Jak czyscic lancuch w zimie ?

Data: 2010-01-05 13:27:44
Autor: ±ćęłń󶼿
Jak czyscic lancuch w zimie ?
Nierozkuwany.
Kłopot taki, że wszystkie oleje / spraje itp. przy smarowaniu kapi± - czy to w garażu, czy to w piwnicy, czy to na podwórku.
I jak dozorca pogoni.....
;-)

Data: 2010-01-05 04:41:46
Autor: player
Jak czyscic lancuch w zimie ?
On 5 Sty, 13:27, ±ćęłń󶼿 <j....@gazeta.pl> wrote:

Ja czyszcze tak samo jak w lecie

--
jay

Data: 2010-01-05 08:33:21
Autor: Michał 'miok' RzeĽnik
Jak czyscic lancuch w zimie ?
On 5 Sty, 13:27, ±ćęłń󶼿 <j....@gazeta.pl> wrote:
Nierozkuwany.
K opot taki, e wszystkie oleje / spraje itp. przy smarowaniu kapi - czy to w gara u, czy to w piwnicy, czy to na podw rku.
I jak dozorca pogoni.....
Stawiam rower na stojaku, jak jest ¶nieg to polewam gor±c± wod±, potem
spray (co¶ w stylu WD40) i czyszczę maszynk± do łańcucha (Ludwik z
wod±), potem spray znowu zeby wyprzec wodę i wycieram szmat±.
A pod rower szmatę też najlepiej podłożyć. Na stojaku czy¶ci się
lepiej, bo można ruszać łańcuchem w przód i w tył i płyny nie lec± tak
na obręcz, jak w przypadku oparcia roweru o stopkę lub co¶ innego.

Data: 2010-01-05 18:01:53
Autor: mmateusz
Jak czyscic lancuch w zimie ?
[...]

i ile Ci co¶ takiego zajmuje czasu?

--
mk

Data: 2010-01-05 13:17:17
Autor: Michał 'miok' RzeĽnik
Jak czyscic lancuch w zimie ?
On 5 Sty, 18:01, mmate...@poczta.onet.pl wrote:
> Stawiam rower na stojaku, jak jest nieg to polewam gor c wod , potem
> spray (co w stylu WD40) i czyszcz maszynk do a cucha (Ludwik z
> wod ), potem spray znowu zeby wyprzec wod i wycieram szmat .
> A pod rower szmat te najlepiej pod o y . Na stojaku czy ci si
> lepiej, bo mo na rusza a cuchem w prz d i w ty i p yny nie lec tak
> na obr cz, jak w przypadku oparcia roweru o stopk lub co innego.

i ile Ci co takiego zajmuje czasu?
Do 30-40 minut, ale czas nie jest dla mnie priorytetem. Akurat w zimę
nigdzie mi się nie ¶pieszy

Data: 2010-01-06 12:03:15
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Jak czyscic lancuch w zimie ?
Dnia Tue, 5 Jan 2010 13:17:17 -0800 (PST), Michał 'miok' RzeĽnik
napisał(a):

i ile Ci co takiego zajmuje czasu?
Do 30-40 minut, ale czas nie jest dla mnie priorytetem. Akurat w zimę
nigdzie mi się nie ¶pieszy

Szczę¶liwy człowiek ;)
Ja takie czyszczenie robię tylko w tzw. sezonie, tylko jak napęd jest
baaaardzo zapiaszczony.

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2010-01-06 17:40:14
Autor: mmateusz
Jak czyscic lancuch w zimie ?
> i ile Ci co takiego zajmuje czasu?
Do 30-40 minut, ale czas nie jest dla mnie priorytetem. Akurat w zimę
nigdzie mi się nie ¶pieszy

to ja jak zwykle polecam szejkowanie - zajmuje to 5-6 minut.
czysto, bez kombinowania, tanio, i obstawiam, że łańcuch czystszy niż twoj± metod±.

--
mk

Data: 2010-01-06 11:46:58
Autor: Michał 'miok' RzeĽnik
Jak czyscic lancuch w zimie ?
On 6 Sty, 17:40, mmate...@poczta.onet.pl wrote:
> Do 30-40 minut, ale czas nie jest dla mnie priorytetem. Akurat w zim
> nigdzie mi si nie pieszy

to ja jak zwykle polecam szejkowanie - zajmuje to 5-6 minut.
czysto, bez kombinowania, tanio, i obstawiam, e a cuch czystszy ni twoj metod .
Ale trzeba jakos lancuch zdjac. Gdyby nie to ze mam 9 rzedowy i nie
chce spinki to pewnie bym szejkowal. A jak czytalem 9 rz. _lepiej_ bez
sworznia wymiennego nie skuwac.

