Jak bronic się w sądzie przed oskarżeniem o spow odowanie kolizji i ucieczkę?

Data: 2010-02-03 07:28:52
Autor: Marcin N
Jak bronic się w sądzie przed oskarżeniem o spow odowanie kolizji i ucieczkę?

Użytkownik "DarkDaro" <d-j1@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hka8e7$p1l$1@inews.gazeta.pl...
Witam
Tydzień temu spotkała mnie niemiła niespodzianka: dostałem wezwanie na policję. Na miejscu dowiedziałem się, że spowodowałem kolizję i uciekłem z miejsca. Pierwsze co mnie zadziwiło to fakt, że rzekome zdarzenie miało miejsce 9 października 2009 a policjanty dopiero teraz mnie zawezwali. Podobno podczas wymijania pojazdów stojących w korku zawadziłem o zderzak jakiejś pani w Hundayu. Jechałem wtedy Yamaha T-Max 500 i podobno zawadziłem ją podłogą! Policjant usilnie próbował napisać w protokole, że nie pamiętam abym zawadził inny pojazd ale ja się na taką wersję nie zgodziłem i kazałem zaprotokołować, że żadnej kolizji w/w pojazdem nie spowodowałem co jest zgodne z prawdą. Poza tym jak mogę auto zawadzić podłogą skutera skoro najbardziej wysuniętym elementem sa lusterka a potem kierownica? Po powrocie do domu dokładnie obejrzałem jeszcze lewa stronę mojej Yamaszki i nawet nie ma rys od piasku czy kamieni a co dopiero śladów kolizji. Nie wiem jak można tak sobie spisać czyjeś numery i pomówić o spowodowanie kolizji. Jeśli bym tą kobietę zawadził to przecież załatwiłbym sprawę na miejscu bo mam ubezpieczenie i Prawo Jazdy. Najwyżej podnieśliby mi składkę o 10 zł.Nie wiem jak mam się bronić w sądzie? Co będzie jak uwierzą tej babie a nie mnie?

Weź prawnika. Poważnie mówię.

Zapłacisz mu część kosztów. Resztę odbierze po rozprawie od przegranej strony.

Data: 2010-02-03 12:22:48
Autor: greg

"Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote in message news:hkb535$r8a$1news.onet.pl...

Użytkownik "DarkDaro" <d-j1@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hka8e7$p1l$1@inews.gazeta.pl...
Witam

Weź prawnika. Poważnie mówię.

Apropos prawnika dowcip mi się przypomniał, lub raczej aforyzm, Stanisław Jerzy Lec chyba:

"Reprezentującemu nas prawnikowi należy zawsze mówić całą prawdę. Kłamać to już będzie on"

pozdr
greg

Jak bronic się w sądzie przed oskarżeniem o spow odowanie kolizji i ucieczkę?