Jak cenią się dzisiaj Polacy?

Data: 2011-03-05 07:32:36
Autor: J-23
Jak cenią się dzisiaj Polacy?
On 5 Mar, 16:09, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Nie mog si nadziwi ...
Za Gomu ki, jak podwy szy bu ki o 50 groszy, to nar d wyszed na ulice i w adz
obali , przyszed Gierek, jak Gierek po 10 latach sukcesu i cudu gospodarczego
wprowadzi nieznaczne podwy ki ywno ci, to nar d w solidarnej postawie stworzy
Front, wyszed na ulic i go obali , w konsekwencji tego Jaruzelski wprowadzi
stan wojenny, nar d z apa za mord i wprowadzi w 1982 roku niespotykane w
historii horendalne podwy ki wszystkiego. Jaruzelski by w tym momencie ojcem
chrzestnym obecnego systemu.

Dzisiaj, w systemie Jaruzelskiego mamy znowu podwy ki ywno ci i wszelkich op at
w rozmiarze przewy szaj cym te Jaruzelskiego z 1982 roku i nar d nic, spokojnie
na to patrzy, chwali sobie ten system, ...a za 50 groszy Gomu k obalili i
wybrali w konsekwencji Jaruzelskiego i jego system..

A niech was bior za mord do upad ego...

boukun

Nie rozumiem Twoich przeslan do "narodu" czyli do kilku uzytkownikow
tego forum. Przeciez jak chcesz to sobie protestuj. Wyjadz na ulice
albo krzycz przez okno. Nikt Ci tego nie broni. W czasach Gomolki,
Gierka, czy Jaruzelskiego zarabialo sie srednio 15-20$ miesiecznie, to
kazdy wzrost cen byl niezwykle dotkliwy. Teraz circa 1500$ wynosi
srednia pensja Polaka. Sa tacy, ktorzy zarabiaja znacznie powyzej
sredniej. To od nich wymagasz zeby protestowali, jak w sumie musza
wydac kilkadziesiat zl. wiecej miesiecznie? Niektorzy nawet nie maja
zielonego pojecia jaka jest cena podstawowych artkulow spozywczych.
Ogolnie powiekszajacy sie dobrobyt nielicznych elit wywoluje stagnacje
przedstawicieli polskiego zycia publicznego. Zas maluczkim, zwyczajnie
bez przywodcow nie latwo podniesc glowy.

J...

Data: 2011-03-05 16:34:50
Autor: u2
W dniu 2011-03-05 16:32, J-23 pisze:
Nie rozumiem Twoich przeslan do "narodu" czyli do kilku uzytkownikow
tego forum.

To prawda, ale nikt teraz nie będzie umierał w Polsce za cukier. Co
najwyżej Polacy wyjadą za granicę. Kiedyś tylko kolaboranci i
szmalcownicy mogli wyjeżdżać swobodnie n.p. do hameryki :)

Data: 2011-03-05 17:29:11
Autor: Anatol

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d72581e$0$2437$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-03-05 16:32, J-23 pisze:
Nie rozumiem Twoich przeslan do "narodu" czyli do kilku uzytkownikow
tego forum.

To prawda, ale nikt teraz nie będzie umierał w Polsce za cukier.

Bo nie ma powodów.

W 1976 cukier kartkowy (2 kg na osobę) kosztował 10,50 zł za 1 kg a bezkartkowy 26 plz przy średniej płacy 4116 zł.

Czyli dla 4 osobowej rodziny średnio zarabiający pracownik mógł kupić 163 kg o obecnej wartości 815 PLN (przy cenie 5 PLN za 1kg) podczas gdy płaca minimalna wynosi obecnie 1032 PLN netto.

Anatol

Data: 2011-03-05 17:31:58
Autor: u2
Jak cenią się dzisiaj Polacy?
W dniu 2011-03-05 17:29, Anatol pisze:
W 1976 cukier kartkowy

Nikogo to teraz nie interesuje Tolek.

Data: 2011-03-05 19:35:42
Autor: boukun

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:iktocr$v04$1usenet.news.interia.pl...

[...]

