Jak biskup na twarz ciacho przyj膮艂

Data: 2013-10-28 16:56:25
Autor: Mark Woydak
Jak biskup na twarz ciacho przyj膮艂

U偶ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:526e75b1$0$2296$65785112news.neostrada.pl...
Z pewnym op贸藕nieniem dotar艂a do mnie do艣膰 radosna wiadomo艣膰. Oto arcybiskup Andr茅-Joseph L茅onard, przewodnicz膮cy episkopatu Belgii zosta艂 trafiony tortem. Tort by艂 mi臋kki, s艂odki i raczej mokry. Guza biskupowi nie nabi艂, ale lukrem oblepi艂.

Dosta艂o mu si臋 od aktywistek ruchu feministycznego Femen, za nieprzemy艣lane, g艂upie i jawnie homofobiczne wypowiedzi.

Nie pochwalam takich metod i nie widz臋 powod贸w do rado艣ci zgromadzonej gawiedzi aktywistej ze skr臋conym kregos艂upem moralnym. Objanie mordy to czyn niegodny. Wiem, wiem czasem trzeba ale czy r贸znisz si臋 wtedy czyms od obitego?

MW

Data: 2013-10-28 19:33:01
Autor: Bogdan Idzikowski
Jak biskup na twarz ciacho przyj膮艂

U偶ytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisa艂 w wiadomo艣ci news:l4m1v9$ogn$2news.albasani.net...

[...]

Chyba tak. Obity ma obit膮 bord臋, a obijaj膮cy nie.

ubawiony

--
Dyskusja z wierz膮cym jest jak gra w szachy z go艂臋biem. Niewa偶ne, jak dobrze grasz, go艂膮b i tak przewr贸ci wszystkie figury, nasra na szachownic臋 i b臋dzie dumny z wygranej.

Jak biskup na twarz ciacho przyj膮艂