Jak_czesto_miga migacz - Absurdalne_pytania_na_prawo_jazdy

Data: 2013-07-22 15:35:44
Autor: kogutek444
Jak_czesto_miga migacz - Absurdalne_pytania_na_prawo_jazdy
W dniu poniedziałek, 22 lipca 2013 21:55:21 UTC+2 użytkownik yapann napisał:
http://wyborcza.pl/1,75248,14299506,Absurdalne_pytania_na_prawo_jazdy___Jak_czesto_miga.html

Akurat pytanie o migacz jest uzasadnione. Jak się jedna żarówka przepali to miga dużo szybciej. Warto wiedzieć że nie ma się jakiegoś kierunkowskazu i to sprawdzić i od razu zreperować.

Data: 2013-07-22 18:49:37
Autor: A.L.
On Mon, 22 Jul 2013 15:35:44 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com wrote:

[...]

Chyba tak bylo w czasach Syreny 102?...

A.L.

Data: 2013-07-22 16:53:55
Autor: kogutek444
W dniu wtorek, 23 lipca 2013 01:49:37 UTC+2 użytkownik A. L. napisał:

>Akurat pytanie o migacz jest uzasadnione. Jak się jedna żarówka przepali to miga dużo szybciej. Warto wiedzieć że nie ma się jakiegoś kierunkowskazu i to sprawdzić i od razu zreperować.

> [...]

Jak sugerujesz że w Polsce najstarszy samochód ma 3 lata to jesteś debilem.

Data: 2013-07-22 20:01:57
Autor: A.L.
On Mon, 22 Jul 2013 16:53:55 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com wrote:

> [...]

A.L.

Jak sugerujesz że w Polsce najstarszy samochód ma 3 lata to jesteś debilem.

Ja pamietam ze tak bylo gdy przerywacz kierunkowskazow byl wykonany na
mimetalu. W takim pzrerywaczu, i owszem, czestotliowsc przerywania
zalezala od obciazenia. Czy dzisiaj tez sie tak robi?

A.L.

Data: 2013-07-23 23:06:13
Autor: uzytkownik
Użytkownik "A.L." <alewando@aol.com> napisał w wiadomości news:35lru8t85acuhkfmgha26tghar9dfcr43f4ax.com...

[...]

Tak się robi celowo, nawet w elektreonicznyuch przerywaczach.

Data: 2013-07-23 03:05:07
Autor: Excite
W dniu 2013-07-23 01:53, kogutek444@gmail.com pisze:
Jak sugerujesz że w Polsce najstarszy samochód ma 3 lata to jesteś debilem.

Sugerujesz że nie istnieje nic pomiędzy latami świetności Syreny 102 a 2010 rokiem ? Zresztą dużo się rozpisujecie o tym niby pytaniu o kierunkowskazy, może omówcie wiarygodność istnienia pytania o długość drążka zmiany biegów ? :) Jak ta jedna część jest bajeczką to całą resztę z tego artykułu również można wrzucić do śmietnika. Śmiechu warte aby pisać artykułu tylko w oparciu o relację niezadowolonych zdających.

Data: 2013-07-23 23:02:57
Autor: uzytkownik
Użytkownik "A.L." <alewando@aol.com> napisał w wiadomości news:q7hru8pcs0toqna689fiq4bfi8cf2954cl4ax.com...

[...]

Tak jest w prawie każdym samochodzie :)

Data: 2013-07-23 16:38:29
Autor: A.L.
Jak_czesto_miga migacz - Absurdalne_pytania_na_prawo_jazdy
On Tue, 23 Jul 2013 23:02:57 +0200, "uzytkownik" <adres@serwer.pl>
wrote:

[...]

Sprawdzilem w instruckcji obslugi Hondy Pilot i Hondy Accord. Nie ma
ani slowa o tym ze kierunkowskaz moze blyskac szybciej z jakichs
powodow. A.L.