Jak ją ktoś ma... Świat nie stoi w miejscu, tylko Polska spada w przepaść... To już się zrównaliśmy z 1982 rokiem...
Moja wyobraźnia mówi mi, że gdyby nie stan wojenny i wprowadzony w jego wyniku obecny system, dzisiaj bylibyśmy najbogatszym krajem na świecie i jedynym wolnym, a cukru moglibyśmy sobie kupić za miesięczną pensję po 2 tony...

boukun

Data: 2011-03-05 11:12:20
Autor: J-23
On 5 Mar, 19:35, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Anatol" <c...@usuntowp.pl> napisał w wiadomościnews:iktocr$v04$1usenet.news.interia.pl...

> [...]

wolnym, a cukru moglibyśmy sobie kupić za miesięczną pensję po 2 tony...

na ch..j Ci dwie tony cukru? gorzelnie zakladasz?

Data: 2011-03-06 09:26:47
Autor: Anatol

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:iku089$ngl$1mx1.internetia.pl...

[...]

To tylko wyobraźnia. Ceny cukru (i innej żywności) rosną na całym świecie. :

http://futures.tradingcharts.com/chart/SU/M

http://www.wprost.pl/ar/230601/Rekordowo-wysokie-ceny-cukru/&K=1/

http://www.portalspozywczy.pl/owoce-warzywa/wiadomosci/ceny-cukru-na-swiecie-beda-nadal-rosly,46740.html

2 ton to nie kupi sobie ani przeciętny Czech ani Węgier pomimo że nie był tam ani stanu wojennego ani gierkowskiego"manewru gospodarczego". W Austrii w niektórych sklepach wprowadzono już limity sprzedaży 30 kg na osobę :

http://stojeipatrze.blogspot.com/2011/03/wegry-ceny-cukru.html

Anatol

Data: 2011-03-06 12:35:07
Autor: boukun

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:ikvggd$slo$1usenet.news.interia.pl...

[...]

Tylko nie tak jak w Polsce, w Niemczech jest on o 50% tańszy http://boukun.wrzuta.pl/obraz/54Ti4UXwlpd/cukier_w_niemczech

boukun

Data: 2011-03-06 13:12:52
Autor: Anatol

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ikvrn6$eji$1mx1.internetia.pl...

[...]

W handlu hurtowym na światowych gieldach towarowych, cen 1 tony cukru z dostawą w maju 2011 wynosiła 757 USD :

http://www.sugartech.co.za/sugarprice/index.php

czyli ok. 541 EUR lub 2149 PLN. Do tego trzeba doliczyć koszt transportu, pakowania, VAT i marżę sprzedawcy. Wygląda na to że niemiecki Kaufland, pod doliczeniu VAT finansuje koszt transportu i sprzedaży z własnej kieszeni (lub inaczej mówiąc z kieszeni nabywców innych towarów dla których marża jest odpowiednio wysoka).

Anatol

Data: 2011-03-06 13:15:44
Autor: u2
W dniu 2011-03-06 13:12, Anatol pisze:
W handlu hurtowym na światowych gieldach towarowych, cen 1 tony cukru z
dostawą w maju 2011 wynosiła 757 USD :

To zależy gdzie kupujesz.

Data: 2011-03-06 13:46:16
Autor: boukun

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:ikvto8$j8o$1usenet.news.interia.pl...

[...]

Tylko jakimś dziwnym trafem, nie wszystkie kraje kupują w tym samym handlu hurtowym na światowych giełdach towarowych...

boukun

Data: 2011-03-05 19:31:46
Autor: boukun
[...]

I oto chodzi, żeby Polacy wyjeżdżali do Niemiec i do roboty i na zakupy, a potem już Polski nie bedzie...

boukun

Data: 2011-03-05 19:30:37
Autor: boukun
Jak cenia sie dzisiaj Polacy?

Uzytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:3c752174-c4de-4f1d-a614-ee0f24bed830r4g2000vbq.googlegroups.com...
[...]

