Jak czytać pl.comp.pecet w Outlook Express'ie?

Data: 2009-07-26 22:20:35
Autor: (c)RaSz
Jak czytać pl.comp.pecet w Outlook Express'ie?
Miałem onegdaj ustawione w OEs'sie konta grup dyskusyjnych, dawno jednak z
tego nie korzystałem, a teraz, gdy próbuję, to wyświetla mi się komunikat o
błędzie:

Konfiguracja:

   Konto: news.tpi.pl
   Serwer: news.tpi.pl
   Protokół: NNTP
   Port: 119
   Zabezpieczenie (SSL): 0
   Kod: 800ccc0d

 - oraz informacja, że nie można znaleźć tego serwera. Zapewne go już nie ma, a ja przeoczyłem jakieś info o nowych ustawieniach. Czy ktoś może mi napisać
jak zmusić OExpress do uwzględnienia nowego serwera (TePsy!) i wczytania listy grup dyskusyjnych? Jakie trzeba tam dać ustawienia dotyczące serwera obsługującego grupy?

Pozdrawiam (c)RaSz

Data: 2009-07-26 22:22:13
Autor: Tiber
Jak czytać pl.comp.pecet w Outlook Express'ie?
Silly, silly (c)RaSz nabazgrału:

Miałem onegdaj ustawione w OEs'sie konta grup dyskusyjnych,

NTG.

--
tbr

Data: 2009-07-26 22:36:27
Autor: (c)RaSz
Jak czytać pl.comp.pecet w Outlook Express'ie?
Silly, silly (c)RaSz nabazgrału:

> Miałem onegdaj ustawione w OEs'sie konta grup dyskusyjnych,

NTG.

-- tbr
Kto uprzejmy to odpowie. Mi się teraz ŻADNA nie wczytuje w OEss, więc chodzę po stronkach, i szukam pomocy...

Data: 2009-07-26 22:45:45
Autor: Tiber
Jak czytać pl.comp.pecet w Outlook Express'ie?
Silly, silly (c)RaSz nabazgrału:

Miałem onegdaj ustawione w OEs'sie konta grup dyskusyjnych,

NTG.

Kto uprzejmy to odpowie.

Nie uprzejmy tylko mający w dupie FAQ grupy i netykietę.

Mi się teraz ŻADNA nie wczytuje w OEss, więc
chodzę po stronkach, i szukam pomocy...

1.) Winny jest zasilacz
2.) Jeżeli to nie zasilacz, to spróbuj jeszcze na pl.rec.rowery, bo może to jednak łańcuch

--
tbr

Data: 2009-07-26 22:38:29
Autor: Radosław Sokół
W dniu 26.07.2009 22:20, (c)RaSz pisze:
[...]

Przecież nie masz łącza TP SA, to dlaczego chcesz korzystać
z ich serwera? Nie wpuszcza, bo nie jesteś ich klientem.
Użyj serwerów komercyjnych lub serwera swojego dostawcy
łącza.

FUT: poster

Data: 2009-07-26 22:40:29
Autor: JoteR
Jak czytać pl.comp.pecet w Outlook Express'ie?
"(c)RaSz" napisał:

  Serwer: news.tpi.pl

Ten serwer od paru lat ma nazwę news.neostrada.pl. Jak sama nazwa wskazuje, tylko użytkownicy Neostrady mogą z niego w pełni korzystać.
Ale to faktycznie NTG.

JoteR

Data: 2009-07-26 23:08:22
Autor: astro
Jak czytać pl.comp.pecet w Outlook Express'ie?
Uzytkownik JoteR <joter@pfpl> napisal w wiadomosci
Ten serwer od paru lat ma nazwę news.neostrada.pl. Jak sama nazwa wskazuje, tylko użytkownicy Neostrady mogą z niego w pełni korzystać.

Czytac moga raczej wszyscy (sam mam lacze w Netii i posty z tego serwera
pobieram bez problemu). Wysylac - posiadacze wszelkich lacz nalezacych do
TP - nie tylko Neostrady.
RaSz: masz konto pocztowe na Onecie. Skorzystaj wiec z serwera news.onet.pl
(uwaga - wymaga logowania, loginem jest pelny adres e-mail, haslo pewnie
znasz ;-). Na podobnej zasadzie dziala news.interia.pl Na news.gazeta.pl i
news.wp.pl loginami sa IIRC same nazwy kont pocztowych - bez domen.
Byc moze bez logowania bedziesz mogl wysylac posty poprzez news.task.gda.pl
lub news.icm.edu.pl Koniecznie poprawnie skonfiguruj kodowanie znakow:
www.klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm
www.grzegorz.net/oe/config.php
Zapoznaj sie tez z estetykieta (wycinaj sygnaturki z cytowanych postow):
www.klub.chip.pl/wincat2/news/estetykieta.htm
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2009-07-27 01:06:08
Autor: (c)RaSz
Jak czytać pl.comp.pecet w Outlook Express'ie?

Dziękuję serdecznie kol. Ziomberowi (z Astronomii.pl) i pozdrawiam. Miałbym jeszcze prośbę o podanie nr-u telefonu dla Onet-konekt. Kiedyś miałem to w pełni skonfigurowane, ale jakiś robal wyżarł mi numer! Natomiast połączenia z TePs&#8217;ą rwą mi się co chwila, albo mają zerowy transfer. A podobno miało być już lepiej...

(c)RaSz

Data: 2009-09-29 22:30:58
Autor: astro
Jak czytać pl.comp.pecet w Outlook Express'ie?
Napisalem w wiadomosci <news:h4ih9j$dld$1mx1.internetia.pl>
[...]

Cofam to, co powiedzialem. Jesli dostaje IP z puli 77.255.*.*
news.neostrada.pl mnie nie wpuszcza. Przy 77.254.*.* (obydwie z ADSL Netii)
bez problemu moge czytac z tego serwera. --
Pozdrawiam
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2009-07-26 23:25:04
Autor: barra6WYTNIJTO
"(c)RaSz" napisał:

>   Serwer: news.tpi.pl

Ten serwer od paru lat ma nazwę news.neostrada.pl. Jak sama nazwa wskazuje, tylko użytkownicy Neostrady mogą z niego w pełni korzystać.
(...)

JoteR
Piękne dzięki! Korzystam z modemu, ale serwer neostrady mnie obsłużył co do list dyskusyjnych, chociaż łączyłem się przez InterTele (bo połączenie TePsy miało zerowy transfer). Zmieniłem tylko nazwę serwera na wskazaną, bez żadnych haseł - i już hasał! Pozdrawiam (c)RaSz

--

Jak czytać pl.comp.pecet w Outlook Express'ie?