Jak ceni si dzisiaj Polacy?

Data: 2011-03-05 16:09:39
Autor: boukun
Jak ceni si dzisiaj Polacy?
Nie mog si nadziwi...
Za Gomuki, jak podwyszy buki o 50 groszy, to nard wyszed na ulice i wadz obali, przyszed Gierek, jak Gierek po 10 latach sukcesu i cudu gospodarczego wprowadzi nieznaczne podwyki ywnoci, to nard w solidarnej postawie stworzy Front, wyszed na ulic i go obali, w konsekwencji tego Jaruzelski wprowadzi stan wojenny, nard zapa za mord i wprowadzi w 1982 roku niespotykane w historii horendalne podwyki wszystkiego. Jaruzelski by w tym momencie ojcem chrzestnym obecnego systemu.

Dzisiaj, w systemie Jaruzelskiego mamy znowu podwyki ywnoci i wszelkich opat w rozmiarze przewyszajcym te Jaruzelskiego z 1982 roku i nard nic, spokojnie na to patrzy, chwali sobie ten system, ...a za 50 groszy Gomuk obalili i wybrali w konsekwencji Jaruzelskiego i jego system..

A niech was bior za mord do upadego...

boukun

Data: 2011-03-05 07:32:36
Autor: J-23
Jak ceni si dzisiaj Polacy?
On 5 Mar, 16:09, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

Nie rozumiem Twoich przeslan do "narodu" czyli do kilku uzytkownikow
tego forum. Przeciez jak chcesz to sobie protestuj. Wyjadz na ulice
albo krzycz przez okno. Nikt Ci tego nie broni. W czasach Gomolki,
Gierka, czy Jaruzelskiego zarabialo sie srednio 15-20$ miesiecznie, to
kazdy wzrost cen byl niezwykle dotkliwy. Teraz circa 1500$ wynosi
srednia pensja Polaka. Sa tacy, ktorzy zarabiaja znacznie powyzej
sredniej. To od nich wymagasz zeby protestowali, jak w sumie musza
wydac kilkadziesiat zl. wiecej miesiecznie? Niektorzy nawet nie maja
zielonego pojecia jaka jest cena podstawowych artkulow spozywczych.
Ogolnie powiekszajacy sie dobrobyt nielicznych elit wywoluje stagnacje
przedstawicieli polskiego zycia publicznego. Zas maluczkim, zwyczajnie
bez przywodcow nie latwo podniesc glowy.

J...

Data: 2011-03-05 16:34:50
Autor: u2
Jak ceni si dzisiaj Polacy?
W dniu 2011-03-05 16:32, J-23 pisze:
Nie rozumiem Twoich przeslan do "narodu" czyli do kilku uzytkownikow
tego forum.

To prawda, ale nikt teraz nie bdzie umiera w Polsce za cukier. Co
najwyej Polacy wyjad za granic. Kiedy tylko kolaboranci i
szmalcownicy mogli wyjeda swobodnie n.p. do hameryki :)

Data: 2011-03-05 17:29:11
Autor: Anatol
Jak ceni si dzisiaj Polacy?

Uytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomoci news:4d72581e$0$2437$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-03-05 16:32, J-23 pisze:
Nie rozumiem Twoich przeslan do "narodu" czyli do kilku uzytkownikow
tego forum.

To prawda, ale nikt teraz nie bdzie umiera w Polsce za cukier.

Bo nie ma powodw.

W 1976 cukier kartkowy (2 kg na osob) kosztowa 10,50 z za 1 kg a bezkartkowy 26 plz przy redniej pacy 4116 z.

Czyli dla 4 osobowej rodziny rednio zarabiajcy pracownik mg kupi 163 kg o obecnej wartoci 815 PLN (przy cenie 5 PLN za 1kg) podczas gdy paca minimalna wynosi obecnie 1032 PLN netto.

Anatol

Data: 2011-03-05 17:31:58
Autor: u2
Jak ceni si dzisiaj Polacy?
W dniu 2011-03-05 17:29, Anatol pisze:
W 1976 cukier kartkowy

Nikogo to teraz nie interesuje Tolek.

Data: 2011-03-05 19:35:42
Autor: boukun
Jak ceni si dzisiaj Polacy?

Uytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisa w wiadomoci news:iktocr$v04$1usenet.news.interia.pl...

[...]

Jak j kto ma... wiat nie stoi w miejscu, tylko Polska spada w przepa... To ju si zrwnalimy z 1982 rokiem...
Moja wyobrania mwi mi, e gdyby nie stan wojenny i wprowadzony w jego wyniku obecny system, dzisiaj bylibymy najbogatszym krajem na wiecie i jedynym wolnym, a cukru moglibymy sobie kupi za miesiczn pensj po 2 tony...

boukun

Data: 2011-03-05 11:12:20
Autor: J-23
Jak ceni si dzisiaj Polacy?
On 5 Mar, 19:35, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Uytkownik "Anatol" <c...@usuntowp.pl> napisa w wiadomocinews:iktocr$v04$1usenet.news.interia.pl...

> [...]

obecny system, dzisiaj bylibymy najbogatszym krajem na wiecie i jedynym
wolnym, a cukru moglibymy sobie kupi za miesiczn pensj po 2 tony...

na ch..j Ci dwie tony cukru? gorzelnie zakladasz?

Data: 2011-03-06 09:26:47
Autor: Anatol
Jak ceni si dzisiaj Polacy?

Uytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa w wiadomoci news:iku089$ngl$1mx1.internetia.pl...

[...]