I co z tego baranie, ile bedziesz w kólko powtarzal te idiotyzmy? Bylu calkiem inne relacje, w Polsce nie zylo sie za dolary, tylko za zlotówki, a za ówczesna pensje ludzie zyli o wiele godniej niz dzisiaj. Niech ci kurwa podniosa jeszcze o 200% standard zycia i tak bedziesz gadal, ze deszcz pada, taka k... z ciebie...

boukun

Data: 2011-03-05 11:11:28
Autor: J-23
On 5 Mar, 19:30, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisal w wiadomoscinews:3c752174-c4de-4f1d-a614-ee0f24bed830r4g2000vbq.googlegroups.com...

> [...]
> albo krzycz przez okno. Nikt Ci tego nie broni. W czasach Gomolki,
> Gierka, czy Jaruzelskiego zarabialo sie srednio 15-20$ miesiecznie,

I co z tego baranie, ile bedziesz w k lko powtarzal te idiotyzmy? Bylu calkiem
inne relacje, w Polsce nie zylo sie za dolary, tylko za zlot wki, a za wczesna
[...]

Lubie jak sie tak denerwujesz. relacje byly takie ze 20$ x
80zl=1600zeta pensja; cena 1kg cukru w PRL circa 10 zl 1600:10=160.
Teraz srednia placa 3500PLN : 5PLN 1kg cukru=700kg cukru teoretycznie
mozesz kupic z srednia place w RP. Ja kupuje 1-2 kg cukru miesiecznie,
i myslisz ze za glupie kilka zlotych roznicy bede nadstawic du.. ! Jak
mam dobry nastroj to czasem szatniarzowi odpalam piatala.

cytat z netu:
W PRL-u cena najtańszej kiełbasy - 44 zł za kg, szynki - 90 zł za kg,
czekolady - 19 zł za tabliczkę 100 g. Telewizor, lodówka czy pralka
kosztowały równowartość półrocznej czy nawet rocznej średniej płacy,
czyli prawie tyle, ile dziś kosztuje najtańszy nowy samochód! Zakup
zwykłej kurtki zimowej czy zimowych butów to był poważny wydatek.
Generalnie prawie całe społeczeństwo żyło mniej więcej na takim
poziomie, na jakim dziś żyją ludzie najbiedniejsi.

jedynie byle sklepowe w sklepach miesnych moga dobrze wspominac czasy
PRL-u, bo zachowyaly sie i zyly jak ksiezniczki, za co maja ode mnie
wirtualnego kopa w tluste zadki

J...

PS. bokun nie wysilaj sie bo nie musisz mi niczego tlumaczyc, swoja
"filozofie" zostaw dla siebie, jestem stary facet i dobrze pamietam
zycie w warunkach tzw. realnego socjalizmu. migdy nie zdecydowalby sie
na zamane tamtych beznadziejnie siermieznych i glupich bezdennie lat
na czasy wspolczesne.

Data: 2011-03-05 21:31:33
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-05 20:11, J-23 pisze:
migdy nie zdecydowalby sie
na zamane tamtych beznadziejnie siermieznych i glupich bezdennie lat
na czasy wspolczesne.

I dobrze, ale nie mów za tych co dzisiaj grzebią w śmietnikach, albo mają do wyboru - chleb czy lekarstwa..

Data: 2011-03-06 00:21:03
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:eedbad71-7ee0-4246-bbb5-1d17b8014b39n18g2000vbq.googlegroups.com...
> [...]

Lubie jak sie tak denerwujesz. relacje byly takie ze 20$ x
80zl=1600zeta pensja; cena 1kg cukru w PRL circa 10 zl 1600:10=160.
-- -- -- -- -- -- -- -- -
Ale po chuj baranie pierdolisz takie farmazony? Chcesz tymi głupotami zagłuszyć dzisiejsze bydlackie horendalne podwyżki i gnebienie polskiego narodu?

PRL przygłupie to byl okres ponad 40 lat i bywało różnie, wolna Polska była tylko od sierpnia 1980 do 13 grudnia 1981 roku i mogło być tylko lepiej, ale nastąpił z inicjatywy Geremka stan wojenny i jest tylko gorzej...

boukun

Data: 2011-03-06 01:30:11
Autor: Polok_Prawdziwy
J-23 wrote:

[...]

