 22:43:23
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:jsfnpo$ulf$1node2.news.atman.pl...
[...]

Nie ma głównego silnika. Wszystkie trzy silniki w TU-154 są jednakowe: 3 x silniki turbowentylatorowe, Sołowiow D-30KU-154, ciąg 3 x 103 kN, czyli 3 x 10,5 tony = 31,5 tony razem, przy masie startowej 100 ton.

Czy ty sobie wyobrażasz, co to jest wysokość 20 metrów dla samolotu, który ma wysokość 11,4 metra? Samolot na tej wysokości przy wysuniętych klapach i prędkości takiej, która powoduje że samolot ma siłę nośną mniejszą niż ciężar samolotu i opada nie ma najmniejszej szansy ratunku.
Rozpędzenie silników do pełnej mocy trwa jakiś czas. Rozpędzenie 100 ton przy ciągu 31,5 tony do takiej prędkości by uzyskać nośność wyższą od ciężaru samolotu trwa też jakiś czas, a samolot opada, a dno parowu się podnosi.

Co robił samolot na wysokości 20 metrów pędząc z prędkością 75 m/sek. i zbliżając się z prędkością 10 m/osek do ziemi? Kto spowodował, że znalazł się w tej sytuacji? Dlaczego? Dlaczego, gdy był na wysokości 100 metrów i nie było widać ziemi próbował mimo to lądować, a nie odejść na zapasowe lotnisko?

To są pytania, na które Macierewicz nie odpowiada. A na te pytania odpowiedział raport Millera.

Macierewicz wyciąga, jak królika z kapelusza, moment gdy już dla samolotu nie ma ratunku i musi jebnąć w ziemię. I opowiada, że jakieś bomby w skrzydłach wybuchły. I dlatego samolot spadł.
Szkoda mi czasu na mielenie pierdoł. Ty w te pierdoły wierzysz i to jest twoja sprawa.
Katastrofa jest opisana i wyjaśniona. Wina leży po stronie pilota.
I to byłoby na tyle w tym wątku!
Howgh!

Data: 2012-06-27 16:06:00
Autor: zizytup
Bogdan Idzikowski pisze:

[...]

Brednie. Nie wypowiadaj się na tematy których nie rozumiesz.
http://www.youtube.com/watch?v=8w7pbHrLP60&feature=related

Data: 2012-06-28 00:27:15
Autor: Chiron
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4feb706e$0$1215$65785112news.neostrada.pl...

[...]

OD:

[...]

DOTĄD

To_nie_jest_odpowiedź_na_pytanie_gdzie_się_podział_trzeci_silnik_ani_na_pozostałe. Nawet nie jest to próba odpowiedzi. Dlaczego nie ma brzozy, dlaczego...powtórzone setki tysięcy razy. Czy uważasz, żeto nie ma żadnego znaczenia dla przebiegu śledztwa? Jak można w ogóle prowadzić JAKIEKOLWIEK dochodzenie w tej sprawie nie mając dostępu do czarnych skrzynek, wraku, wyników sekcji przeprowadzonych zaraz po katastrofie (nie wiadomo, czy były przeprowadzone), gdzie kłamstwo i sprzeczność goni krętactwo i łajdactwo. A Ty mnie pytasz o to, na co powinna odpowiedzieć komisja:

Co robił samolot na wysokości 20 metrów pędząc z prędkością 75 m/sek. i zbliżając się z prędkością 10 m/osek do ziemi? Kto spowodował, że znalazł się w tej sytuacji? Dlaczego?

I na dodatek łżesz:

Dlaczego, gdy był na wysokości 100 metrów i nie było widać ziemi próbował mimo to lądować, a nie odejść na zapasowe lotnisko?

Bo on chciał zejść na 100 metrów i podjął decyzję o_odejściu- nie o lądowaniu.

To są pytania, na które Macierewicz nie odpowiada. A na te pytania odpowiedział raport Millera.
Jak, mądralo? Jak mógł- nie mając czarnych skrzynek- tylko kopie czegoś, co dostali od ruskich?! Jak, nie mając brzozy- gdzie przecież muszą być ślady ścięcia. A to ważne- czy  walnął w górę brzozy, czy w dół- i pod jakim kątem. To przecież  kluczowe. A silniki, wrak? Przecież bez tego Miler może się wypałować- a i to już chyba nie bardzo.

