Jak bronić się przed podziałem majątku po separacji (czytaj: być nadal ze swą rodziną).

Data: 2017-05-11 11:45:34
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Jak bronić się przed podziałem majątku po separacji (czytaj: być nadal ze swą rodziną).
  Powitanko,

Pytam jako laik, bo zastanawiam się nad tym, że jeżeli ktoś
chce bronić swego małżeństwa i nie zgadza się na ten podział
(czytaj: fizyczne rozbicie tych dwojga), to mówi : "ja w to nie
wchodzę, będę tu nadal mieszkać, nie zgadzam się, żeby mnie
spłacić<< i... wyrzucić.

No właśnie, ta cała wojna to problem "agresora". To ta druga strona chce wykombinować, jak Cię stamtąd wyrzucić. Jej problem. Pytanie tylko, do czego sie posunie, do jakich prowokacji, do jakich fałszywych oskarżeń itp.

Poza tą niezrozumiałą niechęcią nie ma żadnych obiektywnych
podstaw ku temu, żeby ta osoba musiała się wyprowadzić.

Zgaduję, że o kimś nie wiesz.
Albo o pewnych problemach psychicznych "drugiej strony" bo i taki przypadek znam.
Współczuję. Powodzenia.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Jak bronić się przed podziałem majątku po separacji (czytaj: być nadal ze swą rodziną).