Data: 2013-07-24 00:14:56
Autor: J.F.
Dnia Tue, 23 Jul 2013 16:38:29 -0500, A.L. napisał(a):
[...]

A w Europie, a przynajmniej w Polsce, taki wymog - w przypadku niesprawnosci ktoregokolwiek z kierunkowskazow, wskaznik
ma nie swiecic, lub swiecic ciagle, lub migac z wyraznie zmieniona
czestotliwoscia.

Tyle wskaznik, dobre kierunkowskazy moga migac z te sama
czestotliwoscia co normalnie.

J.

Data: 2013-07-24 01:36:36
Autor: yabba
wrote:

[...]

Sprawdziełm w instrukcji do Accorda.

2007 Accord 4-Door

The left or right turn signal indicator
blinks when you signal a lane change
or turn. If the indicators do not blink,
or if they blink rapidly, it usually
means one of the turn signal bulbs is
burned out (see pages and ).
Replace the bulb as soon as possible,
since other drivers cannot see that
you are signaling.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2013-07-23 18:51:22
Autor: A.L.
Jak_czesto_miga migacz - Absurdalne_pytania_na_prawo_jazdy

wrote:

[...]

Poszukam jeszcze raz

A.L.

Data: 2013-07-25 10:07:28
Autor: Yakhub
Jak_czesto_miga migacz - Absurdalne_pytania_na_prawo_jazdy
W liście datowanym 23 lipca 2013 (23:38:29) napisano:

Sprawdzilem w instruckcji obslugi Hondy Pilot i Hondy Accord. Nie ma
ani slowa o tym ze kierunkowskaz moze blyskac szybciej z jakichs
powodow.

Może dlatego, że kierunkowskaz NIE może błyskać szybciej? W sensie, że
jak błyska szybciej, to jest awaria?

--
Pozdrowienia,
 Yakhub

Data: 2013-07-26 15:57:56
Autor: Shrek
On 2013-07-23 23:38, A.L. wrote:

Sprawdzilem w instruckcji obslugi Hondy Pilot i Hondy Accord. Nie ma
ani slowa o tym ze kierunkowskaz moze blyskac szybciej z jakichs
powodow.

Nie ma pewnie też wielu innych rzeczy. Co nie znaczy że one nie istnieją:P

Shrek.

Data: 2013-07-23 00:00:36
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail kogutek444@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

ty tak na powaznie?

--
Pozdrawia... Budzik
"Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."

Data: 2013-07-23 00:05:14
Autor: X-Man
napisał:
[...]

to widać wtedy gołym okiem jak mruga szybciej i nie trzeba wiedzieć że 45 czy 70/min żeby to zauważyć takie pytanie to jest kompletny kretynizm moim zdaniem i nie ma nic wspólnego z umiejetnością poruszania się po drodze...

Pzdr
Piotrek

Data: 2013-07-23 00:15:39
Autor: abn140
[...]

jaja naturlich!!!
tylko jak chcesz to sprawdzic lub wymusic by wiedzieli to ukladasz tak:
jesli spali sie zarowka migacza , kierunku czy jak tam chcesz to:
1. miga szybciej?
2 '' wolniej?
3 wcale nie miga?
{ile tam jest wariantow? siedem? no to siedem:}
4. motor wylacza sie
5. trawa staje sie legalna
6. zielony
7 . sobota
ALE jesli chcesz napierdolic kasy na poprawkach bo skoro zaplacili, to wymagaja, wiec piszesz w ustawie czy rozporzadzeniu tak jak w tytule watku, baddz co badz jestes uczciwy. skoro wybudowali ci dom za miastem - na tesciowa ale jednak - to powinienes napisac rozporzadzenie tak jak bylo w ''zamowieniu''
ludzie otrzezwijcie, naprawde malo zeczy dzieje sie przypadkiem. pogoda chyba i lotto - tez nie w pomrocznej....

Jak_czesto_miga migacz - Absurdalne_pytania_na_prawo_jazdy