Jak blisko należy postawić cel by wojskowy prokurator w niego trafił?

Data: 2012-01-11 12:07:57
Autor: A. Filip
Jak blisko należy postawić cel by wojskowy prokurator w niego trafił?
A inaczej kto *imiennie* odpowiada za wyszkolenie strzeleckie wojskowych prokuratorĂłw?

Data: 2012-01-11 13:23:40
Autor: XL
Jak blisko należy postawić cel by wojskowy prokurator w niego trafił?
Dnia Wed, 11 Jan 2012 12:07:57 +0100, A. Filip napisał(a):

A inaczej kto *imiennie* odpowiada za wyszkolenie strzeleckie wojskowych prokuratorów?

A możesz spadać, hieno?
--
XL

Data: 2012-01-11 08:37:22
Autor: J-23
On 11 Sty, 13:23, XL <iks...@gazeta.pl> wrote:
Dnia Wed, 11 Jan 2012 12:07:57 +0100, A. Filip napisał(a):

A możesz spadać, hieno?
--
XL

ale on ma racje, co to za wojskowy, ktory z kilku cm nie jest celnie
strzelic? to jest chyba jakis cyrkowiec - zabili go i uciekl

Data: 2012-01-11 16:47:45
Autor: Obserwator
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):

ale on ma racje, co to za wojskowy, ktory z kilku cm nie jest celnie
strzelic? to jest chyba jakis cyrkowiec - zabili go i uciekl

cyrkowiec i szantazysta:)

Data: 2012-01-11 16:52:58
Autor: Obserwator
Jak blisko należy postawić cel by wojskowy prokurator w niego trafił?

ciekawe jak on w ogole strzelal? Bilda zabila sie tylko dlatego, ze nie wiedziala iz ta pozornie niegrozna bron, moze zabic tylko samym podmuchem.

Ten *cyrrkus* (nowmen omen ;), od samego podmuchu powinien miec zmasakrowana twarz...a on ma tylko lekkie obrazenia....i zaciekle broni postoswieckiego generala, popieranago przez wsiowego Dukaczewskiego (nieoficjalnego wiceprezydenta Polski.

noz qurka, co za zenada:))

Data: 2012-01-11 17:07:51
Autor: Obserwator
Jak blisko należy postawić cel by wojskowy prokurator w niego trafił?
 ponadto co to za oficer, ktory na widok dziennikarzy panikuje i strzela do siebie?

Na widok czarnego kota, tez by zwiewal, nie mowiac juz o bezposrednim starciu z wrogiem:)))

Data: 2012-01-11 18:09:07
Autor: Bogdan Idzikowski
Jak blisko należy postawić cel by wojskowy prokurator w niego trafił?

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jekfl7$dae$1inews.gazeta.pl...

[...]

A ty? Byłby¶ odważny? Dałby¶ odpór kotu?

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2012-01-12 04:04:07
Autor: stevep
Dnia 11-01-2012 o 18:09:07 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

[...]

Ale chyba nie kotu prezia?

--
stevep

Data: 2012-01-11 17:56:26
Autor: Bogdan Idzikowski
Jak blisko należy postawić cel by wojskowy prokurator w niego trafił?

Użytkownik "Obserwator " <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jekefh$9fe$1inews.gazeta.pl...

Drugi.

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2012-01-11 17:55:40
Autor: Bogdan Idzikowski
Jak blisko należy postawić cel by wojskowy prokurator w niego trafił?

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5b551956-ea6e-44ec-af12-8d7e6b36d10an6g2000vbg.googlegroups.com...
[...]

===================================

Brak odległo¶ci. Miał lufę w ustach. Chodzi o k±t.

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2012-01-11 14:04:31
Autor: A. Filip
On 01/11/2012 01:23 PM, XL wrote:
Dnia Wed, 11 Jan 2012 12:07:57 +0100, A. Filip napisał(a):

A inaczej kto *imiennie* odpowiada za wyszkolenie strzeleckie wojskowych
prokuratorów?

A możesz spadać, hieno?

Ja się nie spieszę by nazywać co¶ co wygl±da (dla mnie) jak samookaleczenie nieudan± prób± samobójcz±.

Data: 2012-01-11 16:25:54
Autor: Ronald Kuczek
On 01/11/2012 02:04 PM, A. Filip wrote:
Ja się nie spieszę by nazywać co¶ co wygl±da (dla mnie) jak
samookaleczenie nieudan± prób± samobójcz±.

Przy takich akcjach zastanawiam się co poważnego ta zadyma miała ukryć.
W tle przebiega niemal ukradkiem afera korupcyjna w wojsku,

RK

Data: 2012-01-11 17:54:27
Autor: Bogdan Idzikowski
Jak blisko należy postawić cel by wojskowy prokurator w niego trafił?

Użytkownik "Ronald Kuczek" <kuczek@kuczek.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jek9ne$2n7$1mx1.internetia.pl...
[...]

I dlatego niedoszły samobójca wygłosił cały elaborat na ten temat, a potem żeby to ukryć, nieudolnie próbował się zabić?
Zastanawiaj się dalej. A jak odkryjesz hel i mgłę zdalnie sterowan±, to daj znać.

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2012-01-11 16:46:25
Autor: Obserwator
XL <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):
Dnia Wed, 11 Jan 2012 12:07:57 +0100, A. Filip napisał(a):

> A inaczej kto *imiennie* odpowiada za wyszkolenie strzeleckie wojskowych > prokuratorów?

A możesz spadać, hieno?

noo... z tego niedoszego samobojcy, wart sie niestety tylko posmiac.

To byla tylko ustawka. Taki czlowiek nigdy nie powinien zostac prokuratorem wojskowym. Podobno byl strzelcem wyborowym:)

Data: 2012-01-11 13:55:19
Autor: WW
W dniu 2012-01-11 12:07, A. Filip pisze:
A inaczej kto *imiennie* odpowiada za wyszkolenie strzeleckie wojskowych
prokuratorĂłw?

Witam

Każdy myślący z pewnością wie, że operetkowa "próba samobójstwa" pana prokuratora, to pokazówka, to tylko czubek góry lodowej.
Że polskie wojsko od lat jest jedynie przykrywką dla największej mafii i jej interesów.
O jak wielką kasę tu idzie? Wystarczy popatrzeć, z jaką zajadłością rzucili się na siebie dwaj najważniejsi prokuratorzy w państwie

Może czas się temu przyjrzeć?

Bo dziś, proszę Państwa, wojsko (i całe NATO) służy tylko do tego, by politycy, urzędnicy i wojskowi mogli brać łapówki za zamawianie kolejnych, coraz kosztowniejszych broni.

JKM

  Pozdrawiam
  WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska bÄ™dzie wiochÄ… a Polak burakiem”.

Data: 2012-01-11 14:20:39
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:jek0rs$u4e$1node2.news.atman.pl...
[...]

To po co pośrednicy. Nie mogą prosto ze źródełka?

Jak blisko należy postawić cel by wojskowy prokurator w niego trafił?