Macierewicz wyciąga, jak królika z kapelusza, moment gdy już dla samolotu nie ma ratunku i musi jebnąć w ziemię. I opowiada, że jakieś bomby w skrzydłach wybuchły. I dlatego samolot spadł.
Opowiada to, co logiczne. Inaczej należy uwierzyć (sądząc ze sposobu rozpłatania skrzydeł), że samolot walnął w brzozę wtedy, kiedy cofał. Co za niefart- prawda? Cofać w powietrzu i rąbnąć w brzozę.

Tak, masz rację.:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-06-28 18:26:49
Autor: pluton
Jak Wolaki TUpolewa budowali....
Tyle, że zauważ, iż wersja zmienia  się z dnia na dzień niemalże.

Czasem i 2 razy dziennie. Jednego dnia hel, drugiego bomby, trzeciego
magnes... trudno za tym nadazyc.

Nullification

Data: 2012-06-28 18:23:56
Autor: pluton
[...]

Jezeli samolot jebie w drzewo, to sa 4 mozliwosci:

a) samolot sie pomylil
b) drzewo sie pomylilo
c) pilot sie pomylil
d) pambuk sie wkurwil

Niech kazdy wybierze sobie, co mu pasuje.

Nullification

Data: 2012-06-27 13:14:45
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:jselcs$ou2$1node1.news.atman.pl...
[...]

Mam inne zdanie.To  Macierewicz robi parodię, wykorzystując naiwność wyznawców PiS-u.
Betonowy pomnik jest, moim zdaniem, kompletnym bezguściem, ale o gustach się nie dyskutuje. Jeśli twórcom i budowniczym pomnika podoba się, to dobrze. Przecież ja nie muszę oglądać.

Data: 2012-06-27 13:39:17
Autor: Chiron
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4feaeb26$0$1309$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Skoro- jak sam piszesz- nie dyskutujemy o gustach, to co napisałeś? Mam rozumieć, że tylko jacyś "wyznawcy PiS-u" chcą rzetelnego śledztwa w sprawie tej katastrofy? Nieprawda- ja nie jestem zwolennikiem Pis- a chcę rzetelnego śledztwa. I takich jak ja jest więcej. A Ty co? Najpierw miałeś kłamliwe cytaty jako swoje sygnaturki, szkalujące ofiary katastrofy, pisałeś je jak sądzę z dumą a w każdym razie wytrwale w stopkach swoich postów, a teraz, kiedy już nawet chyba najbardziej zakłamany łajdak nie upiera się co do ich prawdziwości- masz kolejną w tym stylu. Nie masz chwili refleksji w stylu: "tyle razy dawałem się oszukać tej propagandzie- to teraz będę ostrożniejszy"? Nie masz, prawda?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-06-27 14:15:58
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:jserd5$v7e$1node1.news.atman.pl...
[...]

To, że jesteś także nawiedzony, to twoja sprawa. Możesz wspólnie z Macierewiczem wyprawiać czary-mary, co jednak nie zmieni, że powodem katastrofy była patologiczna niechęć autopilota do nauki języków obcych.

Moja sygnaturka odzwierciedla mój pogląd na zachowanie Jarkacza, dokładnie wyrażona przez Tuska.

Data: 2012-06-27 14:21:10
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 27 Jun 2012 14:15:58 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

Moja sygnaturka odzwierciedla mój pogląd na zachowanie Jarkacza, dokładnie wyrażona przez Tuska.

-- Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoją karierę polityczną".

Wezwij zatem Tuska do powrotu... --
XL

Data: 2012-06-27 15:22:54
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 27 Jun 2012 14:38:34 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

....no, tam, skąd wyszedł, kiedy się rodził. Przecież właśnie buduje karierę
na grobach.
--
XL

Data: 2012-06-27 15:58:07
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:kn1i7vh8szo2$.222woy5bd5b6.dlg40tude.net...
[...]

Tak? Przecież on nie buduje kariery politycznej. On, w przeciwieństwie do Jarkacza, jest w szczytowej formie swej kariery politycznej.
A Jarkacz robi to: http://tiny.pl/hlx7x

Data: 2012-06-27 16:10:37
Autor: Chiron
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4feaf980$0$26709$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Problem w tym, że nie ma na to dowodów- a coraz więcej wskazuje, że to wybuch. OK- bezpośrednio nie stwierdzono na jednej z ofiar (Gosiewski) śladów materiałów wybuchowych, ale:

1. ofiarom katastrof bada się płuca- czy nie są rozerwane pęcherzyki płucne. Dowodzi to wybuchu. Problem jednak polega na tym, że takie badania robi się zaraz po katastrofie. Po kilku miesiącach w zwłokach zachodzą takie zmiany, że wykonać się ich nie da. Zgadnij- dlaczego nie wykonano takich badań, a starającym się w Polsce o ekshumację pozwolono nania dopiero po roku- i nie mogli ani uczestniczyć przy sekcji, ani nie mógł w ich imieniu uczestniczyć patolog- o wykonaniu jej już w ogóle nie było mowy. Potrafisz to wytłumaczyć?

