Jak bardzo moze pochylic sie motocykl???

Data: 2011-04-05 15:32:46
Autor:
Jak bardzo moze pochylic sie motocykl???
VR w treningu pochylil sie do 65 stopni. Szlifujac felge...

i nie wypierdyknął się ?
bo przeca mu ambicja przerasta umiejętności
;)

Data: 2011-04-06 02:22:54
Autor: Tytus
Jak bardzo moze pochylic sie motocykl???
Siemka

*** i nie wypierdykn si ?
bo przeca mu ambicja przerasta umiej tno ci

Ano glebnal - ale tylko dlatego ze mu siem bok opony skonczyl...

Data: 2011-04-06 06:41:40
Autor: WIADRO
On 6 Kwi, 11:22, Tytus <vtr10...@o2.pl> wrote:
Siemka

*** i nie wypierdykn si ?

> bo przeca mu ambicja przerasta umiej tno ci

Ano glebnal - ale tylko dlatego ze mu siem bok opony skonczyl...

aż mnie noga zabolała..  przypomniało się jak mi krowa na stopę
nadepnęła

Jak bardzo moze pochylic sie motocykl???