Data: 2010-01-06 12:05:30
Autor: Przemek
Jak czyscic lancuch w zimie ?
On 6 Sty, 20:46, Michał 'miok' RzeĽnik <michal....@gmail.com> wrote:

Ale trzeba jakos lancuch zdjac. Gdyby nie to ze mam 9 rzedowy i nie
chce spinki to pewnie bym szejkowal. A jak czytalem 9 rz. _lepiej_ bez
sworznia wymiennego nie skuwac.

to nie czytaj tyle :). Działa mnie i wielu innym.

pozdr
Przemek

Data: 2010-01-05 13:35:51
Autor: zly
Jak czyscic lancuch w zimie ?
Dnia Tue, 5 Jan 2010 13:27:44 +0100, ±ćęłń󶼿 napisał(a):

Nierozkuwany.
Kłopot taki, że wszystkie oleje / spraje itp. przy smarowaniu kapi±

Eee? Mi ani razu nic nie kapnęło
--
marcin

Data: 2010-01-05 14:44:39
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Jak czyscic lancuch w zimie ?
Dnia 05.01.2010 13:27 użytkownik ±ćęłń󶼿 napisał :
Nierozkuwany. Kłopot taki, że wszystkie oleje / spraje itp. przy
smarowaniu kapi± - czy to w garażu, czy to w piwnicy, czy to na
podwórku. I jak dozorca pogoni..... ;-)

Je¶li przy smarowaniu kapie, to znaczy, że za dużo lejesz.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2010-01-05 15:14:46
Autor: Saurus
Jak czyscic lancuch w zimie ?
W dniu 2010-01-05 13:27, ±ćęłń󶼿 pisze:
[...]

Nie kapać - po małej kropli na każdy sworzeń/tulejkę. I nie czy¶cić tylko co jaki¶ czas "dolewać" mu Vexolu ;)

Data: 2010-01-05 16:50:34
Autor: Adrian S.
Jak czyscic lancuch w zimie ?
±ćęłń󶼿 wrote:

Nierozkuwany.
Kłopot taki, że wszystkie oleje / spraje itp. przy smarowaniu kapi± - czy
to w garażu, czy to w piwnicy, czy to na podwórku. I jak dozorca
pogoni..... ;-)

ja kładę pod łańcuch szmatę. Daje to niesamowity bonus jak masz v-b czy inne
hamulce obręczowe: olej nie leci na obręcz. Aha, szmata leży na podłodze
jak kręcę do tyłu celem rozprowadzenia oleju, bo wtedy też mikrokropelki
lec± na koło.  I korzystaj±c z okazji chciałbym złożyć swój głos za Vexolem.

--
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2010-01-05 17:10:48
Autor: maks
Jak czyscic lancuch w zimie ?

 też jestem za Vexolem...cieniutkim pedzelkiem do plakatówek "maluje"
 tylko tulejki łańcucha i nic nie kapie nie bryzga...raz na tydzień.

 Ignac

Data: 2010-01-05 17:51:09
Autor: szaman
Jak czyscic lancuch w zimie ?
maks@lama.net.pl wytworzył w szalonym umy¶le, a następnie przelał w postać elektroniczn± to, co następuje::
 też jestem za Vexolem...cieniutkim pedzelkiem do plakatówek "maluje"
 tylko tulejki łańcucha i nic nie kapie nie bryzga...raz na tydzień.

a ja strzykawk± dwójk± + igła.

sz

Data: 2010-01-06 12:00:10
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Jak czyscic lancuch w zimie ?
Dnia Tue, 05 Jan 2010 17:51:09 +0100, szaman napisał(a):

[...]

a ja buteleczk± po zielonym FL z zielonym Vexolem w ¶rodku ;) dodatkowy
bonus to to, że mogę zestaw zawsze mieć w torebce narzędziowej i jest
natychmiast gotowy do użycia.

