Jak bardzo moze pochylic sie motocykl???

Data: 2011-04-03 14:25:02
Autor: Tytus
Jak bardzo moze pochylic sie motocykl???
Siemka

VR w treningu pochylil sie do 65 stopni. Szlifujac felge...
Konstruktorzy maja o czym myslec...

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-04-03 15:45:38
Autor: Ivam
Użytkownik "Tytus"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:in9ou5$nen$1@inews.gazeta.pl...
VR w treningu pochylil sie do 65 stopni. Szlifujac felge...
Konstruktorzy maja o czym myslec...

Niezle... daj linka do fotki, albo filmu, albo czegos.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2011-04-03 18:26:27
Autor: Krzysztof \"Mad Max\" Laska
W dniu 03.04.2011 14:25, Tytus pisze:
Siemka

VR w treningu pochylil sie do 65 stopni. Szlifujac felge...
Konstruktorzy maja o czym myslec...

Trzeba mnie było widzieć wczoraj wieczorem...

--
Krzysztof 'Mad Max' Laska
http://www.chujwi.co <- prestiż dla mas

Data: 2011-04-03 19:08:23
Autor: Tytus
Jak bardzo moze pochylic sie motocykl???
Siemka

*** "Krzysztof "Mad Max" Laska"
Trzeba mnie było widzieć wczoraj wieczorem...

Mialem raczej na mysli stany kiedy fizyka dziala...

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-04-04 00:54:02
Autor: Viking
W dniu 2011-04-03 18:26, Krzysztof "Mad Max" Laska pisze:
W dniu 03.04.2011 14:25, Tytus pisze:
Siemka

VR w treningu pochylil sie do 65 stopni. Szlifujac felge...
Konstruktorzy maja o czym myslec...

Trzeba mnie było widzieć wczoraj wieczorem...

ALe ze co VFaRafa ze sie składa to żadna nowina:))

pozdr.
Tomek
XX'Czarnula

Data: 2011-04-04 16:08:36
Autor: Krzysztof \"Mad Max\" Laska
W dniu 04.04.2011 00:54, Viking pisze:
[...]

Ja się potrafię poskładać i bez fefafery ;)

Data: 2011-04-05 09:43:49
Autor: Fragles
Użytkownik "Tytus" <tytus1@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:in9ou5$nen$1inews.gazeta.pl...
Siemka

VR w treningu pochylil sie do 65 stopni. Szlifujac felge...
Konstruktorzy maja o czym myslec...

Pochylić może się sporo, może nawet "na  lenia" zakręty brać

http://www.youtube.com/watch?v=TqKShV-iN5M

PS. jakby co, to browara mam ;)

--
pozdrawiam,
Fragles

Data: 2011-04-05 01:30:08
Autor: Tytus
Jak bardzo moze pochylic sie motocykl???
Siemka

***"Fragles"
 http://www.youtube.com/watch?v=TqKShV-iN5M
 PS. jakby co, to browara mam ;)

He he tylko zeby to zrobic na motocyklu GP trzeba bedzie tytanowych
spodni i stalowych jaj :)
Vale szlifowal przednia obrecz...

Data: 2011-04-05 10:46:27
Autor: Fragles
Jak bardzo moze pochylic sie motocykl???

Uzytkownik "Tytus" <vtr1000f@o2.pl> napisal w wiadomosci news:e73cfb59-9758-42d5-9886-1eb93d6fed4fr6g2000vbo.googlegroups.com...
He he tylko zeby to zrobic na motocyklu GP trzeba bedzie tytanowych
spodni i stalowych jaj :)
Vale szlifowal przednia obrecz...

Ja bym tam raczej materialy miejscami zamienil ;)

--
pozdrawiam,
Fragles

Data: 2011-04-05 15:32:46
Autor:
Jak bardzo moze pochylic sie motocykl???
VR w treningu pochylil sie do 65 stopni. Szlifujac felge...

i nie wypierdyknął się ?
bo przeca mu ambicja przerasta umiejętności
;)

Data: 2011-04-06 02:22:54
Autor: Tytus
Jak bardzo moze pochylic sie motocykl???
Siemka

*** i nie wypierdykn si ?
bo przeca mu ambicja przerasta umiej tno ci

Ano glebnal - ale tylko dlatego ze mu siem bok opony skonczyl...

Data: 2011-04-06 06:41:40
Autor: WIADRO
On 6 Kwi, 11:22, Tytus <vtr10...@o2.pl> wrote:
Siemka

*** i nie wypierdykn si ?

> bo przeca mu ambicja przerasta umiej tno ci

Ano glebnal - ale tylko dlatego ze mu siem bok opony skonczyl...

aż mnie noga zabolała..  przypomniało się jak mi krowa na stopę
nadepnęła

Jak bardzo moze pochylic sie motocykl???