To tylko wyobrania. Ceny cukru (i innej ywnoci) rosn na caym wiecie. :

http://futures.tradingcharts.com/chart/SU/M

http://www.wprost.pl/ar/230601/Rekordowo-wysokie-ceny-cukru/&K=1/

http://www.portalspozywczy.pl/owoce-warzywa/wiadomosci/ceny-cukru-na-swiecie-beda-nadal-rosly,46740.html

2 ton to nie kupi sobie ani przecitny Czech ani Wgier pomimo e nie by tam ani stanu wojennego ani gierkowskiego"manewru gospodarczego". W Austrii w niektrych sklepach wprowadzono ju limity sprzeday 30 kg na osob :

http://stojeipatrze.blogspot.com/2011/03/wegry-ceny-cukru.html

Anatol

Data: 2011-03-06 12:35:07
Autor: boukun
Jak ceni si dzisiaj Polacy?

Uytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisa w wiadomoci news:ikvggd$slo$1usenet.news.interia.pl...

[...]

Tylko nie tak jak w Polsce, w Niemczech jest on o 50% taszy http://boukun.wrzuta.pl/obraz/54Ti4UXwlpd/cukier_w_niemczech

boukun

Data: 2011-03-06 13:12:52
Autor: Anatol
Jak ceni si dzisiaj Polacy?

Uytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa w wiadomoci news:ikvrn6$eji$1mx1.internetia.pl...

[...]

W handlu hurtowym na wiatowych gieldach towarowych, cen 1 tony cukru z dostaw w maju 2011 wynosia 757 USD :

http://www.sugartech.co.za/sugarprice/index.php

czyli ok. 541 EUR lub 2149 PLN. Do tego trzeba doliczy koszt transportu, pakowania, VAT i mar sprzedawcy. Wyglda na to e niemiecki Kaufland, pod doliczeniu VAT finansuje koszt transportu i sprzeday z wasnej kieszeni (lub inaczej mwic z kieszeni nabywcw innych towarw dla ktrych mara jest odpowiednio wysoka).

Anatol

Data: 2011-03-06 13:15:44
Autor: u2
Jak ceni si dzisiaj Polacy?
W dniu 2011-03-06 13:12, Anatol pisze:
W handlu hurtowym na wiatowych gieldach towarowych, cen 1 tony cukru z
dostaw w maju 2011 wynosia 757 USD :

To zaley gdzie kupujesz.

Data: 2011-03-06 13:46:16
Autor: boukun
Jak ceni si dzisiaj Polacy?

Uytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisa w wiadomoci news:ikvto8$j8o$1usenet.news.interia.pl...

[...]

Tylko jakim dziwnym trafem, nie wszystkie kraje kupuj w tym samym handlu hurtowym na wiatowych giedach towarowych...

boukun

Data: 2011-03-05 19:31:46
Autor: boukun
Jak ceni si dzisiaj Polacy?

[...]

I oto chodzi, eby Polacy wyjedali do Niemiec i do roboty i na zakupy, a potem ju Polski nie bedzie...

boukun

Data: 2011-03-05 19:30:37
Autor: boukun
Jak cenia sie dzisiaj Polacy?

Uzytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:3c752174-c4de-4f1d-a614-ee0f24bed830r4g2000vbq.googlegroups.com...
[...]

I co z tego baranie, ile bedziesz w klko powtarzal te idiotyzmy? Bylu calkiem inne relacje, w Polsce nie zylo sie za dolary, tylko za zlotwki, a za wczesna pensje ludzie zyli o wiele godniej niz dzisiaj. Niech ci kurwa podniosa jeszcze o 200% standard zycia i tak bedziesz gadal, ze deszcz pada, taka k... z ciebie...

boukun

Data: 2011-03-05 11:11:28
Autor: J-23
On 5 Mar, 19:30, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisal w wiadomoscinews:3c752174-c4de-4f1d-a614-ee0f24bed830r4g2000vbq.googlegroups.com...

> [...]

o 200% standard zycia i tak bedziesz gadal, ze deszcz pada, taka k... z

Lubie jak sie tak denerwujesz. relacje byly takie ze 20$ x
80zl=1600zeta pensja; cena 1kg cukru w PRL circa 10 zl 1600:10=160.
Teraz srednia placa 3500PLN : 5PLN 1kg cukru=700kg cukru teoretycznie
mozesz kupic z srednia place w RP. Ja kupuje 1-2 kg cukru miesiecznie,
i myslisz ze za glupie kilka zlotych roznicy bede nadstawic du.. ! Jak
mam dobry nastroj to czasem szatniarzowi odpalam piatala.

cytat z netu:
W PRL-u cena najtaszej kiebasy - 44 z za kg, szynki - 90 z za kg,
czekolady - 19 z za tabliczk 100 g. Telewizor, lodwka czy pralka
kosztoway rwnowarto procznej czy nawet rocznej redniej pacy,
czyli prawie tyle, ile dzi kosztuje najtaszy nowy samochd! Zakup
zwykej kurtki zimowej czy zimowych butw to by powany wydatek.
Generalnie prawie cae spoeczestwo yo mniej wicej na takim
poziomie, na jakim dzi yj ludzie najbiedniejsi.

jedynie byle sklepowe w sklepach miesnych moga dobrze wspominac czasy
PRL-u, bo zachowyaly sie i zyly jak ksiezniczki, za co maja ode mnie
wirtualnego kopa w tluste zadki

J...

PS. bokun nie wysilaj sie bo nie musisz mi niczego tlumaczyc, swoja
"filozofie" zostaw dla siebie, jestem stary facet i dobrze pamietam
zycie w warunkach tzw. realnego socjalizmu. migdy nie zdecydowalby sie
na zamane tamtych beznadziejnie siermieznych i glupich bezdennie lat
na czasy wspolczesne.