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2010-01-06 21:04:58
Autor: szaman
Jak czyscic lancuch w zimie ?
Marek 'Qrczak' Potocki wytworzył w szalonym umy¶le, a następnie przelał w postać elektroniczn± to, co następuje::

Strzykawka toże:)

sz

Data: 2010-01-07 06:44:24
Autor: piecia aka dracorp
Jak czyscic lancuch w zimie ?
Witam

A ja szukam tego Vexolu u mnie i nie mogę znaleźć, co za miasto. Innych olejów do wyboru do koloru.

--
piecia aka dracorp

Data: 2010-01-07 09:53:28
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Jak czyscic lancuch w zimie ?
Dnia Thu, 7 Jan 2010 06:44:24 +0000 (UTC), piecia aka dracorp napisał(a):

Witam

A ja szukam tego Vexolu u mnie i nie mogę znaleĽć, co za miasto. Innych olejów do wyboru do koloru.

Ja kupiłem bodaj w obi. To jest niby smar do pił łańcuchowych, więc w
motoryzacyjnych niekoniecznie go kupisz.
--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2010-01-07 16:39:54
Autor: piecia aka dracorp
Jak czyscic lancuch w zimie ?
Dnia Thu, 07 Jan 2010 09:53:28 +0100, Marek 'Qrczak' Potocki napisał(a):

Ja kupiłem bodaj w obi. To jest niby smar do pił łańcuchowych, więc w
motoryzacyjnych niekoniecznie go kupisz.

Hmm w Koszalinie nie uświadczysz chyba takich sklepów. Ale szukałem w podobnych sklepach.

--
piecia aka dracorp

Data: 2010-01-07 17:27:24
Autor: szaman
Jak czyscic lancuch w zimie ?
piecia aka dracorp wytworzył w szalonym umy¶le, a następnie przelał w postać elektroniczn± to, co następuje::
Witam

A ja szukam tego Vexolu u mnie i nie mogę znaleĽć, co za miasto. Innych olejów do wyboru do koloru.

Tj. mój vexol nazywa się pilarol, ale to to samo:)

sz

Data: 2010-01-07 16:38:57
Autor: piecia aka dracorp
Jak czyscic lancuch w zimie ?
Dnia Thu, 07 Jan 2010 17:27:24 +0100, szaman napisał(a):

Tj. mĂłj vexol nazywa siÄ™ pilarol, ale to to samo:)

Dobrze wiedzieć, szkoda że po fakcie ale udało mi się znaleźć gdzie indziej. Wziąłem 1l a teraz tylko pipetę poszukam lub coś podobnego.

--
piecia aka dracorp

Data: 2010-01-07 09:54:01
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Jak czyscic lancuch w zimie ?
Dnia Wed, 06 Jan 2010 21:04:58 +0100, szaman napisał(a):

[...]

Wozisz strzykawkę nabit± olejem w torebce? Szacun :D

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2010-01-07 17:29:07
Autor: szaman
Jak czyscic lancuch w zimie ?
Marek 'Qrczak' Potocki wytworzył w szalonym umy¶le, a następnie przelał w postać elektroniczn± to, co następuje::

Wozisz strzykawkę nabit± olejem w torebce? Szacun :D

tak:)
Tak± malutk± - dwójkę:)

sz

Data: 2010-01-05 17:16:11
Autor: stefandora
Jak czyscic lancuch w zimie ?
±ćęłń󶼿 wrote:
[...]

Przy takiej pogodzie nie czy¶cić. Co parę dni popsikać wd40.
Cienk± rurkę doł±czon± do puszki skierować na łańcuch na kasecie, a pod kaset± szmata.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2010-01-05 18:39:14
Autor: Tomasz Minkiewicz
Jak czyscic lancuch w zimie ?
On Tue, 05 Jan 2010 17:16:11 +0100
stefandora <stefandora@onet.eu> wrote:

ąćęłńóśźż wrote:
> Nierozkuwany.
> KĹ‚opot taki, ĹĽe wszystkie oleje / spraje itp. przy smarowaniu kapiÄ… - czy to w garaĹĽu, czy to w piwnicy, czy to na podwĂłrku.
> I jak dozorca pogoni.....
> ;-)

Przy takiej pogodzie nie czyścić. Co parę dni popsikać wd40.
Cienką rurkę dołączoną do puszki skierować na łańcuch na kasecie, a pod kasetą szmata.

