Jak Żyd dziwak srula uratował

Data: 2010-04-02 09:44:54
Autor: mkarwan
Jak Żyd dziwak srula uratował
Data: 2010-04-02 01:40:31
Autor: zbig
Jak Żyd dziwak srula uratował
On 2 Kwi, 09:44, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
http://lestat.salon24.pl/162727,jak-zyd-dziwak-srula-uratowal

Trzeba być kompletnie chorym, żeby publikować tego typu tekst.
Zastanawiam się czasami, skad komuś do głowy przychodzą takie
idiotyzmy. czy nie lepiej pójść sobie na spacer z rodziną, pooglądać
telewizję, pograc na komputerze, czy poczytac książkę. Nie to byłoby
za proste. Chory umysł siada przed komputerem i płodzi przez parę
godzin takiego gniota a drugi chory umysł uważa za stosowne zamieścić
do niego link, czyli uznaje coś takiego za wartościowy tekst.

Data: 2010-04-02 00:45:43
Autor: Barnim

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości
On 2 Kwi, 09:44, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
http://lestat.salon24.pl/162727,jak-zyd-dziwak-srula-uratowal

Trzeba być kompletnie chorym, żeby publikować tego typu tekst.
-- --
Ale ty musisz być kurwa intelektualnym gniotem, by się nie uśmiechnąć po
przeczytaniu tego lekkiego, prześmiewczego tekstu!

Wykształciuch? Głosujemy na PO? Głupota i prostactwo wam sie uszami
wylewa.

Barnim

Data: 2010-04-03 02:21:06
Autor: zbig
On 2 Kwi, 00:45, "Barnim" <Bar...@litwa.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:ea172395-d8fa-494d-a621-99378cf411ebz3g2000yqz.googlegroups.com...

[...]

Uśmiechnąć cie po takich dowcipasach może sie jedynie przedstawiciel
discopolowego elektoratu PiS z Zadupia Małego.
Juz słyszę ten rubaszny rechot rodem z bawarskich komedyjek dla
kretynów i sagi rodziny Kiepskich

Data: 2010-04-02 23:54:46
Autor: Barnim

[...]

1. Nie słucham disco - polo
2. Nie jestem zwolennikiem PiS
3. Nie mieszkam w Zadupiu Dolnym.

3x pudło.

Barnim

Data: 2010-04-02 11:35:23
Autor: mkarwan
[...]

Chciałbyś jak za komuny decydować co się nadaje do czytania a co nie?

Data: 2010-04-02 03:18:11
Autor: zbig
On 2 Kwi, 11:35, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:ea172395-d8fa-494d-a621-99378cf411ebz3g2000yqz.googlegroups.com...

Chciałbyś jak za komuny decydować co się nadaje do czytania a co nie?

Fiu, fiu. mkarwan spłodził zdanie inne niż zazwyczaj.
Nie chcę decydowac tylko sie po ludzku dziwię i dałem temu wyraz.

Data: 2010-04-02 11:46:35
Autor:
Jak Żyd dziwak srula uratował
On Fri, 2 Apr 2010 11:35:23 +0200, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
wrote:

> [...]

>do niego link, czyli uznaje coś takiego za wartościowy tekst.

Chciałbyś jak za komuny decydować co się nadaje do czytania a co nie?

 gosciu, zaczynam cie kojarzyc. to ty jestes ten dran ktory swego
 czasu pisal na mnie donosy. jestes ze stalowej woli, prawda ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-02 12:24:41
Autor: mkarwan
Użytkownik ""<heRsk>"" <WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:a6fbr5lc3v5bbu2ivcri899sd74befsrck4ax.com...

Chciałbyś jak za komuny decydować co się nadaje do czytania a co nie?

>gosciu, zaczynam cie kojarzyc. to ty jestes ten dran ktory swego
>czasu pisal na mnie donosy. jestes ze stalowej woli, prawda ?

Ktoś pisał na ciebie donosy?
Do kogo i w jakiej sprawie?

Data: 2010-04-02 12:35:39
Autor:
Jak Żyd dziwak srula uratował

Data: 2010-04-02 12:47:10
Autor: jadrys
wrote:

UĹźytkownik ""<heRsk>""<WC15?bigbrednie@interia.pl>  napisał w wiadomości

> [...]

  >gosciu, zaczynam cie kojarzyc. to ty jestes ten dran ktory swego
  >czasu pisal na mnie donosy. jestes ze stalowej woli, prawda ?

Wiesz Hesk, nie mam nic przeciw gejom, ale te twoje umizgi do mkarwana zaczynają budzić we mnie normalny niesmak.. Wez może te swoje flirty przenieś na priv.