Data: 2011-03-05 21:31:33
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-05 20:11, J-23 pisze:
migdy nie zdecydowalby sie
na zamane tamtych beznadziejnie siermieznych i glupich bezdennie lat
na czasy wspolczesne.

I dobrze, ale nie mów za tych co dzisiaj grzebią w śmietnikach, albo mają do wyboru - chleb czy lekarstwa..

Data: 2011-03-06 00:21:03
Autor: boukun
Jak cenia sie dzisiaj Polacy?

Uytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:eedbad71-7ee0-4246-bbb5-1d17b8014b39n18g2000vbq.googlegroups.com...
> [...]

Lubie jak sie tak denerwujesz. relacje byly takie ze 20$ x
80zl=1600zeta pensja; cena 1kg cukru w PRL circa 10 zl 1600:10=160.
-- -- -- -- -- -- -- -- -
Ale po chuj baranie pierdolisz takie farmazony? Chcesz tymi gupotami zaguszy dzisiejsze bydlackie horendalne podwyki i gnebienie polskiego narodu?

PRL przygupie to byl okres ponad 40 lat i bywao rnie, wolna Polska bya tylko od sierpnia 1980 do 13 grudnia 1981 roku i mogo by tylko lepiej, ale nastpi z inicjatywy Geremka stan wojenny i jest tylko gorzej...

boukun

Data: 2011-03-06 01:30:11
Autor: Polok_Prawdziwy
J-23 wrote:

[...]

Inoe wuwcas SYKIE LASY, ZIMIE, JEZIORA, EKI, DUMY I COKO IMFRASTRUKTURA DO POLCKIEGO NARODU NALEZAY...!!!

Data: 2011-03-05 16:46:17
Autor: Hans Kloss
On 6 Mar, 01:30, Polok_Prawdziwy <Baca_Nowoce...@patryjot.eu> wrote:

Ino e wuwcas SY KIE LASY, ZIMIE, JEZIORA, EKI, DUMY I CO KO IMFRASTRUKTURA
DO POLCKIEGO NARODU NALEZA Y...!!!

Tajest!! A w dodatku nard polski a zwaszcza jego klasa robotnicza
ludu pracujcego miast i wsi pi gwnie francuskiego szampana i ar
najprawdziwszy astrachaski kawior garciami. Czyni to ustami swoich
najlepszych przedstawicieli rzecz jasna, podobnie jak posiadaa owe
rzeki  jeziora "rencyma" tych samych najlepszych przedstawicieli.
Co ci zasracu przyszo z rzekomego "posiadania" jeziora niardwy albo
huty Katowice, skoro jedyne do czego miae prawo to zapierdala w tej
hucie za 30 dolcw miesicznie albo zapaci mandat za pywanie dk
po niardwach bez karty pywackiej?
J-23

Data: 2011-03-06 01:57:32
Autor: Polok_Prawdziwy
Hans Kloss wrote:

[...]

Ato MIERDZIELU, ze w POLCCE ZYY I ONDZIY POLOKI...!!!

PS - a francuzki sampon mozes sem WONCNIE Z KORKIEM WDUPEM WSADZI...!

Data: 2011-03-05 17:34:54
Autor: Hans Kloss
On 6 Mar, 01:57, Polok_Prawdziwy <Baca_Nowoce...@patryjot.eu> wrote:
 ze w POLCCE ZY Y I ONDZI Y POLOKI...!!!

I co mi z tego szmaciarzu e edziogierek i wadziu gumuka byli
Polakami, skoro to byy komusze cierwa  gotowe wysa mnie na rze na
kade skinienie kacapa? Wielki chuj mi z tego przyszed e gnbi mnie
Polak jaruzel a nie kacapski sodat? Mylisz pedrylu e grnikom z
Wujka lej si zdychao wiedzc e zastrzelili ich Polacy a nie
enerdowcy? Stuliby lepiej pysk kaprawy, bo co nie napiszesz to
gupsze ni poprzednio.
A  w dup to ty sobie wsad raczej syfiaste wino musujce  "sovetskoye
igristoye", ja jutro si napij  jakiego Kruga - na pohybel
peokomuszerii i ich przydupasom.
J-23

Data: 2011-03-06 12:33:03
Autor: Polok_Prawdziwy
Hans Kloss wrote:

On 6 Mar, 01:57, Polok_Prawdziwy <Baca_Nowoce...@patryjot.eu> wrote:
 ze w POLCCE ZY Y I ONDZI Y POLOKI...!!!

I co mi z tego szmaciarzu e edziogierek i wadziu gumuka byli
Polakami,

Rozumim...

- skurkem zkutasa wdziecictwie ci obciny - teroski syko jasne siem stao KACYODCHODZIE...!

Data: 2011-03-06 10:43:38
Autor: Hans Kloss
Jak cenia sie dzisiaj Polacy?
On 6 Mar, 12:33, Polok_Prawdziwy <Baca_Nowoce...@patryjot.eu> wrote:

- skurkem zkutasa w
Kutasa to ty gwnie u swojego ma ogldasz albo w lustrze wic
lepiej  nie poruszaj tematw o ktrych masz najwyej  blade  pojcie.
J-23

Data: 2011-03-06 21:09:45
Autor: Polok_Prawdziwy
Hans Kloss wrote:

[...]

Cheee..., cheee...!!!

- ajednak SKURKA ZKUTASA...!!!