Nie na kasecie, tylko między kasetą a blatem, zadając smar od góry na
dolny przebieg łańcucha. Zewnętrzna strona łańcucha zbiera teraz tony
syfu, którego nie ma sensu wmywać do środka ogniw (tzn. wszędzie się
teraz syf przykleja, ale tam jest go jednak więcej niż od środka).

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2010-01-06 03:22:24
Autor: Stefandora
Jak czyscic lancuch w zimie ?
stefandora <stefand...@onet.eu> wrote:
> Przy takiej pogodzie nie czy¶cić. Co parę dni popsikać wd40.
> Cienk± rurkę doł±czon± do puszki skierować na łańcuch na kasecie, a pod
> kaset± szmata.

On 5 Sty, 18:39, Tomasz Minkiewicz <tomm...@gmail.com> wrote:
Nie na kasecie, tylko między kaset± a blatem, zadaj±c smar od góry na
dolny przebieg łańcucha. Zewnętrzna strona łańcucha zbiera teraz tony
syfu, którego nie ma sensu wmywać do ¶rodka ogniw (tzn. wszędzie się
teraz syf przykleja, ale tam jest go jednak więcej niż od ¶rodka).

No, ale wła¶nie dlatego, że ja _smaru_ nie używam, tylko psikam wd40,
to syfu na łańcuchu nie mam. I "opsiknięcie" całego łańcucha zajmuje
mi 1/2 minuty. Zajechana kaseta i rozci±gnięty łańcuch więcej nie
potrzebuj±. Nie wiem jak długo jeszcze pojeĽdzi. Mam nadzieję, że do
wiosny i dopiero wymienię napęd na nowy sezon :)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2010-01-06 12:33:52
Autor: Tomasz Minkiewicz
Jak czyscic lancuch w zimie ?
On Wed, 6 Jan 2010 03:22:24 -0800 (PST)
Stefandora <stefandora@gmail.com> wrote:

> [...]
> syfu, którego nie ma sensu wmywać do środka ogniw (tzn. wszędzie się
> teraz syf przykleja, ale tam jest go jednak więcej niż od środka).

No, ale właśnie dlatego, że ja _smaru_ nie używam, tylko psikam wd40,
to syfu na łańcuchu nie mam. I "opsiknięcie" całego łańcucha zajmuje
mi 1/2 minuty.

Oczywiście, że masz brud i piach na łańcuchu, bo w obecnych warunkach
nie da się go nie mieć, chyba że naprawdę dokładnie czyścisz łańcuch
przed opsikaniem, ale wtedy nie wierzę w te półtorej minuty. Owszem,
ten syf mniej się klei do łańcucha potraktowanego WD40, ale jeśli tam
w ogóle jest i jeśli potraktujesz wtedy łańcuch specyfikiem rzadkim,
a dobrze penetrującym, to nie ma męskiego narządu płciowego
w rozproszonej agrarnej jednostce osadniczej, żeby ten syf nie został
wpłukany do środka.

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2010-01-06 04:01:55
Autor: Stefandora
Jak czyscic lancuch w zimie ?
On 6 Sty, 12:33, Tomasz Minkiewicz <tomm...@gmail.com> wrote:
Oczywi¶cie, że masz brud i piach na łańcuchu, bo w obecnych warunkach
nie da się go nie mieć

Jasne, że jest, ale nie w takich ilo¶ciach i nie oblepiaj±cy się.

chyba że naprawdę dokładnie czy¶cisz łańcuch

Jak już pisałam, teraz w ogóle nie czyszczę. Szkoda mi wysiłku i
czasu.

to nie ma męskiego narz±du płciowego
w rozproszonej agrarnej jednostce osadniczej

Zgrabnie :)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2010-01-06 15:52:03
Autor: Coaster
Jak czyscic lancuch w zimie ?
Tomasz Minkiewicz wrote:
[...]

Co Ty powiesz!
http://tinyurl.com/yesf34p
:-P

--
PoZdR
"If you find yourself standing to accelerate,

Data: 2010-01-08 12:24:32
Autor: SN .. AP
Jak czyscic lancuch w zimie ?
Ja tam teraz tylko dodaje Vexola i nic nie czyszcze - jak sie na przerzutce zapychaja koleczka to w gdzies tam po drodze biore patyczka :D i przytykam go do tego ciasta krecac korba :D 2 minuty i gotowe. Lancuch nie jest az tak brudny jak sie dodaje co chwile nowy vexol.

Data: 2010-01-13 11:06:21
Autor: Max
Jak czyscic lancuch w zimie ?
SN .. AP pisze:
[...]

