Jak banda mafiozow Jaruzelskiego pracowala nad niszczeniem

Data: 2012-02-10 13:10:25
Autor: Obserwator
Jak banda mafiozow Jaruzelskiego pracowala nad niszczeniem

...Polakow i Polski.

http://www.youtube.com/watch?v=VJTtiF6uLUU&feature=player_embedded

*Lech Kowalski: ”Kiedy gromadziłem materiały do książki o Jaruzelskim, to
właściwie stało się to przy okazji poszukiwań różnych innych materiałów
archiwalnych. Czego nie dotknąłem, tam pojawiał się Jaruzelski. Czy w 44 roku, czy 46 kiedy mówił, że walczył tylko z ukraińskim podziemiem –
a trafiałem na dokumenty, gdzie było czarno na białym że niszczył polskie
podziemie niepodległościowe. Po kolei wędrowałem od dekady do dekady - w końcu
zrozumiałem, że muszę coś z tym materiałem zrobić i tak powstała o nim książka.”

„Stan wojenny dokładnie prześledziłem na podstawie dokumentów z posiedzeń
Komitetu Obrony Kraju. To była instytucja o której Polacy nic nie wiedzieli.
Spędziłem w sekretariacie KOK prawie rok czasu. Dostałem pozwolenie na zrobienie dokładnej kwerendy archiwalnej i to mnie po
prostu przeraziło co tam zastałem, dlatego, że oni na forum KOK byli sobą. Nic
nie wychodziło na zewnątrz, to była ich instytucja. Są oni tam, że tak powiem,
"bardziej bandyccy". Tam się tego nie owija w jakąś ideologię, oni tam mówią takim kodem otwartym:
to zlikwidować, to przyciąć, tych wywieźć. To są ludzie którzy nie mieli
żadnych skrupułów. [...] Oni chcieli zrobić stan wojenny i go zrobili.”

„W połowie 88 roku zostały uruchomione, krótko przed obradami w Magdalence,
wszystkie takie same mechanizmy które obowiązywały przy wprowadzeniu stanu
wojennego. Ostatnio wydałem książkę na ten temat pt. „Komitet Obrony Kraju”,
która wyszła w oszałamiającym nakładzie – 800 egzemplarzy. Gdzie to trafi? Do
żadnej księgarni, można ją nabyć tylko przez internet.”

Grzegorz Braun: „Czy my zdążymy jeszcze cokolwiek opowiedzieć na temat tamtego
stanu wojennego, bo tutaj za chwilę pewnie będzie potrzebne rozróżnienie. Trzeba będzie mówić „tamten pierwszy stan wojenny” w odróżnieniu od tego
„drugiego” który właśnie nadchodzi wielkimi krokami. W zeszłym roku przez
parlament przeszła nowelizacja prawa o takich stanach nadzwyczajnych, bo np.
władza ludowa w latach osiemdziesiątych nie planowała sieci internetowej, a
teraz musi sobie uzupełnić prawo możliwości ingerencji w przestrzeni wirtualnej. Już w tej chwili zadeklarowano, że zarządzona będzie podwyższona gotowość
bojowa wojska polskiego na czas Mistrzostw Europy w piłce kopanej. Do czego ta
armia ma służyć? [...] Widziałbym nawet paru kandydatów do jakiejś nowej
Wojskowej Rady Ocalenia Narodowego [...] myślę, że Grzegorz Schetyna nie
siedzi na żadnej ławce rezerwowych, on się rozgrzewa przy linii bocznej. [..]
w takiej radzie z prawej strony widziałbym generała Petelickiego, a z lewej
Skrzypczaka który został już świetnie wylansowany kilka lat temu [...].”

http://blogpress.pl/node/11529

Ps. warto zwrocic uwage na wypowiedz Pana S.Michalkiewicza !!

Data: 2012-02-10 19:27:12
Autor: Leprechaun
Jak banda mafiozow Jaruzelskiego pracowala nad niszczeniem
Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jh3501$dsr$1inews.gazeta.pl...

..Polakow i Polski.

Stary, mafiosów! Ty jako relkit tamtych czasów też przyczyniłeś się do tego procederu. Teraz udajesz patriotę majorze Władysławie K.?

BomBel

Jak banda mafiozow Jaruzelskiego pracowala nad niszczeniem