Inoże wuwcas SYćKIE LASY, ZIMIE, JEZIORA, żEKI, DUMY I COŁKO IMFRASTRUKTURA DO POLCKIEGO NARODU NALEZAŁY...!!!

Data: 2011-03-05 16:46:17
Autor: Hans Kloss
Jak cenia sie dzisiaj Polacy?
On 6 Mar, 01:30, Polok_Prawdziwy <Baca_Nowoce...@patryjot.eu> wrote:

Ino e wuwcas SY KIE LASY, ZIMIE, JEZIORA, EKI, DUMY I CO KO IMFRASTRUKTURA
DO POLCKIEGO NARODU NALEZA Y...!!!

Tajest!! A w dodatku naród polski a zwłaszcza jego klasa robotnicza
ludu pracującego miast i wsi pił głównie francuskiego szampana i żarł
najprawdziwszy astrachański kawior garściami. Czynił to ustami swoich
najlepszych przedstawicieli rzecz jasna, podobnie jak posiadała owe
rzeki  jeziora "rencyma" tych samych najlepszych przedstawicieli.
Co ci zasrańcu przyszło z rzekomego "posiadania" jeziora Śniardwy albo
huty Katowice, skoro jedyne do czego miałeś prawo to zapierdalać w tej
hucie za 30 dolców miesięcznie albo zapłacić mandat za pływanie łódką
po Śniardwach bez karty pływackiej?
J-23

Data: 2011-03-06 01:57:32
Autor: Polok_Prawdziwy
Hans Kloss wrote:

[...]

Ato śMIERDZIELU, ze w POLCCE ZYŁY I żONDZIŁY POLOKI...!!!

PS - a francuzki sampon mozes sem WŁONCNIE Z KORKIEM WDUPEM WSADZIć...!

Data: 2011-03-05 17:34:54
Autor: Hans Kloss
Jak cenia sie dzisiaj Polacy?
On 6 Mar, 01:57, Polok_Prawdziwy <Baca_Nowoce...@patryjot.eu> wrote:
 ze w POLCCE ZY Y I ONDZI Y POLOKI...!!!

I co mi z tego szmaciarzu że edziogierek i władziu gumułka byli
Polakami, skoro to były komusze ścierwa  gotowe wysłać mnie na rzeź na
każde skinienie kacapa? Wielki chuj mi z tego przyszedł że gnębił mnie
Polak jaruzel a nie kacapski sołdat? Myślisz pedrylu że górnikom z
Wujka lżej się zdychało wiedząc że zastrzelili ich Polacy a nie
enerdowcy? Stuliłbyś lepiej pysk kaprawy, bo co nie napiszesz to
głupsze niż poprzednio.
A  w dupę to ty sobie wsadź raczej syfiaste wino musujące  "sovetskoye
igristoye", ja jutro się napiję  jakiegoś Kruga - na pohybel
pełokomuszerii i ich przydupasom.
J-23

Data: 2011-03-06 12:33:03
Autor: Polok_Prawdziwy
Hans Kloss wrote:

On 6 Mar, 01:57, Polok_Prawdziwy <Baca_Nowoce...@patryjot.eu> wrote:
 ze w POLCCE ZY Y I ONDZI Y POLOKI...!!!

I co mi z tego szmaciarzu że edziogierek i władziu gumułka byli
Polakami,

Rozumim...

- skurkem zkutasa wdziecińctwie ci łobcięnły - teroski syćko jasne siem stało KACYŁODCHODZIE...!

Data: 2011-03-06 10:43:38
Autor: Hans Kloss
Jak cenia sie dzisiaj Polacy?
On 6 Mar, 12:33, Polok_Prawdziwy <Baca_Nowoce...@patryjot.eu> wrote:

- skurkem zkutasa w
Kutasa to ty głównie u swojego męża oglądasz albo w lustrze więc
lepiej  nie poruszaj tematów o których masz najwyżej  blade  pojęcie.
J-23

Data: 2011-03-06 21:09:45
Autor: Polok_Prawdziwy
Hans Kloss wrote:

[...]

