Jak było eldorado za PEŁO to się kręciło lody

Data: 2019-06-19 15:04:15
Autor: boukun
Jak było eldorado za PEŁO to się kręciło lody
Odpowiedzialny za działanie brytyjskiej sieci w Polsce Martin Behan wyjaśnia, że ograniczanie liczby sklepów "ma na celu poprawę wyników działalności w Polsce do poziomów osiąganych przez Tesco w innych krajach Europy Środkowej".

Bardzo podobne powody zamykania kilkudziesięciu sklepów Behan podawał w pierwszym kwartale 2019 r. - Stale analizujemy nasze placówki i podejmujemy odpowiednie decyzje, gdy nie widzimy możliwości poprawy rentowności sklepów. To decyzje trudne, ale niezbędne w sytuacji, gdy straty generowane przez te sklepy wpływają na poziom zyskowności całej firmy w Polsce - mówił wówczas.

Zamknięcie czterech sklepów zmniejszy ich łączną liczbę w Polsce do 349. Dla porównania w 2015 r. było ich około 450.

https://www.money.pl/gospodarka/tesco-zamyka-kolejne-sklepy-to-juz-36-placowek-do-zamkniecia-w-tym-roku-6386559922202241a.html

30-05-2019

ZGROZA
dlaczego w więzieniach nie siedzą bandyci z sowieckiej PZPR, którzy przez 25 lat III RP doprowadzili do tego, że pensja pracownika w polskim TESCO, niepłacącego podatków, jest wielokrotnie niższa, niż pracownika w angielskim TESCO, płacącego solidne podatki? np. Balcerowicz Cimoszewicz Miller Belka?

30-05-2019

JK
najgorsze markety - kogo oni zatrudniają w kierownictwie - ci ludzie nie mają pojęcia o handlu

30-05-2019

sok
W biedrze brakuje pracowników , i nawet lepiej zarabiają !!!

7h temu

Oooo!
Jak było eldorado za PEŁO to się kręciło lody,ale jak trzeba ciężko i uczciwie pracować to się biznes zachodni zwija!

Data: 2019-06-19 06:18:10
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 19 czerwca 2019 15:04:17 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
[...]

"Już z powyższych danych można wywnioskować, że największe sieci otworzą w tym roku 1500 sklepów - w wariancie minimum. Gdyby wziąć pod uwagę ich maksymalne szacunki, liczba nowych placówek przebiłaby z łatwością 2000.  (...) Dlaczego teraz? Zdaniem Kmiecia duży handel zyskał na ograniczeniu handlu w niedziele. Wcześniej analitycy wskazywali też program 500+, który pozwolił rodzinom na ponoszenie większych wydatków i w dużej mierze jest wydawany w większych sklepach. Niehandlowe niedziele sprawiły, że przesunęliśmy całotygodniowe zakupy na piątki i soboty, a w niedziele przestaliśmy chodzić do sklepów - również tych małych, które są otwarte.

- Kolejną rzeczą jest rosnąca składka ZUS, co nie dotyczy dużych sieci. Może się wydawać, że ta rosnąca o kilkadziesiąt złotych co parę miesięcy kwota, nie jest istotna - mówi Kmieć. - Ale w skali roku ona robi różnicę, czasem decydującą. Podobnie skomplikowany układ podatków VAT: dla sieci żaden problem, mała firma może się wyłożyć na banalnym błędzie. Mały zawsze odczuje też zmiany przepisów transportowych czy ubezpieczeniowych - wymienia analityk.

Nabierająca impetu ekspansja sieci to w sporej mierze wyścig o przestrzeń, z której znikają te małe, osiedlowe sklepy. - Ten kawałek tortu ma swoje granice. Korporacje walczą tu nie o przetrwanie, ile o maksymalizację zysków - wskazuje Kmieć."
https://innpoland.pl/149677,sieci-handlowe-planuja-otworzyc-w-2019-roku-przynajmniej-2-tysiace-sklepow

Słuszną linię ma nasza Partia!

A nie...

Zaraz...

Nie miało być przypadkiem odwrotnie? Duzi padają, a drobnica się rozwija?

