Jak bronic się w sądzie przed oskarżeniem o spowodowanie kolizji i ucieczkę?

Data: 2010-02-04 17:46:13
Autor: Tytus z fabryki
Jak bronic się w sądzie przed oskarżeniem o spowodowanie kolizji i ucieczkę?
Siemka

***"DarkDaro"  Tydzień temu spotkała mnie niemiła niespodzianka: dostałem wezwanie na policję. Na miejscu dowiedziałem się, że spowodowałem kolizję i uciekłem z
 miejsca...
....Podobno podczas wymijania pojazdów stojących w korku zawadziłem o zderzak jakiejś pani w Hundayu.

Zakladajac ze takie zdarzenie nie mialo rzeczywiscie miejsca, na Twoim miejscu solidnie bym sie przygotowal, bo sam fakt iz ktos zrobil taki deal swiadczy o pewnej znajomosci tematu.
A na tzw sprawiedliwosc sadowa za mocno bym nie liczyl bo rozne rzeczy sie u nas w sadach dzieja.

Tytus z fabryki __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4380 (20090829) __________

Jak bronic się w sądzie przed oskarżeniem o spowodowanie kolizji i ucieczkę?