Cheee..., cheee...!!!

- ajednak SKURKA ZKUTASA...!!!

Aleśty ino zwykły WYROBNIK - żol miciem, boś niedość, ze GUPI toi BIDNY bedzies...

Data: 2011-03-06 13:25:10
Autor: Hans Kloss
Jak cenia sie dzisiaj Polacy?
On 6 Mar, 21:09, Polok_Prawdziwy <Baca_Nowoce...@patryjot.eu> wrote:
BIDNY
bedzies...

Prędzej szmaciarzu ty będziesz martwy niż ja biedny ;).
J-23

Data: 2011-03-06 23:12:05
Autor: Polok_Prawdziwy
Hans Kloss wrote:

On 6 Mar, 21:09, Polok_Prawdziwy <Baca_Nowoce...@patryjot.eu> wrote:
BIDNY
bedzies...

Prędzej szmaciarzu ty będziesz martwy niż ja biedny ;).

Nieciessiem, dutki ci niepomogom - ZDECHNIES taksamo, jak inkse GNOJAżU...!!!

- i tukej łodpedź mos - ajednak "SYćKIE RUWNE"...

Data: 2011-03-06 23:27:10
Autor: u2
Jak cenia sie dzisiaj Polacy?
W dniu 2011-03-06 23:12, Polok_Prawdziwy pisze:
ajednak "SYćKIE RUWNE"

To z całym stadem swoich kóz to robisz ? :)

Data: 2011-03-06 21:24:30
Autor: u2
Jak cenia sie dzisiaj Polacy?
W dniu 2011-03-06 21:09, Polok_Prawdziwy pisze:
niedość, ze GUPI toi BIDNY

No to teraz wszystko jasne, nie stać ciebie na tirówki to preferujesz
swoją kozę :)

Data: 2011-03-06 12:37:17
Autor: u2
W dniu 2011-03-06 12:33, Polok_Prawdziwy pisze:
- skurkem zkutasa wdziecińctwie ci łobcięnły

No to współczuję. teraz rozumiem dlaczego uprawiasz seks ze swoją kozą :)

Data: 2011-03-06 12:43:21
Autor: jadrys
Jak cenia sie dzisiaj Polacy?
W dniu 2011-03-06 01:46, Hans Kloss pisze:

Co ci  przyszło z rzekomego "posiadania" jeziora Śniardwy albo
huty Katowice, skoro jedyne do czego miałeś prawo to zapierdalać w tej
hucie za 30 dolców miesięcznie albo zapłacić mandat za pływanie łódką
po Śniardwach bez karty pływackiej?
J-23

A czego byś oczekiwał więcej Hans?  W swojej części huty zatrudnić parobkĂłw Ĺźeby robili na ciebie? A na swojej części jeziora pobierać od innych opłaty za uĹźytkowanie?

Data: 2011-03-06 10:33:17
Autor: Hans Kloss
On 6 Mar, 12:43, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

A czego byś oczekiwał więcej Hans?

Tego żeby mi nie pierdolić głodnych kawałków o tym że posiadałem coś,
na co nie miałem najmniejszego wpływu ani nie mogłem z tego korzystać.
Proponuję wygrzebać w słowniku znaczenie takich słów jak "posiadać" i
"własność" to się szybciutko okaże że żaden NARÓD w ogóle nie jest
zdolny do posiadania czegokolwiek. A owe Śniardwy i huta Katowice były
tak naprawdę w posiadaniu towarzyszy z pezetpeerii..nawet nie to, one
oddane były w dzierżawę towarzyszom z pezetpeerii przez towarzyszy z
Kremla. No bo jakby taki Breżniew kazał edziogierkowi zburzyć hutę
albo zasypać Śniardwy to edziogierek nawet by się pierdnąć w proteście
nie ośmielił tylko szybciutko zagnał narodek do pracy. A naczelnym
przymiotem właściciela jest właśnie posiadanie PEŁNEJ WŁADZY nad daną
rzeczą- pełnej czyli  łącznie z władzą  bezkarnego zniszczenia owej
rzeczy.
J-23

Data: 2011-03-06 20:26:56
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-06 19:33, Hans Kloss pisze:
[...]

