Jak czyścić urządzenie do wodnego masażu st óp ?

Data: 2009-05-27 23:11:47
Autor: Moorek
Jak czyścić urządzenie do wodnego masażu st óp ?
W wannie z bąbelkami zastosowano prosty sposób żeby tych syfów w
rurkach nie było.
Po każdym spuszczeniu wody po ok 20 minutach elektronika załącza na
sucho bąbelki po to żeby przedmuchać dysze i pozbyć się pozostałości w
przewodach.

Albo pompka straciła na sprężaniu i nie daje rady wydmuchać powietrza,
albo jakiś przewód jest nieszczelny (co najczęściej objawiałoby się
przeciekaniem) lub tak jak sądzisz przewody zabrudziły się.
Tak czy inaczej ja słynę z rozbierania wszystkiego co wpadnie w moje
łapki - więc bym to rozebrał przejrzał jak działa, poczyścił  i usunął
ewentualne usterki.
Albo mam jeszcze jeden pomysł - pójdź do sklepu z fajkami - tam
sprzedają takie fajne druciki z kotkami ok 20cm do czyszczenia fajek -
takim czymś przepchasz każdą rurkę bez rozbierania.

Jak nie chcesz się bawić to polecam nowe koszt 70 do 90zł.

moorek

Jak czyścić urządzenie do wodnego masażu st óp ?