Alety ino zwyky WYROBNIK - ol miciem, bo niedo, ze GUPI toi BIDNY bedzies...

Data: 2011-03-06 13:25:10
Autor: Hans Kloss
Jak cenia sie dzisiaj Polacy?
On 6 Mar, 21:09, Polok_Prawdziwy <Baca_Nowoce...@patryjot.eu> wrote:
BIDNY
bedzies...

Prdzej szmaciarzu ty bdziesz martwy ni ja biedny ;).
J-23

Data: 2011-03-06 23:12:05
Autor: Polok_Prawdziwy
Hans Kloss wrote:

On 6 Mar, 21:09, Polok_Prawdziwy <Baca_Nowoce...@patryjot.eu> wrote:
BIDNY
bedzies...

Prdzej szmaciarzu ty bdziesz martwy ni ja biedny ;).

Nieciessiem, dutki ci niepomogom - ZDECHNIES taksamo, jak inkse GNOJAU...!!!

- i tukej odped mos - ajednak "SYKIE RUWNE"...

Data: 2011-03-06 23:27:10
Autor: u2
Jak cenia sie dzisiaj Polacy?
W dniu 2011-03-06 23:12, Polok_Prawdziwy pisze:
ajednak "SYKIE RUWNE"

To z caym stadem swoich kz to robisz ? :)

Data: 2011-03-06 21:24:30
Autor: u2
Jak cenia sie dzisiaj Polacy?
W dniu 2011-03-06 21:09, Polok_Prawdziwy pisze:
niedo, ze GUPI toi BIDNY

No to teraz wszystko jasne, nie sta ciebie na tirwki to preferujesz
swoj koz :)

Data: 2011-03-06 12:37:17
Autor: u2
W dniu 2011-03-06 12:33, Polok_Prawdziwy pisze:
- skurkem zkutasa wdziecictwie ci obciny

No to wspczuj. teraz rozumiem dlaczego uprawiasz seks ze swoj koz :)

Data: 2011-03-06 12:43:21
Autor: jadrys
Jak cenia sie dzisiaj Polacy?
W dniu 2011-03-06 01:46, Hans Kloss pisze:

Co ci  przyszło z rzekomego "posiadania" jeziora Śniardwy albo
huty Katowice, skoro jedyne do czego miałeś prawo to zapierdalać w tej
hucie za 30 dolców miesięcznie albo zapłacić mandat za pływanie łódką
po Śniardwach bez karty pływackiej?
J-23

A czego byś oczekiwał więcej Hans?  W swojej części huty zatrudnić parobków żeby robili na ciebie? A na swojej części jeziora pobierać od innych opłaty za użytkowanie?

Data: 2011-03-06 10:33:17
Autor: Hans Kloss
Jak cenia sie dzisiaj Polacy?
On 6 Mar, 12:43, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

A czego by oczekiwa wicej Hans?

Tego eby mi nie pierdoli godnych kawakw o tym e posiadaem co,
na co nie miaem najmniejszego wpywu ani nie mogem z tego korzysta.
Proponuj wygrzeba w sowniku znaczenie takich sw jak "posiada" i
"wasno" to si szybciutko okae e aden NARD w ogle nie jest
zdolny do posiadania czegokolwiek. A owe niardwy i huta Katowice byy
tak naprawd w posiadaniu towarzyszy z pezetpeerii..nawet nie to, one
oddane byy w dzieraw towarzyszom z pezetpeerii przez towarzyszy z
Kremla. No bo jakby taki Breniew kaza edziogierkowi zburzy hut
albo zasypa niardwy to edziogierek nawet by si pierdn w protecie
nie omieli tylko szybciutko zagna narodek do pracy. A naczelnym
przymiotem waciciela jest wanie posiadanie PENEJ WADZY nad dan
rzecz- penej czyli  cznie z wadz  bezkarnego zniszczenia owej
rzeczy.
J-23

Data: 2011-03-06 20:26:56
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-06 19:33, Hans Kloss pisze:
On 6 Mar, 12:43, jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:

A czego byś oczekiwał więcej Hans?
Tego żeby mi nie pierdolić głodnych kawałków o tym że posiadałem coś,
na co nie miałem najmniejszego wpływu ani nie mogłem z tego korzystać.
Proponuję wygrzebać w słowniku znaczenie takich słów jak "posiadać" i
"własność" to się szybciutko okaże że żaden NARÓD w ogóle nie jest
zdolny do posiadania czegokolwiek. A owe Śniardwy i huta Katowice były
tak naprawdę w posiadaniu towarzyszy z pezetpeerii..nawet nie to, one
oddane były w dzierżawę towarzyszom z pezetpeerii przez towarzyszy z
Kremla. No bo jakby taki Breżniew kazał edziogierkowi zburzyć hutę
albo zasypać Śniardwy to edziogierek nawet by się pierdnąć w proteście
nie ośmielił tylko szybciutko zagnał narodek do pracy. A naczelnym
przymiotem właściciela jest właśnie posiadanie PEŁNEJ WŁADZY nad daną
rzeczą- pełnej czyli  łącznie z władzą  bezkarnego zniszczenia owej
rzeczy.
J-23

A jednak była własność wspólna.  A własność, taka prawdziwa... Długo sie nad tym zastanawiałem, i stwierdziłem że jedyna rzecz na świecie jaka może mieć człowiek to jakaś choroba, choćby syf złapany złapany z jakąś latawicą.. byleby nie  choroba zakaźna, bo wtedy to już nie ty o niej decydujesz..