Data: 2010-04-02 15:36:32
Autor: mkarwan
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hp4i03$nrj$1news.onet.pl...
Wiesz Hesk, nie mam nic przeciw gejom, ale te twoje umizgi do mkarwana zaczynają budzić we mnie normalny niesmak.. Wez może te swoje flirty przenieś na priv.

Ooo!!! On jest pederastą?
Niech flirtuje z pederastami, ja jestem hetero.

Data: 2010-04-02 21:53:12
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-02 15:36, mkarwan pisze:
[...]

Nie wiem czy jest.  Ale ty mĂłgłbys być dla niego bardziej miły. -  Chłopak takie twoje kategoryczne stwierdzenie moĹźe ciężko przyjąć.

Data: 2010-04-02 15:34:51
Autor: mkarwan
Użytkownik ""<heRsk>"" <WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:93ibr5dh7nho8sfqqsb5fjfivn2bp6lujs4ax.com...
> [...]
>gosciu, zaczynam cie kojarzyc. to ty jestes ten dran ktory swego
czasu pisal na mnie donosy. jestes ze stalowej woli, prawda ?

Przecież nie wiesz skąd jestem.
Nie odpowiedziałeś na moje pytania.

Data: 2010-04-02 12:21:57
Autor: boukun

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hp4eel$28v$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Ha, ha, ha,... ten, co by nie chciał decydować...

Re: W dniu 1-04-2010 spamowali psp nowymi wątkami MKARWAN

chory umyśle...

boukun

Data: 2010-04-02 15:37:31
Autor: mkarwan
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hp4gjk$mfj$1mx1.internetia.pl...

Chciałbyś jak za komuny decydować co się nadaje do czytania a co nie?

Ha, ha, ha,... ten, co by nie chciał decydować...

Re: W dniu 1-04-2010 spamowali psp nowymi wątkami MKARWAN

chory umyśle...

Sądząc po twoich listach ta uwaga odnosi się do ciebie.

Data: 2010-04-02 07:12:19
Autor: zbig
On 2 Kwi, 15:37, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "boukun" <bou...@neostrada.pl> napisał w wiadomościnews:hp4gjk$mfj$1mx1.internetia.pl...

> Ha, ha, ha,... ten, co by nie chciał decydować...

> Re: W dniu 1-04-2010 spamowali psp nowymi wątkami MKARWAN

> chory umyśle...

Sądząc po twoich listach ta uwaga odnosi się do ciebie.

Przyganiał kocioł garnkowi. Boukun słusznie zauważył,ze zarzucasz
innym chęć dyktowania tego co mają czytać, w praktyce zaś sam
próbujesz na liście grać rolę obercenzora.

Data: 2010-04-02 16:25:05
Autor: mkarwan
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:844d635a-bc60-43b3-a984-a58667ef7a64y14g2000yqm.googlegroups.com...

> [...]

innym chęć dyktowania tego co mają czytać, w praktyce zaś sam
próbujesz na liście grać rolę obercenzora.

Jesteś podobny do boukuna.
W przeciwieństwie do ciebie nie ingeruję w to co kto pisze.
Interesuje mnie ilość rozpoczynanych nowych wątków, pisałem już wielokrotnie dlaczego i nie mam zamiaru się powtarzać.
Jeśli nadal nie rozumiesz to już twój problem.

Data: 2010-04-02 07:31:53
Autor: zbig
On 2 Kwi, 16:25, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Próbując ograniczyć ilość wątków do limitu, który arbitralnie
ustaliłes w oparciu o swoje ograniczone mozliwosci percepcji jest
ograniczaniem mozliwości wypowiedzi. Wszyscy to rozumieją oprócz
ciebie.

Data: 2010-04-02 16:57:27
Autor: mkarwan
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:c12d023e-65eb-4fc2-ab59-350e36226a32q15g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

Masz dziwna manię wypowiadania się za wszystkich, wypowiadaj się za siebie.
Jeśli masz więcej do powiedzenia możesz to napisać w jednym dwóch trzech wątkach, jeśli nie potrafisz możesz się wypowiedzieć się jutro, pojutrze.
Nikt cię nie ogranicza w tym co chcesz napisać.
Chyba, ze chcesz spamować jak kałecki i jemu podobni.
Kałecki tez mógłby bieżące wiadomości podać w jednym liście z linkami do tych wiadomości, ale on ma manię spamowania psp nowymi wątkami.

