Jak byście ułożyli ten biznes,by nikt nikogo nie wykiwal?

Data: 2010-08-19 09:55:56
Autor: Alkortrade. Robert Krassowski
Jak byście ułożyli ten biznes,by nikt nikogo nie wykiwal?
Umowa inwestycyjna zawierajaca:
- klauzule o zakazie swiadczenia czynnosci konkurencyjnych,
- jasne zobowiazanie kapitałodawcy, co do finansowania przedsiewziecia,

Warto pomyslec o SKA.

A i tak na koncu po prostu trzeba sobie zaufac :)

--
Z poważaniem,
Robert Krassowski

Alkortrade. Doradztwo Inwestycyjne
Alkor Trade Sp. z o.o. w org.

kontakt@alkortrade.biz
www.alkortrade.biz

Data: 2010-08-19 11:00:39
Autor: 1634Racine
Jak byście ułożyli ten biznes,by nikt nikogo nie wykiwal?
Alkortrade. Robert Krassowski in news:i4io2c$mcp$1inews.gazeta.pl
Umowa inwestycyjna zawierajaca:
- klauzule o zakazie swiadczenia czynnosci konkurencyjnych,
- jasne zobowiazanie kapitałodawcy, co do finansowania przedsiewziecia,
Warto pomyslec o SKA.

postaram sie to zrozumiec :)
a swoja droga: gdybys mogl jasniej bylbym zobowiazany. Poki co - slowa kluczowe troche tajemniczo mi brzmia :)

Data: 2010-08-20 21:40:17
Autor: Alkortrade. Robert Krassowski
Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał w wiadomości
postaram sie to zrozumiec :)
a swoja droga: gdybys mogl jasniej bylbym zobowiazany. Poki co - slowa kluczowe troche tajemniczo mi brzmia :)

No postaram sie. W takim razie jakie masz pytania?
RK

Jak byście ułożyli ten biznes,by nikt nikogo nie wykiwal?