Data: 2011-03-06 13:21:04
Autor: Hans Kloss
Jak cenia sie dzisiaj Polacy?
On 6 Mar, 20:26, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
 Dugo sie
nad tym zastanawiaem,

Moge sobie oszczdzi czasu i wysiku, zrobili to ju za ciebie
staroytni Rzymianie. Wyszo im ponad wszelk wtpliwo e jeste w
posiadaniu czegokolwiek wtedy i tylko wtedy kiedy masz pena wadz
nad tym czym. Pen czyli ograniczona jedynie natur owego czego,
prawami fizyki ktrych nie jeste w stanie zmieni itp. Choroba
absolutnie nie spenia owych kryteriw ani pryloskie posiadanie
wszystkiego przez "nard" LOL. "Nard" mia do gadania w sprawie owych
komuszych fabryk i stoczni (oraz w sprawie podziau zyskw ktre
przynosiy) mniej wicej tyle ile yd na gestapo. Za to tow Grudzie i
tow. Szydlak przeciwnie, gdzie cham jeden z drugim pokaza tustym
paluchem na mapie tam powstawaa fabryka czerwonych szturmwek, nawet
gdyby jej lokalizacja bya czystym nonsensem. To byli prawdziwi
waciciele prylu a nie aden  "nard". Jedynie zodziejskie
boukustwo naruszao w monopol wasnoci okradajc swoich
pezetpeerowskich wacicieli z czego si tylko dao....
J-23

Data: 2011-03-06 23:08:50
Autor: Polok_Prawdziwy
Hans Kloss wrote:

[...]

TWOJE, tojest ino zdrowie...

- ajak dugo siem jesce ciesy nim bedzies, to niewiadomo...

I uwiemi, jako starsemu i mondejsemu - nanic cite twoje "majontki", jak ojcuw i zdrowie stracis...

Data: 2011-03-07 00:31:06
Autor: u2
Jak cenia sie dzisiaj Polacy?
W dniu 2011-03-06 23:08, Polok_Prawdziwy pisze:
nanic cite twoje "majontki"

Tobie wystarczy twoja koza, nawet seks z ni uprawiasz :)

Data: 2011-03-07 00:59:29
Autor: Polok_Prawdziwy
u2 wrote:

W dniu 2011-03-06 23:08, Polok_Prawdziwy pisze:
nanic cite twoje "majontki"

Tobie wystarczy twoja koza, nawet seks z ni uprawiasz :)

Cyniewidzis, ze naokrongo GUPCA zsiebie robis...

Data: 2011-03-07 09:13:46
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-06 22:21, Hans Kloss pisze:
On 6 Mar, 20:26, jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:
  Długo sie
nad tym zastanawiałem,
Mogłeś sobie oszczędzić czasu i wysiłku, zrobili to już za ciebie
starożytni Rzymianie. Wyszło im ponad wszelką wątpliwość że jesteś w
posiadaniu czegokolwiek wtedy i tylko wtedy kiedy masz pełna władzę
nad tym czymś. Pełną czyli ograniczona jedynie naturą owego czegoś,
prawami fizyki których nie jesteś w stanie zmienić itp. Choroba
absolutnie nie spełnia owych kryteriów ani pryloskie posiadanie
wszystkiego przez "naród" LOL. "Naród" miał do gadania w sprawie owych
komuszych fabryk i stoczni (oraz w sprawie podziału zysków które
przynosiły) mniej więcej tyle ile Żyd na gestapo. Za to tow Grudzień i
tow. Szydlak przeciwnie, gdzie cham jeden z drugim pokazał tłustym
paluchem na mapie tam powstawała fabryka czerwonych szturmówek, nawet
gdyby jej lokalizacja była czystym nonsensem. To byli prawdziwi
właściciele prylu a nie żaden  "naród". Jedynie złodziejskie
boukuństwo naruszało ów monopol własności okradając swoich
pezetpeerowskich właścicieli z czego się tylko dało....
J-23

Ale to ty decydujesz czy ją pielęgnować czy leczyć. A więc pod tym względem jesteś jej właścicielem. Choć tylko oczywiście polowicznie, - w bardzo wielu przypadkach to nie ty ale organizm sie sam broni i ty oczywiście nie masz w tej kwestii nic do gadania. Możesz zgrzytać zębami z wściekłości i mówić - nie nie chcę się pozbywać tych bakterii czy wirusów, ale to na nic.. organizm mówi - wal się. Jesteś jedynie panem swojego życia, choć i tu jest wiele blokad w dostępie do takiej wolności.

Wolę jednak Szydlaka który nie miał prawa mi zabraniać łowić ryb gdzie chcę, ani zbierać grzybów. Takoż i to nie na niego ludzie pracowali w tych fabrykach. To są jednak  niezaprzeczalne pozytywy w stosunku do dnia dzisiejszego.

Data: 2011-03-06 12:45:49
Autor: u2
W dniu 2011-03-06 12:43, jadrys pisze:
W dniu 2011-03-06 01:46, Hans Kloss pisze:

Co ci  przyszo z rzekomego "posiadania" jeziora niardwy albo
huty Katowice, skoro jedyne do czego miae prawo to zapierdala w tej
hucie za 30 dolcw miesicznie albo zapaci mandat za pywanie dk
po niardwach bez karty pywackiej?
J-23

A czego by oczekiwa wicej Hans?  W swojej czci huty zatrudni
parobkw eby robili na ciebie? A na swojej czci jeziora pobiera od
innych opaty za uytkowanie?

J-23 ciemnia, nikt nie dosta mandatu za pywanie dk na niardwach.
A w hucie zarabiao si krocie.

Data: 2011-03-06 20:25:03
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-06 12:45, u2 pisze:
[...]