A jednak była własność wspĂłlna.  A własność, taka prawdziwa... Długo sie nad tym zastanawiałem, i stwierdziłem Ĺźe jedyna rzecz na świecie jaka moĹźe mieć człowiek to jakaś choroba, choćby syf złapany złapany z jakąś latawicą.. byleby nie  choroba zakaĹşna, bo wtedy to juĹź nie ty o niej decydujesz..

Data: 2011-03-06 13:21:04
Autor: Hans Kloss
Jak cenia sie dzisiaj Polacy?
On 6 Mar, 20:26, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
 Długo sie
nad tym zastanawiałem,

Mogłeś sobie oszczędzić czasu i wysiłku, zrobili to już za ciebie
starożytni Rzymianie. Wyszło im ponad wszelką wątpliwość że jesteś w
posiadaniu czegokolwiek wtedy i tylko wtedy kiedy masz pełna władzę
nad tym czymś. Pełną czyli ograniczona jedynie naturą owego czegoś,
prawami fizyki których nie jesteś w stanie zmienić itp. Choroba
absolutnie nie spełnia owych kryteriów ani pryloskie posiadanie
wszystkiego przez "naród" LOL. "Naród" miał do gadania w sprawie owych
komuszych fabryk i stoczni (oraz w sprawie podziału zysków które
przynosiły) mniej więcej tyle ile Żyd na gestapo. Za to tow Grudzień i
tow. Szydlak przeciwnie, gdzie cham jeden z drugim pokazał tłustym
paluchem na mapie tam powstawała fabryka czerwonych szturmówek, nawet
gdyby jej lokalizacja była czystym nonsensem. To byli prawdziwi
właściciele prylu a nie żaden  "naród". Jedynie złodziejskie
boukuństwo naruszało ów monopol własności okradając swoich
pezetpeerowskich właścicieli z czego się tylko dało....
J-23

Data: 2011-03-06 23:08:50
Autor: Polok_Prawdziwy
Hans Kloss wrote:

[...]

TWOJE, tojest ino zdrowie...

- ajak długo siem jesce ciesyć nim bedzies, to niewiadomo...

I uwieżmi, jako starsemu i mondżejsemu - nanic cite twoje "majontki", jak łojcuw i zdrowie stracis...

Data: 2011-03-07 00:31:06
Autor: u2
Jak cenia sie dzisiaj Polacy?
W dniu 2011-03-06 23:08, Polok_Prawdziwy pisze:
nanic cite twoje "majontki"

Tobie wystarczy twoja koza, nawet seks z nią uprawiasz :)

Data: 2011-03-07 00:59:29
Autor: Polok_Prawdziwy
u2 wrote:

W dniu 2011-03-06 23:08, Polok_Prawdziwy pisze:
nanic cite twoje "majontki"

Tobie wystarczy twoja koza, nawet seks z nią uprawiasz :)

Cyniewidzis, ze nałokrongło GUPCA zsiebie robis...

Data: 2011-03-07 09:13:46
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-06 22:21, Hans Kloss pisze:
[...]
właściciele prylu a nie Ĺźaden  "narĂłd". Jedynie złodziejskie
boukuństwo naruszało ów monopol własności okradając swoich
pezetpeerowskich właścicieli z czego się tylko dało....
J-23

Ale to ty decydujesz czy ją pielęgnować czy leczyć. A więc pod tym względem jesteś jej właścicielem. Choć tylko oczywiście polowicznie, - w bardzo wielu przypadkach to nie ty ale organizm sie sam broni i ty oczywiście nie masz w tej kwestii nic do gadania. Możesz zgrzytać zębami z wściekłości i mówić - nie nie chcę się pozbywać tych bakterii czy wirusów, ale to na nic.. organizm mówi - wal się. Jesteś jedynie panem swojego życia, choć i tu jest wiele blokad w dostępie do takiej wolności.

Wolę jednak Szydlaka ktĂłry nie miał prawa mi zabraniać łowić ryb gdzie chcę, ani zbierać grzybĂłw. TakoĹź i to nie na niego ludzie pracowali w tych fabrykach. To są jednak  niezaprzeczalne pozytywy w stosunku do dnia dzisiejszego.