2. Wiele materiałów wybuchowych pozostawia ślady na ciele ofiary- w postaci różnych substancji chemicznych, które nierzadko po kilku miesiącach się rozkładają- stając się niewykrywalne. Dlaczego tych badań nie zrobiono od razu?

Kolejna sprawa- uważasz, żeTwoja sygnaturka wyraża Twój pogląd na to, co robi Jarkacz. No i pewno wyraża. Jednak ja już Cię pytałem: czy nie widzisz w tym obłudy, że powiedział to Tusk- który sam np wykorzystywał w swej karierze śmierć Blidy. Czemu nie chcesz tego zauważyć?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-06-27 16:44:16
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:jsf49d$8en$1node1.news.atman.pl...
[...]

A Wassermann? To pyłek?
Ponoć wybuch był na wysokości 20 metrów. Wytłumacz mi ty i Macierewicz, co ten samolot robił na tej wysokości zbliżając się do ziemi 10 metrów co sekundę?

Nie zauważyłem, żeby Tusk organizował procesje i inne sabaty przed domem Blidy czy gdzie indziej!

W sumie to jest takie wasze pie***dolenie o wyższości Świąt Wielkiej Nocy nad Świętami Bożego Narodzenia!

Data: 2012-06-27 19:16:55
Autor: Chiron

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4feb1c42$0$1301$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Co to znaczy "A Wassermann? To pyłek?" Nie kumkam? Jeśli chodzi o tłumaczenie, dlaczego samolot znalazł sie 20 metrów nad ziemią- tego nie wiem. Od tego jest komisja rządowa, która ostro przyparta do ściany czasem coś przyzna półgębkiem- często wręcz chamsko, jak wtedy, kiedy na żądanie przeproszenia rodzin pilotów za szarganie ich dobrego imienia (kiedy sami przyznali, że pilot nie popełnił błędu) stwierdzili, że życia im nie wrócą. Nie cham?!
Dlaczego chcesz koniecznie, żeby to Macierewicz lub ja odpowiedział na Twoje pytanie- na które nie znajduje odpowiedzi wyposażona w odpowiednie środki komisja rządowa? Zapytaj, gdzie jest główny silnik- coś dziwnie milczą. Nie interesuje Cię to? Myślisz, że nie mogą go znaleźć? Czy może jaki ruski padpizdił? A dlaczego pies z kulawą nogą nie zbadał pancernej brzozy? Przecież to pierwsza rzecz, którą należało zrobić. Badanie z całą pewnością by odpowiedziało na wiele pytań. Gdzie ta brzoza? Poszła na opał?

Nie zauważyłem, żeby Tusk organizował procesje i inne sabaty przed domem Blidy czy gdzie indziej!
No ale odwiedziny u rodziny w towarzystwie kamery- i owszem.

W sumie to jest takie wasze pie***dolenie o wyższości Świąt Wielkiej Nocy nad Świętami Bożego Narodzenia!
Nie wiem, co to znaczy "wasze". Oto ginie w katastrofie lotniczej prezydent i większość rządzących, wysokich oficerów wojska, czyli NATO. Rząd zamiast prowadzić śledztwo- ściemnia. A Ty masz to w dupie? Naprawdę Cię to nie obchodzi? Myślisz, że Cię to nie dotyczy?

I jeszcze a propos Świąt Bożego Narodzenia czy Wielkiej Nocy. Zapewne zdziwi Cię informacja, że jedne z nich to prawdziwe, katolickie święto, drugie za takie trudno uznać- choć z całą pewnością ma wiele walorów- no ale akurat bez niego katolicyzm byłby nadal katolicyzmem. I zapewne nie wiesz, które jest ważniejsze?

--

Chiron

Data: 2012-06-27 23:38:18
Autor: Lorn
Jak Wolaki TUpolewa budowali....
[cut]

Teraz zmień kodowanie i wklej jeszcze raz.

Data: 2012-06-27 23:49:21
Autor: A. Filip
Brak deklaracji uĹźytego kodowania [Was: Jak Wolaki TUpolewa budowali....]
Lorn <ateagina@poczta.fm> pisze:
[cut]

Teraz zmień kodowanie i wklej jeszcze raz.