J-23 ściemnia, nikt nie dostał mandatu za pływanie łódką na Śniardwach.
A w hucie zarabiało się krocie.

No, za niezałożony kapok, ja ledwo się wybroniłem od mandatu, teraz, za demokracji..

Data: 2011-03-06 12:05:13
Autor: Hans Kloss
Jak cenia sie dzisiaj Polacy?
On 6 Mar, 20:25, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

No, za niezaoony kapok, ja ledwo si wybroniem od mandatu, teraz, za
demokracji..
 Ale nikt ci nie ciemnia ze pywasz po swoim jeziorze. Jeste na
cudzym i masz si stosowa do przepisw ustanowionych przez
waciciela choby nawet byy tragicznie gupie.
J-23

Data: 2011-03-06 21:11:56
Autor: Polok_Prawdziwy
Hans Kloss wrote:

[...]

Dzisioj ten..., jutro tamten...

Wiedz MIERDZONCO ONUCO, ze kapitulizm, to ino PSEJCIOWY SYSTEM...

- kocuwkem jus teroski dostec mono...

Data: 2011-03-06 13:24:08
Autor: Hans Kloss
On 6 Mar, 21:11, Polok_Prawdziwy <Baca_Nowoce...@patryjot.eu> wrote:
 kapitulizm, to ino PSEJ CIOWY SYSTEM...
 Podobnie jak cae nasze ziemskie ycie jest jedynie przejciowe. A
ten kto na ziemi umyli sobie raj zbudowa jest durniem nad durnie.
Amen.
J-23

Data: 2011-03-06 23:04:57
Autor: Polok_Prawdziwy
Hans Kloss wrote:

[...]

Noto psynojmnij wjednym siem zgodzomy...

Acodo tego twojego "amenu", to nieud siem, po mierci DLO CIEBIE bedzie tosamo, co psed twojim narodzeniem byo - WIELGIE NIC...!

Data: 2011-03-06 23:28:40
Autor: u2
Jak cenia sie dzisiaj Polacy?
W dniu 2011-03-06 23:04, Polok_Prawdziwy pisze:
WIELGIE NIC.

Takie jak twoja koza ? :)

Data: 2011-03-07 09:19:25
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-06 22:24, Hans Kloss pisze:
On 6 Mar, 21:11, Polok_Prawdziwy<Baca_Nowoce...@patryjot.eu>  wrote:
  kapitulizm, to ino PSEJ CIOWY SYSTEM...
  Podobnie jak całe nasze ziemskie życie jest jedynie przejściowe. A
ten kto na ziemi umyślił sobie raj zbudować jest durniem nad durnie.
Amen.
J-23

A jednak nie musi na ziemi być kapitalistyczne piekło, gdzie nieliczni obłąkani osobnicy w swojej chorej manii posiadania więcej od innych narzucają całemu gatunkowi ludzkiemu swój styl.

Data: 2011-03-06 21:25:57
Autor: u2
Jak cenia sie dzisiaj Polacy?
W dniu 2011-03-06 21:11, Polok_Prawdziwy pisze:
Wiedz MIERDZONCO ONUCO

No to w kocu je zmie, bo na pewno mierdz twoj koz :)

Data: 2011-03-07 09:00:20
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-06 21:05, Hans Kloss pisze:
On 6 Mar, 20:25, jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:

No, za niezałożony kapok, ja ledwo się wybroniłem od mandatu, teraz, za
demokracji..
  Ale nikt ci nie ściemnia ze pływasz po swoim jeziorze. Jesteś na
cudzym i masz się stosować do przepisów ustanowionych przez
właściciela choćby nawet były tragicznie głupie.
J-23

Nie, akurat wtedy byłem na wodzie państwowej, czyli po części mojej.  I faktycznie jest to tragicznie głupie. - Policja zamiast łapać złodziei łapie tych co nie zakładają kamizelek ratunkowych..

Data: 2011-03-05 16:14:37
Autor: jadrys
Jak cenią się dzisiaj Polacy?
W dniu 2011-03-05 16:09, boukun pisze:
Nie mogę się nadziwić...
Za Gomułki, jak podwyższył bułki o 50 groszy, to naród wyszedł na ulice i władzę obalił, przyszedł Gierek, jak Gierek po 10 latach sukcesu i cudu gospodarczego wprowadził nieznaczne podwyżki żywności, to naród w solidarnej postawie stworzył Front, wyszedł na ulicę i go obalił, w konsekwencji tego Jaruzelski wprowadził stan wojenny, naród złapał za mordę i wprowadził w 1982 roku niespotykane w historii horendalne podwyżki wszystkiego. Jaruzelski był w tym momencie ojcem chrzestnym obecnego systemu.

Dzisiaj, w systemie Jaruzelskiego mamy znowu podwyżki żywności i wszelkich opłat w rozmiarze przewyższającym te Jaruzelskiego z 1982 roku i naród nic, spokojnie na to patrzy, chwali sobie ten system, ...a za 50 groszy Gomułkę obalili i wybrali w konsekwencji Jaruzelskiego i jego system..

A niech was biorą za mordę do upadłego...

boukun

No jest mała różnica -w tamtych czasach chronicznie brakowało papieru toaletowego. Stąd te frustracje Polaków.

Data: 2011-03-05 16:26:01
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iktk0e$i27$1news.onet.pl...
[...]

