Jak czytać pl.comp.pecet w Outlook Express'ie?

Data: 2009-07-26 22:22:13
Autor: Tiber
Jak czytać pl.comp.pecet w Outlook Express'ie?
Silly, silly (c)RaSz nabazgrału:

Miałem onegdaj ustawione w OEs'sie konta grup dyskusyjnych,

NTG.

--
tbr

Data: 2009-07-26 22:36:27
Autor: (c)RaSz
Jak czytać pl.comp.pecet w Outlook Express'ie?
Silly, silly (c)RaSz nabazgrału:

> Miałem onegdaj ustawione w OEs'sie konta grup dyskusyjnych,

NTG.

-- tbr
Kto uprzejmy to odpowie. Mi się teraz ŻADNA nie wczytuje w OEss, więc chodzę po stronkach, i szukam pomocy...

Data: 2009-07-26 22:45:45
Autor: Tiber
Jak czytać pl.comp.pecet w Outlook Express'ie?
Silly, silly (c)RaSz nabazgrału:

Miałem onegdaj ustawione w OEs'sie konta grup dyskusyjnych,

NTG.

Kto uprzejmy to odpowie.

Nie uprzejmy tylko mający w dupie FAQ grupy i netykietę.

Mi się teraz ŻADNA nie wczytuje w OEss, więc
chodzę po stronkach, i szukam pomocy...

1.) Winny jest zasilacz
2.) Jeżeli to nie zasilacz, to spróbuj jeszcze na pl.rec.rowery, bo może to jednak łańcuch

--
tbr

Jak czytać pl.comp.pecet w Outlook Express'ie?