Jak było eldorado za PEŁO to się kręciło lo dy

Data: 2019-06-19 09:40:32
Autor: Bytomir Szimoza
Jak było eldorado za PEŁO to się kręciło lo dy
użytkownik boukun napisał:
Odpowiedzialny za działanie brytyjskiej sieci w Polsce Martin Behan wyjaśnia, że ograniczanie liczby sklepów "ma na celu poprawę wyników działalności w Polsce do poziomów osiąganych przez Tesco w innych krajach Europy Środkowej".

Bardzo podobne powody zamykania kilkudziesięciu sklepów Behan podawał w pierwszym kwartale 2019 r. - Stale analizujemy nasze placówki i podejmujemy odpowiednie decyzje, gdy nie widzimy możliwości poprawy rentowności sklepów. To decyzje trudne, ale niezbędne w sytuacji, gdy straty generowane przez te sklepy wpływają na poziom zyskowności całej firmy w Polsce - mówił wówczas.

Nie wiem jak tam na wioskach, ale w wawce najebali w chj różnych galerianek które oczywiście są dużą konkurencją dla tesko.

MILFów na kasach jak nie było, tak dalej ni ma.
Kiedyś za peło były, przyszedł Kaczka dał 500+ i MILFy na tesko się wypięły.

Data: 2019-06-19 18:53:51
Autor: boukun
Użytkownik "Bytomir Szimoza"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Drogą ewolucji, trzeba 20-30 lat i wszystko się spolszcza, Biedronki i Dino ekspandują...

boukun

Data: 2019-06-20 16:01:33
Autor: japanizer
On Thursday, June 20, 2019 at 1:53:53 AM UTC+9, boukun wrote:
> [...]

Drogą ewolucji, trzeba 20-30 lat i wszystko się spolszcza, Biedronki i Dino ekspandują...

Biedronka polską firmą? Się porobiło! Brawo prezes! Brawo PiS!

Data: 2019-06-19 19:51:50
Autor: Pajdak
pajac "Bytomir Szimoza" <bytomir.kwasny@gmail.com> napisał w wiadomości news:ef344ce0-43cf-491d-a40f-d5703df01b3egooglegroups.com...

"Nie wiem jak tam na wioskach, ale w wawce najebali w chj różnych
galerianek które oczywiście są dużą konkurencją dla tesko."

Bluzgasz jak menel.  twoje zdanie może i liczy się z tyłu sklepu ale nie tutaj.

--
Pajdak

Jak było eldorado za PEŁO to się kręciło lo dy