Moja ciocia pracowała w papierni, zaopatrywała całą naszą rodzinę...

boukun

Data: 2011-03-05 13:59:37
Autor: Hans Kloss
Jak ceni si dzisiaj Polacy?
On 5 Mar, 16:26, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Moja ciocia pracowaa w papierni, zaopatrywaa ca nasz rodzin...
 Szkoda e nie zaopatrywaa pozostaych 35.999.999 Polakw. Ani ty nie
dzielie si z nimi misem ktre zajebae w rzeni. Jeste mieciem,
podobnie jak twoja rodzinka....
J-23

Data: 2011-03-06 00:17:38
Autor: boukun
Jak ceni si dzisiaj Polacy?

Uytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisa w wiadomoci news:9be42416-5433-42ba-8482-87e83d886a76y14g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Nastpny przygup. Cae zakady chuje ecie zaorali, a psioczycie na ludzi, ktrzy sobie wzili papier do dupy...
Za za kurwy systemowe...

boukun

Data: 2011-03-05 16:37:01
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-05 16:26, boukun pisze:

No jest mała różnica -w tamtych czasach chronicznie brakowało papieru toaletowego. Stąd te frustracje Polaków.

Moja ciocia pracowała w papierni, zaopatrywała całą naszą rodzinę...

boukun

No tak, a normalny człowiek nawet w latach prosperity Gierka miał problemy z kupnem takiego papieru. Nawet w sklepach Pewexu nie szło go dostać.

Data: 2011-03-05 19:28:10
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iktlcq$mlu$1news.onet.pl...
[...]

Bo w Pewexie płaciło się takim papierem...

boukun

Data: 2011-03-05 21:33:10
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-05 19:28, boukun pisze:

[...]

Ooo, z tymi zielonymi papierkami byleś wtedy nieomal bogiem.

Data: 2011-03-05 21:39:29
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:iktl4i$pbo$1mx1.internetia.pl...

[...]

Nie myliłem się. Jesteś złodziejem i pochodzisz ze złodziejskiej rodziny. A że teraz kradzież jest utrudniona i idzie się siedzieć, to z nostalgią wspominasz kurewskie czasy PRL.

Data: 2011-03-06 00:14:00
Autor: boukun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4d729f85$0$2452$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Jak to śmiesznie wygląda, jak złodziej porządnych ludzi od zlodzieji wyzywa...
Złodziej systemowy, który całe fabryki kradnie i z ziemią równa...

boukun

Data: 2011-03-05 22:55:06
Autor: Kaczysta
[...]

Wiemy, wiemy... Za komuny miałeś ustawioną rodzinkę na wszystkich intratnych synekurach, miałeś wszystko. Teraz jako sierotka po komnie tylko bluzgasz, bo do niczego się nie nadajesz.
AZ

Data: 2011-03-06 00:15:54
Autor: boukun

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4d72b13e$0$2489$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Po jakiej komunie? Co to jest komuna? Do czego się dzisiaj wlodarze tego kraju nadają, jak nie tylko do rozpierdalania kraju?

boukun

Data: 2011-03-06 23:21:13
Autor: Kaczysta

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ikugal$71b$1mx1.internetia.pl...

[...]

Jak w latach 70-tych uczestniczyłeś w rozpierdalaniu tego kraju (ile to mięska wyniosłeś na lewo, co?) to było OK?
AZ

Data: 2011-03-07 01:42:26
Autor: boukun

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4d7408da$0$2501$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Głupek jesteś. Jakoś w latach 70 zakłady istniały, a że mało płacili, to ludzie sobie wynagradzali w naturze, to wszystko było nasze, nasza krwawica. Robotnik własnymi rekami produkt wyprodukowywał i nie dał się okraść, zabrał co swoje. Przyszli złodzieje i całe fabryki ukradli, a ludzi na bruk i niesz szukają roboty na zachodzie albo zdychają. Nie ma zmiłuj się...
Wtedy fabryki były, praca była, pieniądze były, a dzisiaj nic nie ma, ukradli i zaorali...

boukun

Data: 2011-03-06 23:22:31
Autor: J-23
Jak ceni si dzisiaj Polacy?
On 7 Mar, 01:42, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Uytkownik "Kaczysta" <mecha...@gmail.pl> napisa w wiadomocinews:4d7408da$0$2501$65785112news.neostrada.pl...

> Uytkownik "boukun" <bou...@neostrada.pl> napisa w wiadomoci

> Jak w latach 70-tych uczestniczye w rozpierdalaniu tego kraju (ile to miska
> wyniose na lewo, co?) to byo OK?
> AZ

Gupek jeste. Jako w latach 70 zakady istniay, a e mao pacili, to ludzie
sobie wynagradzali w naturze, to wszystko byo nasze, nasza krwawica. Robotnik
wasnymi rekami produkt wyprodukowywa i nie da si okra, zabra co swoje.
Przyszli zodzieje i cae fabryki ukradli, a ludzi na bruk i niesz szukaj
roboty na zachodzie albo zdychaj. Nie ma zmiuj si...
Wtedy fabryki byy, praca bya, pienidze byy, a dzisiaj nic nie ma, ukradli i
zaorali...

boukun

no tak, w pewnym miescie w latach 70-tych zbudowano wielka fabryke, w
ktorej zatrudnienie mialo ze 3000 osob. W tej wielkiej fabryce
"produkowano" rajstopy dla kobiet. Ale w sklepach kupienie chocby
jednej pary takich rajstop graniczylo z cudem. Dawano paniom po 2-3
pary przy okazji Dnia Kobiet. Po 1989 roku ten wielki zaklad padl,
wszystkich pracownikow zwolniono. Teren bylego zakladu straszy swoimi
ruinami. Dziwne jest jednak ze obecnie rajstopy kazda kobieta kupic
moze niemal wszedzie, i to za "grosze". Sa panie, ktrym nie chce sie
prac tych ze rajstop, tyko zakladaja nowe. W zwiazku z ta obfitoscia
likwidacji ulegy rowniez tzw. punkty repasacji ponczoch, czyli
naprawy. Bo zwyczajnie nie oplaca sie naprawiac tego co jest dostepne
i tanie. Wniosek - czy ja wiem ktora opcja lepsza?

