Jak archiwizowac zdjecia...

Data: 2009-09-17 09:11:02
Autor: Łukasz
Jak archiwizowac zdjecia...
Sam się nad tym zastanawiam mimo, że również trzymam kopie na dwóch niezależnych dyskach twardych to w moim przypadku są to jednak dyski podłączone do tego samego zasilacza. Czyli jak zasilacz zaszaleje :) to wiadomo co będzie... czy może raczej czego nie będzie. Natomiast jeżeli pisząc o archiwizacji zdjęć masz na myśli okres dłuższy niż czas żywotności nośników i odporności dysków na awarię to polecam.... odbitki. Sam co jakiś czas wysyłam dużo zdjęć do zrobienia odbitek i takie trzymam w albumach. Niewiem jakiego okresu trwałości można wymagać od odbitek ale napewno możemy spać spokojnie i nie bać się uszkodzenia elektroniki. Dodatkowo wybierając zdjęcia do wykonania obitek napewno zrobisz jeszcze jedną selekcję :)

Pozdrawiam
Łukasz

Użytkownik "Marek" <brakadresu@wp.pl> napisał w wiadomości news:h8qj0g$mg9$1atlantis.news.neostrada.pl...
troche sie juz uzbieralo, dyski mam 3 potezne,
i boje sie ze zrobi to trach ciach i nie bedzie nic

wiec zatem moje pytanie, jak to zarchiwizowac,
kompresowac czy na zywca uzyc jakiegos softu do zrzucania katalogow
i przegrywac ?
no wlasnie na co przegrywac? na dyski, plyty DVD ? plyty DVD-RW
czy blu ray, no nie mam zielonego pojecia

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4432 (20090917) __________

Jak archiwizowac zdjecia...