Jak bardzo...

Data: 2016-06-14 17:46:32
Autor: Cavallino
Jak bardzo...
W dniu 14.06.2016 o 17:40, spider pisze:
trzeba mieć nasrane we łbie żeby wykonać taki manewr?
https://www.youtube.com/watch?v=EIaLUUveAms&feature=youtu.be&t=165

To nie jest forum dla kretynów, tu się nie wrzuca linków bez słowa o co chodzi.

Data: 2016-06-14 18:04:40
Autor: spider
Jak bardzo...
W dniu 2016-06-14 o 17:46, Cavallino pisze:
To nie jest forum dla kretynów, tu się nie wrzuca linków bez słowa o co
chodzi.

Myślałem że niekretyni domyślą się że chodzi o jakiś głupi manewr samochodem :)
Proszę bardzo streszczenie:
Popis idioty na autostradzie: wyprzedzanie pasem awaryjnym.

Data: 2016-06-14 18:25:38
Autor: tck
Jak bardzo...

Użytkownik "spider" <"spajder78[wytnij]"@wp.pl> napisał w wiadomości news:57602b19$0$642$65785112news.neostrada.pl...
[...]

bez spektakularnego finalu, ot zjechal, wyprzedzil pare tirow i pojechal dalej

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2016-06-14 22:31:16
Autor: re
Jak bardzo...

Użytkownik "tck"

[...]

-- -
Nie, wyprzedził kilka osobówek, które blokowały lewy pas

Data: 2016-06-14 19:11:29
Autor: radekp@konto.pl
Jak bardzo...
Tue, 14 Jun 2016 18:04:40 +0200, w <57602b19$0$642$65785112@news.neostrada.pl>,
spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl> napisał(-a):

> [...]

Proszę bardzo streszczenie:
Popis idioty na autostradzie: wyprzedzanie pasem awaryjnym.

Eeee...

Data: 2016-06-15 19:44:14
Autor: J.F.
Jak bardzo...
Użytkownik "spider"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:57602b19$0$642$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

samo wyprzedzanie pasem awaryjnym to nie jest jeszcze takie glupie, ale po nocy gorzej - choc tu akurat oswietlona, ale zakret, a sposob wjazdu tam to juz debilny.

P.S. A tu kto placi odszkodowanie ?
https://youtu.be/EIaLUUveAms?t=144
https://youtu.be/EIaLUUveAms?t=342

Do kolizji nie doszlo :-)

PPS. Coraz ciekawsze te polskie drogi ... prawie jak w Rosji ?
https://youtu.be/EIaLUUveAms?t=72

ciekawa seria ... trzeba byc czujnym.

To co - czas kupic kamere ?

J.

Data: 2016-06-15 23:07:20
Autor: Shrek
Jak bardzo...
On 15.06.2016 19:44, J.F. wrote:

P.S. A tu kto placi odszkodowanie ?
https://youtu.be/EIaLUUveAms?t=144

Przelatujący, a w zasadzie jego ubezpieczyciel.

https://youtu.be/EIaLUUveAms?t=342

Wymuszający.

Do kolizji nie doszlo :-)

Przerobiłem w praktyce - kolizja nie jest konieczna. Leżałem na moto po zajechaniu drogi i nawet przyznałem policji, że jakbym miał abs, to może, ale też nie jestem pewien czy bym wyprowadził.

Wina zajeżdzającego i odszkodowanie bez problemu. Nawet specjalnie zły nie byłem, bo rozumiem, że każdy może się pomylić - ważne, że wszyscy cali, więc proponowałem oświadczenie. Policjant też powiedział - panie kierowco - może my tu wcale potrzebni nie jesteśmy. Skończyło się na 500 PLN dla zajeżdzającego i jakiś punktach.

To co - czas kupic kamere ?

Jak wynika z filmików, posiadanie kamery zwieksza ryzyko;)

Shrek.

Data: 2016-06-20 19:48:40
Autor: Mateusz Bogusz
Jak bardzo...
PPS. Coraz ciekawsze te polskie drogi ... prawie jak w Rosji ?
https://youtu.be/EIaLUUveAms?t=72

I natychmiastowe "Olej rozlany", genialne! :-D

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2016-06-20 20:42:22
Autor: J.F.
Jak bardzo...
Użytkownik "Mateusz Bogusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nk9a9s$dab$3@node2.news.atman.pl...
PPS. Coraz ciekawsze te polskie drogi ... prawie jak w Rosji ?
https://youtu.be/EIaLUUveAms?t=72

I natychmiastowe "Olej rozlany", genialne! :-D

Tez mi sie refleks kierowcy spodobal :-)

Ale moze naprawde byl rozlany ?

J.

Jak bardzo...