J...

Data: 2011-03-07 08:57:33
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-07 08:22, J-23 pisze:

[...]

I to jest wielka zagadka tamtych czasów, - gdzie się te towary wyprodukowywane w naszym kraju podziewały?  Nie potrzebowaliśmy wtedy importować przktycznie niczego, własny przemysł był samowystarczalny, ale tak w praktyce żeby coś, cokolwiek kupić to trzeba było dużo wysiłku w to włożyć. Myślę że to wina tego stowarzyszenia gospodarczego w ramach RWPG. To ten uklad tak nam drenował rynek.

Data: 2011-03-07 10:28:45
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:il244o$snd$1news.onet.pl...
[...]

Pieprzysz jak połamany. Z narzędziami było tak źle, że głowa boli. Jakieś drewniane krzywe poziomnice. Kompletny brak elektronarzędzi. Tak samo z materiałami budowlanymi.
Na początku lat 70-tych budowałem dom, to wiem.
Wiertarka "Celma" (chyba tak się nazywała - 350 wat, bez elektroniki i udaru - były jakieś nakładki) kosztowała pensję.
Gdy w latach 80-tych byłem za chlebem w Niemczech - oczy z podziwu mi wychodziły.
Przestańcie pie..olić o PRL.

Data: 2011-03-07 20:10:35
Autor: jadrys
[...]

Jak to? A czyż nie piszę że produkowaliśmy wtedy więcej np. cementu niż teraz a on wtedy nie leżał w skladach i nie czekał na klienta. Podobnie z węglem którego wydobywaliśmy więcej niż dzisiaj a kupienie go było utrudnione.

Tak, boli cie pewnie to że twój kapitalizm się nie sprawdził w Polsce. Ale ja nie zamierzam o tym milczeć.

Data: 2011-03-07 14:59:10
Autor: Hans Kloss
Jak ceni si dzisiaj Polacy?
On 7 Mar, 20:10, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Jak to? A czy nie pisz e produkowalimy wtedy wicej np. cementu ni
teraz a on wtedy nie lea w skladach i nie czeka na klienta. Podobnie
z wglem ktrego wydobywalimy wicej ni dzisiaj a kupienie go byo
utrudnione.

"Zrobi wilk elektrowni, lecz by prd uzyska
Spala w niej cay wgiel z kopalni od liska.
Kopalnia z elektrowni cay prd zeraa,
Std brak wiata i wgla. Ale system dziaa!

I tak to wanie w prylu byo. Wydobywano wgiel za ktry kupowano
rude elaza, z tej rudy wytapiano stal ktra nastpnie zuywano na
budow podpr w kopalni wgla.  A ludzie mieli z tej stali, z tego
cementu i z tego wgla wielkie gwno tyle tylko ze si przy tym caym
idiotyzmie napracowali zupenie bez sensu.
J-23

Data: 2011-03-07 14:29:24
Autor: boukun
[...]

To nie jest żadna zagadka, te same złodzieje u władzy co dzisiaj rządzą, sprzedawali go na czarno na lewo i na prawo... A ujawniane to było sukcesywnie właśnie od sierpnia 1980 do 13 grudnia 1981 roku i ten twój idol zbrodniarz Jaruzelski znowu położył łapę na tym naszym produkcie i znów zniknął z kolorowych witryn...

boukun

Data: 2011-03-07 20:10:31
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-07 14:29, boukun pisze:

[...]

No cos w tym musiało być. Do ZSRR raczej nie wysyłaliśmy naszej produkcji ba tam była sytuacja podobna do tej panującej w naszym kraju. Jedyna różnica to że u nich nie było kartek na mięso.

Data: 2011-03-08 00:08:32
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:il3aht$nf1$2news.onet.pl...
[...]

Do ZSRR też szło i to przede wszystkim, a już przed olimpiadą, to wygraliśmy konkurs wyżywienia miasteczka olimpijskiego. Od tego zaczęły się nasze ruchy wolnościowe, od przspawania w Lublinie pociągu z szynka w puszkach po farbie w 1980 roku...

Byliśmy potem tylko półtora roku wolni...

boukun

Data: 2011-03-08 15:46:48
Autor: cirrus
[...]

Bo nie było mięsa.

--
stevep

Data: 2011-03-07 14:27:05
Autor: boukun
Jak ceni si dzisiaj Polacy?

Uytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:5ea7ab36-2f41-4f5b-9556-325ff7066406n18g2000vbq.googlegroups.com...
> [...]

naprawy. Bo zwyczajnie nie oplaca sie naprawiac tego co jest dostepne
i tanie. Wniosek - czy ja wiem ktora opcja lepsza?

Ale tak nie byo zawsze w PRLu, PRL to by dugi okres, nie generalizuj. I nie musiao tak by, od sierpnia 1980 do 13 grudnia 1981 roku byo ju tylko lepiej i mogo by tylko lepiej... gdyby nie Geremek z Jaruzelskim i ten ich do dzisiaj funkcjonujcy zajebany system...

Skoczya si nasza wolno zaledwie ptoraroczna pamitnego 13-go grudnia...

boukun

Data: 2011-03-06 00:43:37
Autor: Micha Szataski
Jak ceni si dzisiaj Polacy?