--
Bruno

Data: 2019-06-19 15:57:08
Autor: boukun
Użytkownik "Bruno Brunowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]
(...)
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

wczoraj (23:31)

zente
Dziwny kraj.Jak zwijają się polskie sklepy to normalne a jak Tesco to koniec świata!Nikt nie bierze pod uwagę zawirowań związanych z wyjściem ze struktur unijnych Anglii.

wczoraj (22:08)

grom
nie kupuje w tesco od lat od kiedy oficjalnie przyznali że sprowadzają gorsze towary do Polski, trzeba mieć godność

wczoraj (15:05)

mf
Poczekajcie aż wprowadzą podatek handlowy od dużych sieci, w ciągu roku takie Lidle, Kauflandy i inne się zwiną.To są sklepy które zyski wypracowują obrotem a nie marżą i liczą, liczą i jeszcze raz liczą, spadek poniżej minimalnej rentowności, tydzień wyprzedaży i koniec balu, Kilkadziesiąt tysięcy ludzi bez pracy, nie ma podatków od wynagrodzeń, nie ma ZUS-ów za to bezrobocie wzrośnie,

Data: 2019-06-19 09:40:32
Autor: Bytomir Szimoza
użytkownik boukun napisał:
[...]

Nie wiem jak tam na wioskach, ale w wawce najebali w chj różnych galerianek które oczywiście są dużą konkurencją dla tesko.

MILFów na kasach jak nie było, tak dalej ni ma.
Kiedyś za peło były, przyszedł Kaczka dał 500+ i MILFy na tesko się wypięły.

Data: 2019-06-19 18:53:51
Autor: boukun
Użytkownik "Bytomir Szimoza"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Drogą ewolucji, trzeba 20-30 lat i wszystko się spolszcza, Biedronki i Dino ekspandują...

boukun

Data: 2019-06-20 16:01:33
Autor: japanizer
On Thursday, June 20, 2019 at 1:53:53 AM UTC+9, boukun wrote:
> [...]

Drogą ewolucji, trzeba 20-30 lat i wszystko się spolszcza, Biedronki i Dino ekspandują...

Biedronka polską firmą? Się porobiło! Brawo prezes! Brawo PiS!

Data: 2019-06-19 19:51:50
Autor: Pajdak
pajac "Bytomir Szimoza" <bytomir.kwasny@gmail.com> napisał w wiadomości news:ef344ce0-43cf-491d-a40f-d5703df01b3egooglegroups.com...

"Nie wiem jak tam na wioskach, ale w wawce najebali w chj różnych
galerianek które oczywiście są dużą konkurencją dla tesko."

Bluzgasz jak menel.  twoje zdanie może i liczy się z tyłu sklepu ale nie tutaj.

--
Pajdak

Data: 2019-06-19 19:50:06
Autor: Pajdak
świniopas "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:qedbsf$11a3$1gioia.aioe.org...
[...]

No widzisz! Angole nie chcą sprzedawać ci żarcia dla psów!

Winny Tusk, PO, KOD" "glisty ludzkie", "szmaty", "kanalie", "mordy zdradzieckie" i ta cała opozycja która nie pozwala rozkradać społecznego majątku!

Wrzucić ci parę linków czy z okazji swięta - odpuścić? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-06-19 20:38:26
Autor: boukun
Użytkownik "Pajdak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
1h temu

Gosia
Znowu totalna frustracja u totalnych. Będziecie chyba krócej żyć z tej zgryzoty.?

Data: 2019-06-20 06:51:25
Autor: Pajdak
Jak było eldorado to się kręciło lody
[...]

Towarzyszu boukun!
Co wy mi tu kopiujecie jakieś bzdety?
Co mnie obchodzi jakis byt nazywający siebie "Gosia"?
Was pytam!
Jak nie macie nic do powiedzenia to WON!

--
Pajdak

Data: 2019-06-20 07:08:52
Autor: Jakub A. Krzewicki
Jak było eldorado za PEŁO to się kręciło lo dy
W dniu środa, 19 czerwca 2019 15:04:17 UTC+2 użytkownik boukun napisał:

Oooo!
Jak beło eldorado za PEŁO to się kręciło lody

Beło, beło jak PełO beło. Jak Pelo wybeło to się zmeło.

Jak było eldorado za PEŁO to się kręciło lody