Jak chcesz pozwolić zachodkowi Ukr znajdzie

Data: 2017-02-08 10:35:13
Autor: A. Filip
Jak chcesz pozwolić zachodkowi Ukr znajdzie
http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/kaczynski-postawil-ultimatum-ukraincom-musicie-wybrac/gd5x2f1
[...] Jeszcze ważniejsze słowa padły jednak przy okazji pytań o
Ukrainę. Tu Kaczyński wypowiedział się w bardzo zdecydowanym tonie. -
Jakiś czas temu długo rozmawiałem z prezydentem Poroszenką i
powiedziałem mu wprost: z Banderą do Europy nie wejdziecie, trzeba
wybrać - albo integracja z Zachodem i odrzucenie tradycji UPA, albo
Wschód i wszystko, co się z nim wiąże - stwierdził prezes PiS.  [...]

Tak mocnych słów w sprawie naszych relacji ze wschodnim sąsiadem chyba
jeszcze nie było! [...]

Bieżąca linia z Niemiec jest chyba taka że za brak pokoju (trwałego
rozejmu) na Wschodniej Ukrainie odpowiada "nie tylko Kreml" => trzeba
"ponaciskać" Ukraińców.  Kaczyńskiemu _teraz_ będzie niezwykle wygodnie
mieć oficjalne wyjaśnienie-wykręt dlaczego "słabo" broni Ukraińców przed
takimi naciskami.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Kontrowersyjne-slowa-ambasadora-Niemiec-o-Donbasie,wid,18695861,wiadomosc.html
http://wschodnik.pl/ukraina/item/10055-ambasador-niemiec-uwaza-ze-ukraina-rowniez-nie-wykonuje-postanowien-porozumienia-minskiego.html

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Data: 2017-02-08 03:10:04
Autor: Stachu Chebel
Jak chcesz pozwolić zachodkowi Ukraińców przycisnąć to Bandera się znajdzie
W dniu środa, 8 lutego 2017 10:35:46 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

"ponaciskać" Ukraińców.  Kaczyńskiemu _teraz_ będzie niezwykle wygodnie
mieć oficjalne wyjaśnienie-wykręt dlaczego "słabo" broni Ukraińców przed

A jeszcze tak niedawno darł ryja "sława upadlinie" na majdanie. Cały ten burdel to też jego zasługa.

Jak chcesz pozwolić zachodkowi Ukr znajdzie