Jak bronic się w sądzie przed oskarżeniem o spowodowanie kolizji i ucieczkę?

Data: 2010-02-18 23:06:49
Autor: DarkDaro
Jak bronic się w sądzie przed oskarżeniem o spowodowanie kolizji i ucieczkę?
Przedstawiam ciąg dalszy sprawy dla zainteresowanych. Dzisiaj była u mnie w domu Pani wraz z chłopakiem, której to pojazd rzekomo uszkodziłem i powiedziała, że nie chce chodzić po sądach tylko chciałaby załatwić sprawę polubownie. Twierdzi, że zderzak zawadziłem nogą a nie skuterem. Ja na to mówię, że nogi są zasłonięte w skuterach a stopy na podłodze skutera i nie ma możliwości zawadzenia nogą. Ona mówi, że jak stałem na światłach to podpierałem się nogą i jak ruszałem to chowałem nogę i zawadziłem. Mówię, na to że podpieram się prawą nogą zawsze albo obiema ale nie ma możliwości uszkodzenia zderzaka nogą w sportowym obuwiu i to tak, że wogóle tego nie czułem. Pani twierdzi, że ma wyjątkowo delikatny bodykit w Hyundaiu się uszkodził. Mówię na to zejdę na parking i zobaczę ten cud. Niestety Pani już naprawiła bo miała za dwa dni zlot tuningowców i zapłaciła 300zł. Chciałem zobaczyć rachunek ale nie ma. Poprosiłem ją aby wycofała tą sprawę z sądu bo ja nie czuję się winny tego co mi zarzuca policja czyli spowodowania zagrożenia w ruchu i ewentualnej ucieczki i nawet jak dotknąłem butem zderzak tego Hundaya to nie zasługuję na 6 pkt. i 400zł mandatu. W sądzie powiem to samo zgodnie z prawdą bo ja nic nie czułem abym komuś pogruchotał zderzak stopą. Uważam na swoje nogi podczas jazdy i dlatego mam je obie. Poza tym na policji zeznali, że uderzyłem skuterem a nie nogą. Ciężko mi uwierzyć w tą wersję Pani ale jeśli istotnie coś jej tam zrobiłem to rozumiem ją że czuje się zawiedziona, że ktoś uszkodził jej auto i sobie pojechał. Sam bym był wściekły. Jak wycofa sprawę i przyniesie rachunek to przemyślę oddanie jej tych 300zł ale o ile wiem to sprawę założyła policja i nie wiem jak ona to może wycofać? Może jakieś pomysły macie?

--
PZDR
DarkDaro

Data: 2010-02-18 23:17:55
Autor: de Fresz
On 2010-02-18 23:06:49 +0100, "DarkDaro" <d-j1@gazeta.pl> said:

[...]

To tylko gdybanie, ale osobiście jestem święcie przekonany, że to przekręt - babka przywaliła gdzieś przy parkowaniu, a później zaczęło się polowanie na jelenia, który jej to sfinansuje. Na policję poszła żeby ustalić sprawcę, ale nie spodziewała się, że sprawa trafi do sądu - wtedy się obsrała (bo to już krzywoprzysięstwo i takie tam) i teraz kombinuje jak tu się wyplątać. To ryzykowne znając nasze sądy, ale ja bym brnął do końca, znaczy do procesu - jak pójdzie dobrze, to Ciebie uniewinnią, a ona może mięć kłopoty (i słusznie, jeśli mam rację). No ale ja to wredny z natury jestem ;-)

de Fresz

Data: 2010-02-19 01:59:19
Autor: marider
DarkDaro pisze:
[...]

O kurna, scenariusz do telenoweli, dobra obsada i babka zarobi wiele wiecej niz te 300 zeta a przy okazji cos jej na nowe auto zostanie a Ty bedziesz mial nowego skuta ;D

Niezla historia!

Pzdr
--
marider
Wsciekla R1 + dodatki

Data: 2010-02-19 10:11:15
Autor: gildor
DarkDaro pisze:
Przedstawiam ciąg dalszy sprawy dla zainteresowanych. Dzisiaj była u mnie w domu Pani wraz z chłopakiem, której to pojazd rzekomo uszkodziłem i powiedziała, [...]

szkoda, że nie nagrałes  rozmowy. następnym razem nagrywaj.

--
gildor
czarny grzechotnik w litrze k5

Data: 2010-02-19 11:03:14
Autor: KJ Siła Słów
DarkDaro pisze:
 Jak wycofa sprawę i przyniesie rachunek to
przemyślę oddanie jej tych 300zł

Nie wierze zebys nic nie zauwazyl po nodze i jednoczesnie uszkodzil lakier na zderzaku.

Po drugie Pani strasznie kreci to znaczy ze nie widziala zdarzenia tylko   znalazla uszkodzenie na aucie i sobie z Toba skojarzyla. A dlatego z Toba a nie z kims innym na drodze bo zapamietala ze przejechales jej 0,5 cm od samochodu jak wariat i samobojca. No i wiadomo ze kazdy skuters to kiedys byl w gangu i urywal 10 lusterek dziennie.

Po trzecie Pani kreci do tego stopnia ze ja bym sprawdzil czy taki zlot tuningow w ogole byl i czy ten samochod tam byl.

Po czwarte odeslij Pania na droge urzedowa i nawet nie zaczynaj gadki o ugodzie i tak dalej i uwaznie sluchaj co ona mowi i co sie nie zgadza z rzeczywistoscia, data, miejsce, co mogla widziec czego fizycnzie nie mogla i tak dalej.

KJ

Data: 2010-02-19 11:10:34
Autor: gildor
KJ Siła Słów pisze:
DarkDaro pisze:
[...]

i dlatego spisała jego numery rejestracyjne, nie?
w ogóle jak ona spisała te numery? mam wrażenie, ze sytuacji w ogóle nie było a skuter gdzieś stał zaparkowany i numerki do przepisania jak znalazł. znaczy nie było jej na tej trasie.

