Jak bardzo mozna sie pochylic na mokrym?

Data: 2011-04-07 00:15:42
Autor: Tmek
Jak bardzo mozna sie pochylic na mokrym?
Data: 2011-04-07 11:12:49
Autor: Marcin N
Jak bardzo mozna sie pochylic na mokrym?
Użytkownik "Tmek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4d9ce606$0$2458$65785112@news.neostrada.pl...

Ano mozna http://www.youtube.com/watch?v=2J0bIwTeA8E

===========

Nie ukrywam, że jazda na mokrym jest moją straszną bolączką.
Mam straszne opory przed składaniem się w zakrętach.

Wyczytałem ostatnio jednak, że motocykl na mokrym ma trochę lepszą przyczepność od samochodu i liczę, że w tym sezonie wykorzystam tę wiedzę. Samochodem jeżdżę od 20 lat i umiem z grubsza oceniać, co mi wolno. Wiem, że motocyklem jeżdżę ZNACZNIE ostrożniej niż samochodem więc margines błędu mam ogromny. Czas go zmniejszyć.

Też tak macie? A może macie jakieś rady praktyczne?

Data: 2011-04-07 09:33:24
Autor: Piotr Klimek
Jak bardzo mozna sie pochylic na mokrym?
Dnia (Thu, 7 Apr 2011 11:12:49 +0200) ktos podajacy sie za Marcin N
wyklawiaturowal co nastepuje:

[...]

Pojedz na tor i w kontrolowanych warunkach majac swiadomosc, ze nie
zrobisz sobie wiekszej krzywdy przesuwaj powoli ta granice tak aby na
ulicy wiedziec na ile mozesz sobie pozwolic.

IMO ulica nie jest miejscem gdzie mozna sobie testowac margines
bezpieczenstwa.

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2011-04-07 12:35:57
Autor: Marcin N
Użytkownik "Piotr Klimek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:slrn.pl.ipr1ds.bjc.usenet@piko.homelinux.net...

[...]

===================

Mój tajny ćwiczebny plac kiedyś odwiedziłeś osobiście. Na torze w Koszalinie też bywam. Ćwicze, ćwiczę... ale wolno to idzie.

Data: 2011-04-07 10:39:35
Autor: Piotr Klimek
Jak bardzo mozna sie pochylic na mokrym?
Dnia (Thu, 7 Apr 2011 12:35:57 +0200) ktos podajacy sie za Marcin N
[...]

18 kwietnia jest speedday w Poznaniu. Wybieram sie ze znajomym - moze
chcesz dolaczyc? Koszalin jest fajny, ale to tor gokartowy i ciezko tam
wrzucic trzeci bieg.

Data: 2011-04-09 21:19:54
Autor: Piotr May
W dniu 2011-04-07 11:12, Marcin N pisze:
[...]

Bzdura. Motocykl ma dwa kola, samochod cztery, jak moze motocykl miec lepsza przyczepnosc ?

--
piomay
www.piomay.riders.pl

Data: 2011-04-08 23:02:23
Autor: andy
Jak bardzo mozna sie pochylic na mokrym?
Data: 2011-04-09 10:05:44
Autor: TaDzik
Jak bardzo mozna sie pochylic na mokrym?
Data: 2011-04-09 10:10:19
Autor: TaDzik
Jak bardzo mozna sie pochylic na mokrym?
W dniu 09-04-2011 10:05, TaDzik pisze:
W dniu 09-04-2011 08:02, andy pisze:
http://farm5.static.flickr.com/4067/4415225851_ce1e0cf7b9_b.jpg
http://farm3.static.flickr.com/2756/4415483979_a69f33ce63_b.jpg
http://farm5.static.flickr.com/4044/4415529489_32db0fcfc4_o.jpg

no ale on jedzie?
czy tak se tylko stoi i podpiera się kolanem? :|

heh... chyba rzeczywiście jest w ruchu
nagryzmoliłem zamiast przejrzeć zdjęcia 'do końca' :)
no bo na trzecim to widać no nie?

--
Pozdro
TaDzik

Data: 2011-04-09 20:23:41
Autor: Monster
Jak bardzo mozna sie pochylic na mokrym?
Leciał kiedyś w TV jakiś program o stunterach,szczęka mi trochę opadła jak gostek starym gixxerem Wodniakiem wykonał piękne kilkumetrowe stoppie podczas sporej ulewy,można powiedzieć że zrobił to w kałuży:-)
W takich warunkach strach mocniej klamkę dotknąć:-)
--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-04-09 21:21:52
Autor: Piotr May
Jak bardzo mozna sie pochylic na mokrym?
Data: 2011-04-09 21:21:10
Autor: Piotr May
W dniu 2011-04-07 00:15, Tmek pisze:
Ano mozna http://www.youtube.com/watch?v=2J0bIwTeA8E

Ale jakos wcale sie mocno nie pochylaja.

--
piomay
www.piomay.riders.pl

Jak bardzo mozna sie pochylic na mokrym?