Powiniene¶ co jaki¶ czas dobrze wyczy¶cić łańcuch z drobin piasku. Ich tak szybko nie wypłuczesz dodaj±c tylko Vexola. A ile jest tego syfu po 300 km jazdy każdy kto szejkuje łańcuch doskonale wie ;)

pozdrawiam

Maks

Data: 2010-01-16 08:20:18
Autor: dsotO
Jak czyscic lancuch w zimie ?
On 6 Sty, 15:52, Coaster <manyp...@mac.com> wrote:

> Oczywi¶cie, że masz brud i piach na łańcuchu, bo w obecnych warunkach
> nie da się go nie mieć [...]

Co Ty powiesz!http://tinyurl.com/yesf34p
:-P

A ile roboty przy wyjmowaniu koła, ehh.
Kiedy¶ jedna babcia przyjechała z takim rowerem i bardzo się zdziwiła,
gdy powiedziałem jej, że z lokatorem cały czas jeĽdziła. W ¶rodku tej
osłony siedział ¶limak. Taki z rogami :)

A tak w ogóle to witam wszystkich w 2010.

Data: 2010-01-05 17:49:39
Autor: szaman
Jak czyscic lancuch w zimie ?
±ćęłń󶼿 wytworzył w szalonym umy¶le, a następnie przelał w postać elektroniczn± to, co następuje::
[...]

nie kapi±. oleju nie leje się jak mlekiem do kawy, ale po kropelce na ogniwko. smaruj tak samo jak w lecie. tj. je¶li CI kapie - zmień technikę smarowania:)

sz

Data: 2010-01-07 11:41:03
Autor: Max
Jak czyscic lancuch w zimie ?
szaman pisze:
[...]

Ja mam znacznie łatwiej bo mam zapinkę.
1. Szejkowanie łańcucha w benzynie.
2. Kładę łańcuch na deskę któr± wcze¶niej przykrywam ręcznikiem papierowym.
3. Smaruje łańcuch zielonym finishem.
4. Każde ogniwko ruszam tak aby smar dokładnie dostał się w ogniwka. (robię to z 2 stron - łańcuch leży pionowo)
5. Zostawiam go na cał± noc ewentualnie dzień, zbędna ilo¶ć zostaje na ręczniku papierowym.
6. Przed założeniem łańcucha  zostaje on dokładnie wytarty tak że jest suchy.

Jeżdżę na 3 łańcuchy zmieniam je co 1000km

Łańcuch wytrzymuje spokojnie 300-400km jazdy bez smarowania oczywi¶cie w letnich warunkach. W zimie generalnie nie jeżdżę chyba że nie ma ¶niegu.

Pozdrawiam

Maks

Data: 2010-01-07 14:06:54
Autor: MadMan
Jak czyscic lancuch w zimie ?
Dnia Thu, 07 Jan 2010 11:41:03 +0100, Max napisał(a):

Jeżdżę na 3 łańcuchy zmieniam je co 1000km

Mały OT - czy to normalne że kaseta po 2200 km nie chce przyj±ć nowego
łańcucha?
SRAM PG-830 + PC-850, nie chce przyj±ć łańcucha Shimano HG91
(przeskakuje pod górkę przy ci¶nięciu, czego nie ma na łańcuchu SRAMa). Czy może problemem jest tu nieco większa szeroko¶ć łańcucha Shimano? A
może tak jak podejrzewam kaseta SRAM jest z plasteliny? :)

--
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-01-07 14:32:05
Autor: Fabian
Jak czyscic lancuch w zimie ?
MadMan pisze:
[...]

2200 km? Jasne, że tak! Jeżeli nie jeĽdziłe¶ tylko po szosie w słoneczne
dni to na pewno. Ostatnio zmieniłem po 2700 na nowy to przeskakiwał
przez kilkadziesi±t km.

Fabian.

Data: 2010-01-07 16:32:11
Autor: Max
Jak czyscic lancuch w zimie ?
MadMan pisze:
[...]

Nie spotkałem się z tym przypadkiem ale ja mam kasetę Shimano.

Jakbym miał taki przypadek jak Ty to bym zajeĽdził t± kasetę na tym łańcuchu na którym nie masz problemu. Lub kupił now± kasetę Shimano i sprawdził czy nadal jest ten problem. Pod warunkiem że masz zębatki na korbie nie zużyte.