[...]

nagrywać. telefonem.

Data: 2010-02-19 11:17:47
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Jak bronic się w sądzie przed osk arżeniem o spowodowanie kolizji i ucieczkę?
gildor napisał(a):
nagrywać. telefonem.

iPhone sie nada? Bo czytalem w wontku o charleju ze niebardzo.

--
Kamil Nowak 'Amil'
motonita tramwajowy

Data: 2010-02-19 02:22:21
Autor: AZ
Jak bronic się w sądzie przed oskarżeniem o s powodowanie kolizji i ucieczkę?
On 19 Lut, 11:17, Kamil Nowak 'Amil' <k...@qumak.spaaaaam.pl> wrote:
gildor napisa (a):

> nagrywa . telefonem.

iPhone sie nada? Bo czytalem w wontku o charleju ze niebardzo.

Jak kupisz na ajtiunsie iVideoRecorder za pare $ to tak, ewentualnie
musisz poczekać na iPhone'a 9G.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-02-19 13:21:09
Autor: Glub
On 2010-02-19 11:22:21 +0100, AZ said:

[...]

3gs starczy :) nie uwiąd.

jak głos wystarczy nagrać to jest aplikacja do tego.
--
Glub

Data: 2010-02-19 11:34:12
Autor: gildor
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
gildor napisał(a):
nagrywać. telefonem.

iPhone sie nada? Bo czytalem w wontku o charleju ze niebardzo.

nada sie. trzeba dokupić aplikacje do nagrywania, zaraz po tym jak się dokupi aplikację do wysyłania MMSów. potem można też dokupić aplikację do budzika. na wszelki wypadek, bo pani może zaatakować znienacka.

Data: 2010-02-19 12:54:37
Autor: Tytus z fabryki
Jak bronic się w sądzie przed oskarżeniem o spowodowanie kolizji i ucieczkę?
Siemka
*** "gildor"
zaraz po tym jak się  dokupi aplikację do wysyłania MMSów. potem można też dokupić aplikację do budzika. na wszelki wypadek, bo pani może zaatakować znienacka.

Dzaizas przeca ten icostam jeszcze pare dni temu SMS'ow nie wysylal - ale ida z technika naprzod...
nawet MMS sie da wyslac.

Tytus z fabryki

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4879 (20100219) __________

Data: 2010-02-19 13:22:20
Autor: Glub
On 2010-02-19 11:34:12 +0100, gildor said:

Kamil Nowak 'Amil' pisze:
gildor napisał(a):
nagrywać. telefonem.

iPhone sie nada? Bo czytalem w wontku o charleju ze niebardzo.

nada sie. trzeba dokupić aplikacje do nagrywania, zaraz po tym jak się dokupi aplikację do wysyłania MMSów.

masz przestażałe nformacje...

MMSy można już wysyłać od daaawna bez dokupowania [dokupywania?] jakichkolwiek aplikacji :)
od os3.0

potem można też dokupić aplikację do budzika. na wszelki wypadek, bo pani może zaatakować znienacka.

to może od razu młotek?
--
Glub

Data: 2010-02-19 15:48:44
Autor: Budyń
Użytkownik "DarkDaro" <d-j1@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hlkdli$3r3$1inews.gazeta.pl...
pojechał. Sam bym był wściekły. Jak wycofa sprawę i przyniesie rachunek to przemyślę oddanie jej tych 300zł ale o ile wiem to sprawę założyła policja i nie wiem jak ona to może wycofać? Może jakieś pomysły macie?

Chyba zwariowałes ze dasz je te 3 stówy. Za to ze łaskawie przestanie kłamać? Niech sie buja.

b.

Data: 2010-02-20 05:48:30
Autor: Bart
On 19 Lut, 15:48, "Budyń" <bud...@gazeta.pl> wrote:
Użytkownik "DarkDaro" <d...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:hlkdli$3r3$1inews.gazeta.pl...

> [...]
> i nie wiem jak ona to może wycofać? Może jakieś pomysły macie?

Chyba zwariowałes ze dasz je te 3 stówy. Za to ze łaskawie przestanie

Skoro gość rozważa oddanie 300 PLNów to może coś jest na rzeczy i w
rzeczywistości kręci i jedno i drugie.

_______
NTV 650

Data: 2010-02-22 22:06:45
Autor: DarkDaro
Jak bronic się w sądzie przed oskarżeniem o spowodowanie kolizji i ucieczkę?
Skoro gość rozważa oddanie 300 PLNów to może coś jest na rzeczy i w
rzeczywistości kręci i jedno i drugie.

Rozważałem bo wolę zapłacić 300zł niż 400- 600zł za mandat i dostać 6 pkt karnych. Po tym co przeczytałem tutaj w życiu nie oddam im żadnych pieniędzy. Nie czułem abym kopnął i uderzył w jej samochód. Nie mam pojęcia co ta kobieta sobie ubzdurała. Idę na sprawę jak dostanę wezwanie a jak będzie coś kombinować to nich mi cokolwiek udowodni. Żadnego wypadku nie spowodowałem i nikomu w auto nie kopnąłem ani celowo ani przypadkowo. Dzięki wszystkim za porady - napiszę jak sprawa się zakończy.

Data: 2010-02-23 11:32:30
Autor: marider
DarkDaro pisze:
[...]

Polskie sady to parodia sprawiedliwosci wiec roznie sprawa skonczyc sie moze. Powodzenia.

Pzdr
--
marider
Wsciekla R1 + dodatki

Jak bronic się w sądzie przed oskarżeniem o spowodowanie kolizji i ucieczkę?