Data: 2011-03-06 12:45:49
Autor: u2
W dniu 2011-03-06 12:43, jadrys pisze:
[...]

parobków żeby robili na ciebie? A na swojej części jeziora pobierać od
innych opłaty za użytkowanie?

J-23 ściemnia, nikt nie dostał mandatu za pływanie łódką na Śniardwach.
A w hucie zarabiało się krocie.

Data: 2011-03-06 20:25:03
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-06 12:45, u2 pisze:
[...]

No, za niezałożony kapok, ja ledwo się wybroniłem od mandatu, teraz, za demokracji..

Data: 2011-03-06 12:05:13
Autor: Hans Kloss
On 6 Mar, 20:25, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

No, za niezałożony kapok, ja ledwo się wybroniłem od mandatu, teraz, za
demokracji..
 Ale nikt ci nie ściemnia ze pływasz po swoim jeziorze. Jesteś na
cudzym i masz się stosować do przepisów ustanowionych przez
właściciela choćby nawet były tragicznie głupie.
J-23

Data: 2011-03-06 21:11:56
Autor: Polok_Prawdziwy
Hans Kloss wrote:

[...]

Dzisioj ten..., jutro tamten...

Wiedz śMIERDZONCO ŁONUCO, ze kapitulizm, to ino PSEJśCIOWY SYSTEM...

- końcuwkem jus teroski dostżec możno...

Data: 2011-03-06 13:24:08
Autor: Hans Kloss
Jak cenia sie dzisiaj Polacy?
On 6 Mar, 21:11, Polok_Prawdziwy <Baca_Nowoce...@patryjot.eu> wrote:
 kapitulizm, to ino PSEJ CIOWY SYSTEM...
 Podobnie jak całe nasze ziemskie życie jest jedynie przejściowe. A
ten kto na ziemi umyślił sobie raj zbudować jest durniem nad durnie.
Amen.
J-23

Data: 2011-03-06 23:04:57
Autor: Polok_Prawdziwy
Hans Kloss wrote:

[...]

Noto psynojmnij wjednym siem zgodzomy...

Acodo tego twojego "amenu", to niełudź siem, po śmierci DLO CIEBIE bedzie tosamo, co psed twojim narodzeniem było - WIELGIE NIC...!

Data: 2011-03-06 23:28:40
Autor: u2
Jak cenia sie dzisiaj Polacy?
W dniu 2011-03-06 23:04, Polok_Prawdziwy pisze:
WIELGIE NIC.

Takie jak twoja koza ? :)

Data: 2011-03-07 09:19:25
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-06 22:24, Hans Kloss pisze:
On 6 Mar, 21:11, Polok_Prawdziwy<Baca_Nowoce...@patryjot.eu>  wrote:
  kapitulizm, to ino PSEJ CIOWY SYSTEM...
  Podobnie jak całe nasze ziemskie Ĺźycie jest jedynie przejściowe. A
ten kto na ziemi umyślił sobie raj zbudować jest durniem nad durnie.
Amen.
J-23

A jednak nie musi na ziemi być kapitalistyczne piekło, gdzie nieliczni obłąkani osobnicy w swojej chorej manii posiadania więcej od innych narzucają całemu gatunkowi ludzkiemu swój styl.

Data: 2011-03-06 21:25:57
Autor: u2
Jak cenia sie dzisiaj Polacy?
W dniu 2011-03-06 21:11, Polok_Prawdziwy pisze:
Wiedz śMIERDZONCO ŁONUCO

No to w końcu je zmień, bo na pewno śmierdzą twoją kozą :)

Data: 2011-03-07 09:00:20
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-06 21:05, Hans Kloss pisze:
[...]

Nie, akurat wtedy byłem na wodzie państwowej, czyli po części mojej.  I faktycznie jest to tragicznie głupie. - Policja zamiast łapać złodziei łapie tych co nie zakładają kamizelek ratunkowych..

Jak cenią się dzisiaj Polacy?