Pozdrawiam

Maks

Data: 2010-01-07 16:50:18
Autor: MadMan
Jak czyscic lancuch w zimie ?
Dnia Thu, 07 Jan 2010 16:32:11 +0100, Max napisał(a):

Jakbym miał taki przypadek jak Ty to bym zajeĽdził t± kasetę na tym łańcuchu na którym nie masz problemu

Tak też zrobię. Ech, co mnie na SRAMa podkusiło...
Zębatki na korbie - w sumie nie wiem. W zasadzie pewnie wymienię cały
napęd razem z korb± - mam już 2 łańcuchy HG91, kasetę HG70 (8-rzędowy
LX, ostatni w sklepie był :) ), a co do tarcz na korbie - co¶ mnie
Middleburn kusi... --

Data: 2010-01-07 17:08:29
Autor: granat
Jak czyscic lancuch w zimie ?
MadMan pisze:

[...]

polecam kasety szosowe. sa trwalsze (przynajmniej moja sora jest trwalsza od alivio).

granat

Data: 2010-01-07 17:27:13
Autor: MadMan
Jak czyscic lancuch w zimie ?
Dnia Thu, 07 Jan 2010 17:08:29 +0100, granat napisał(a):

polecam kasety szosowe. sa trwalsze (przynajmniej moja sora jest trwalsza od alivio).

Nie, dziękuję, chyba byłaby za twarda. Na razie kupiłem 11-28, i tak
będzie bardziej twardo niż na poprzednim 11-30. Z tym że te 30 wrzuciłem
chyba raz, pomijaj±c testy czy bieg działa. --

Data: 2010-01-07 17:40:44
Autor: maksWYTNIJTO
Jak czyscic lancuch w zimie ?

polecam kasety szosowe. sa trwalsze (przynajmniej moja sora jest trwalsza od alivio).

granat

  Chciałem z ciekawo¶ci zapytać ile ma przejechane ta Twoja Sora.

  Ignac

Data: 2010-01-08 10:53:02
Autor: granat
Jak czyscic lancuch w zimie ?
maksWYTNIJTO@lama.net.pl pisze:

  Chciałem z ciekawo¶ci zapytać ile ma przejechane ta Twoja Sora.

przebieg dokladnie 8739km i slady zuzycia sa jak na alivio po 2kkm, czyli zeby niewyrobione ale widac lekkie zadziory.
sora cshg50-8 "v" 13-26 + trzy lancuchy ig90
dawniej alivio 11-30 + trzy lancuchy ig70

granat

Data: 2010-01-08 11:18:34
Autor: MadMan
Jak czyscic lancuch w zimie ?
Dnia Fri, 08 Jan 2010 10:53:02 +0100, granat napisał(a):

przebieg dokladnie 8739km i slady zuzycia sa jak na alivio po 2kkm, czyli zeby niewyrobione ale widac lekkie zadziory.
sora cshg50-8 "v" 13-26 + trzy lancuchy ig90
dawniej alivio 11-30 + trzy lancuchy ig70

Pewnie dużo lepsze łańcuchy swoje też robi±. --

Data: 2010-01-08 15:22:22
Autor: maksWYTNIJTO
Jak czyscic lancuch w zimie ?
> [...]

sora cshg50-8 "v" 13-26 + trzy lancuchy ig90
dawniej alivio 11-30 + trzy lancuchy ig70

  Dzięki za info...rozumiem że kaseta wysi±dzie pierwsza przy trzech
  łańcuchach...jak bedziesz ja wymieniał to podaj jej przebieg tak z
  kronikarskiej ciekawo¶ci.

  Ignac

Data: 2010-01-13 11:10:34
Autor: Max
Jak czyscic lancuch w zimie ?
[...]

Tak z grubsza kaseta powinna wytrzymać około 10k km. Im lepiej się dba o łańcuch tym ta granica się przesuwa na korzy¶ć kasety oczywi¶cie. Przy szosie ta granica zdecydowanie idzie na korzy¶ć kasety.

Pozdrawiam

Maks

Data: 2010-01-07 14:40:50
Autor: arturbac
Jak czyscic lancuch w zimie ?
[...]

Kupilem odrdzewiaczo, konserwator w sprayu jak lancuch jest juz
pomaranczowy i nei prostuje sie to zapodaje mu spraya.

Jak czyscic lancuch w zimie ?