Jak brzmi cudowna formułka

Data: 2012-08-16 18:41:54
Autor: kogutek
Jak brzmi cudowna formułka
Jak brzmi formułka którą się pisze na sprzeciwie od wyroku z sadu z Lublina?
Ta o przeterminowaniu roszczenia czy jakoś tak. Płatność typu faktura z 1999
roku. Z góry dziękuję za pozytywne załatwienie mojej prośby.

Data: 2012-08-16 21:24:19
Autor: Andrzej Lawa
Jak brzmi cudowna formułka
W dniu 16.08.2012 20:41, kogutek pisze:
Jak brzmi formułka którą się pisze na sprzeciwie od wyroku z sadu z Lublina?
Ta o przeterminowaniu roszczenia czy jakoś tak. Płatność typu faktura z 1999
roku. Z góry dziękuję za pozytywne załatwienie mojej prośby.

Najpierw piszesz, że wg ciebie jest nienależna lub już była opłacona, a potem "z ostrożności procesowej" podnosisz zarzut przedawnienia.

Data: 2012-08-16 19:58:10
Autor: kogutek
Jak brzmi cudowna formułka
Andrzej Lawa <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał(a):
> [...]

Najpierw piszesz, że wg ciebie jest nienależna lub już była opłacona, a potem "z ostrożności procesowej" podnosisz zarzut przedawnienia.

Dzięki. Tak myślałem ze taki sprzeciw powinien zawierać tego typu informacje.
Jak by Ci się chciało i oczywiście jak wiesz gdzie tego szukać to namiar na
jakieś paragrafy by się przydał. prawo to nie moja specjalność. Nie można
wiedzieć wszystkiego. Ale jak bym sobie paragrafy poczytał to może mądrzejszy
bym nie był, ale trochę więcej bym wiedział. --

Jak brzmi cudowna formułka