Data: 2010-04-02 08:22:03
Autor: zbig
On 2 Kwi, 16:57, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Nie wypowiadam sięz ainnych a jedynie pozwalam sobie na rekapitulację
zdań  tych innych na temat twojej "akcji".
Więc łaskawie pozwalasz komuś coś napisać jutro?
Osobiście nie znosże wiadomości z wieloma linkami, to nie jest dobry
pomysł. Jak jest tytuł wątku to łatwiej znaleźć to czego si chce

Data: 2010-04-02 23:57:51
Autor: boukun

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hp51ag$d3i$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Napisał to co wszyscy doskonale rozumieją, oprócz ciebie...
I tak samo twierdzę, że jak ten idiota zamierzasz bezmyślnie ograniczać ludziom swobodę wypowiedzi i samorealizacji...

boukun

boukun

Data: 2010-04-02 23:53:42
Autor: boukun

Przeczytaj, co napisałeś chory człowieku:

Chciałbyś jak za komuny decydować co się nadaje do czytania a co nie?

Ta uwaga która napisałeś tycz się ciebie samego.

Pokręcony już jesteś całkowicie...
To nie jest odpowiednia grupa dla ciebie...

boukun

Data: 2010-04-02 15:21:11
Autor: Hans Kloss
On 2 Kwi, 10:40, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

>http://lestat.salon24.pl/162727,jak-zyd-dziwak-srula-uratowal

Trzeba być kompletnie chorym, żeby publikować tego typu tekst.

- czepiać się nie wiedząc że historia z uratowaniem topiącego się
Dolka ma niejakie podstawy historyczne (choć prawdopodobnie jest to
legenda)
- czepiać się (całkiem udanej) próby reanimacji podgatunku satyry
zwanego  niegdyś szmoncesem
- nazywać zupełnie udany szmonces "gniotem" a jego twórcę- "chorym
umysłem". Do złudzenia przypomina mi to wyczyn pewnego peespowicza
który w poezji Mickiewicza wykrył onegdaj częstochowskie rymy.
J-23
PS. Masz tu, nieszczęśniku, inne tego typu  "gnioty" wyprodukowane
przez inny "chory umysł"- wielkiego polskiego satyryka Stanisława
Brandowskiego:
http://www.sapijaszko.net/mediawiki/index.php/Stanis%C5%82aw_Brandowski_-_M%C3%B3j_golibroda,_nr_1,_r._1918

Data: 2010-04-02 00:57:39
Autor: Barnim

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości
> [...]

PS. Masz tu, nieszczęśniku, inne tego typu  "gnioty" wyprodukowane
przez inny "chory umysł"- wielkiego polskiego satyryka Stanisława

-- -

Zbig jest typowym ucieleśnieniem wykształciuchów, najczęściej wyborców PO
a zawsze wiernych czytelników Wyborczej, czerpiących stąd poczucie o własnej
inteligencji :)

Wykształciuchów - półgłówków, na wykształcenie których szkoda było każdej
złotówki wydanej z państwowej kasy.

Zbig jest też najlepszym dowodem na bzdurność fetyszyzmu Political Correctness
jakim jest zwalczanie analfabetyzmu. Czy naprawdę ktoś by zauważył różnicę
gdyby zbig pozostal anaflabetą, tak jak jego przodkowie od czasów Piasta Kołodzieja?

Barnim

Data: 2010-04-03 04:49:59
Autor: zbig
On 2 Kwi, 00:57, "Barnim" <Bar...@litwa.pl> wrote:

Zbig jest typowym ucieleśnieniem wykształciuchów, najczęściej wyborców PO
a zawsze wiernych czytelników Wyborczej, czerpiących stąd poczucie o własnej
inteligencji :)
Dla zakompleksiałych tłuków po zrobionej zaocznie Akademii Pana Kleksa
sprawa wykształcenia stanowi pewien problem. Dla mnie ukończone dwa
fakultety,studia podyplomowe oraz świadectwa ukończonych
specjalistycznych kursów o charakterze międzynarodowym prowadzonych w
języku angielskim oraz zdane w tym języku egzaminy stanowią pewną
podstawę aby takich kompleksów nie mieć.
Gdybyś zadał sobie trud przeczytania kilku moich postów, tobyś mimo
wrodzonego upośledzenia zdołał skonstatować , ze nadzwyczaj krytycznie
wypowiadam się często o linii programowej Gazety Wyborczej. Traktuję
ja tak jak każde inne źródło informacji i nie przyjmuję jej, podobnie
do innych, bezkrytycznie.
Zwalczanie analfabetyzmu i Political Corectness mają się to jak pięść
do nosa, ale to nie jest rzecz do ogarnięcia dla przygłupów
zarykiwujących się ze śmiechu f ilmu o rodzinie Kiepskich w takt
muzyki zespołu Bayer Full.