Ależ on używa ISO-8859-2 tylko się widać strasznie wstydzi do tego
przyznać w nagłówkach :-)

AFAIR na grupach pl.* (jak na razie) zalecane jest kodowanie ISO-8859-2
a dozwolone odowanie UTF-8, wiec ludzi którzy nie deklarują _jawnie_
w nagłówkach użytego kodowania można już zacząć tępić.

Data: 2012-06-28 00:00:04
Autor: Lorn
Brak deklaracji uĹźytego kodowania [Ciebie : Jak Wolaka TUpolewa zniszczylii....]
W dniu 2012-06-27 23:49, A. Filip pisze:
[...]

Och powinienem napisać... Dostosuj waćpan swój czytnik, bo odpowiadając innym masz panie poprawnie, a raz zjebane kodowanie... Rozumiem, że leci na automatyku i stąd to całe zamieszanie... :>

Data: 2012-06-27 16:14:36
Autor: u2
W dniu 2012-06-27 11:56, Chiron pisze:
[...]

Co ty mi trolla z kanalu wyciagasz ? Z trollami sie nie dyskutuje. ;-)

Data: 2012-06-27 13:21:37
Autor: robertbig
W dniu środa, 27 czerwca 2012 16:14:36 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> Co ty mi trolla z kanalu wyciagasz ? Z trollami sie nie dyskutuje. ;-)

U-cwaj , ty jak zwykle masz zryte w baniaku.
Dlaczego nie skomentuje tego wspaniałego dzieła twoich  ulubionych koscielnych sukienkowców. Którym jakże godnie uczczono pamięc twojego Prezydęta.

U-dwa ,kupiłes juz bilet do Sanktuarium Świetego TU ? Nazbierałes na makietkę " makiety " ? Postawisz se na telewizorze i bedziesz sie modlił.
Szykuj kase i zostaw ją potem w Kałkowie . Kał również tam zostaw..

Data: 2012-06-27 16:49:24
Autor: WW
W dniu 2012-06-27 11:40, robertbig pisze:
Oto dzieło godne tej katasrofy/zamachu  i tego Prezydęta.
http://wiadomosci.onet.pl/fotoreportaze/odslonieto-pomnik-katastrofy-smolenskiej-w-kalkowi,5169908,0,fotoreportaz-maly.html

poświęcony katastrofie smoleńskiej, przedstawiający makietę rządowego Tupolewa w skali 1:2,5, został w niedzielę odsłonięty obok sanktuarium Matki Bożej Bolesnej Królowej Polski w Kałkowie-Godowie w województwie świętokrzyskim.

Zastanawiam się, czy są jakieś granice śmieszności i odczłowieczenia, jakich PiS i kościół katolicki nie przekroczy?
Zrobienie cyrku z ofiar wypadku, jak się okazało, tą granicą nie jest.

makietę rządowego Tupolewa w skali 1:2,5

Co tam się zgadza?
Już krasnale ogrodowe bardziej są zbliżone do oryginału, niż owa "makieta".

WymiarĂłw owej "makiety nie znam", ale:
Skrzydła nie tam, gdzie w oryginale.
Podwozie nie tam.
Okna nie tam i nie takie.
Drzwi w ogóle z drugiej strony kadłuba.
Nos nie taki.
Osłona kabiny pilotów nie taka.

Czy tam cokolwiek przypomina TU 154?

To prawda, Ĺźe "pecunia non olet".
Pamiętacie zarobku na czym dotyczyło to zdanie?

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2012-06-27 16:58:20
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:jsf6i3$ant$1node1.news.atman.pl...
[...]

Przecież to nie model redukcyjny. To jest, jak sądzę taka alegoria. A w drzwiach zdjęcie autentycznej pary prezydenckiej, więc nikt nie pomyśli że jest to cokolwiek innego.
Bądź wyrozumiały. "Artysta" zrobił, jak potrafił. Są tacy, którym się podoba. Idę o zakład, że niebawem będą odbywały się tam nabożeństwa, jakiekolwiek one by nie były.

Data: 2012-06-28 18:29:50
Autor: pluton
Jak Wolaki TUpolewa budowali....
Prezydęt pcha sie do wyjścia zamiast czekac w fotelu ,az "dziady"
wyladuja.

Gdzies czytalem propozycje, zeby zrobic w kazsym okienku takie obrotowe
banery
z buzkami pisiakow.
Wtedy mozna by wyeksponowac ich wszystkich.

Nullification

Jak Wolaki TUpolewa budowali....