Data: 2010-04-02 23:57:06
Autor: Barnim

[...]

-- -- -- -- -

hue hyue hue :))

no zarywam boki,  mówiłem półinteligent!

Barnim

Data: 2010-04-03 15:44:59
Autor: zbig
On 2 Kwi, 23:57, "Barnim" <Bar...@litwa.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:9a3981b3-4755-4ef2-974b-c5b79b4dbd70k19g2000yqn.googlegroups.com...
> [...]

-- -- -- -- -

hue hyue hue :))

no zarywam boki,  mówiłem półinteligent!

A cóż ci pozostało ćwoku? Na betonie kwiatki nie urosną.

Data: 2010-04-03 00:54:09
Autor: Barnim

> [...]

no zarywam boki, mówiłem półinteligent!

Barnim

A cóż ci pozostało ćwoku? Na betonie kwiatki nie urosną.
-- -- -- -

Jak pokażesz mi zarobione uczciwym sposobem 20 milionów dolarów
to może mi zaimponujesz.

A tą swoją głupkowato-prostacką wyliczanką jedynie mnie rozbawiłeś.
Do łez!

Barnim

Data: 2010-04-04 14:52:51
Autor: zbig
On 3 Kwi, 00:54, "Barnim" <Bar...@litwa.pl> wrote:

Jak pokażesz mi zarobione uczciwym sposobem 20 milionów dolarów
to może mi zaimponujesz.

A tą swoją głupkowato-prostacką wyliczanką jedynie mnie rozbawiłeś.
Do łez!

Nie uważam za najwłaściwsze imponowanie upośledzonym umysłowo. W tym
miejscu przepraszam upośledzonych umysłowo jako  ze porównanie ich z
tobą wydaje mi się dla nich obraźliwe.
Szkoda mi też marnować czas na odpowiedzi  typom o mentalności
viochmena. EOT

Data: 2010-04-04 00:06:04
Autor: Barnim

[...]

-- -- --

Co jest głupolu?

Napisz mi coś o " specjalistycznych kursów o charakterze
międzynarodowym prowadzonych w języku angielskim "
na potwierdzenie twojego statusu wykształciucha,
bo chce się jeszcze pośmiać :))

Barnim

Data: 2010-04-04 15:13:46
Autor: zbig
On 4 Kwi, 00:06, "Barnim" <Bar...@litwa.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:ebb716b7-d7cb-4b0d-8f61-254de2e31345g30g2000yqc.googlegroups.com...
> [...]

międzynarodowym prowadzonych w języku angielskim "
na potwierdzenie twojego statusu wykształciucha,

Był gdzieś na forum taki koleś co podsumowywał takich jak ty głąbów
krótkim, niezbyt gramatycznym ale celnym - "Idiota rechota"

Data: 2010-04-04 00:16:46
Autor: Barnim

> [...]

Był gdzieś na forum taki koleś co podsumowywał takich jak ty głąbów
krótkim, niezbyt gramatycznym ale celnym - "Idiota rechota"

Coż mogę na to poradzić, wzbudzasz wykształciuchu
rechot niemal każdą swoją wypowiedzią. To rzadki dar,
pomyśl, daj się zatrudnić w cyrku albo w kabarecie?

Barnim

Data: 2010-04-05 09:21:10
Autor: mkarwan

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ebb716b7-d7cb-4b0d-8f61-254de2e31345g30g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

Czy przypadkiem ciebie nie uważają za upośledzonego umysłowo i viochmena, a ty dla odreagowania tak nazywasz innych?
Nie porównuj innych do siebie, nie każdy jest ci podobny.

Data: 2010-04-05 01:59:00
Autor: zbig
On 5 Kwi, 09:21, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

ty dla odreagowania tak nazywasz innych?
Nie porównuj innych do siebie, nie każdy jest ci podobny.

Spadaj matole

Data: 2010-04-03 02:25:11
Autor: zbig
On 3 Kwi, 00:21, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:

> [...]

PS. Masz tu, nieszczęśniku, inne tego typu  "gnioty" wyprodukowane
przez inny "chory umysł"- wielkiego polskiego satyryka Stanisława

Porównywać tego gniota , o którym pisałem z mistrzami gatunku, takimi
jak brandowski czy arcymistrz -Żyd Tuwim jest intelektualnym harakiri.
Cóż poradzę na twoje niewyrafinowane poczucie humoru. Co do wartości
historycznej legend nie będę się wypowiadał.

Jak Żyd dziwak srula uratował