Jak czytać pl.comp.pecet w Outlook Express'ie?

Data: 2009-07-26 22:40:29
Autor: JoteR
Jak czytać pl.comp.pecet w Outlook Express'ie?
"(c)RaSz" napisał:

  Serwer: news.tpi.pl

Ten serwer od paru lat ma nazwę news.neostrada.pl. Jak sama nazwa wskazuje, tylko użytkownicy Neostrady mog± z niego w pełni korzystać.
Ale to faktycznie NTG.

JoteR

Data: 2009-07-26 23:08:22
Autor: astro
Jak czytać pl.comp.pecet w Outlook Express'ie?
Uzytkownik JoteR <joter@pfpl> napisal w wiadomosci
Ten serwer od paru lat ma nazwę news.neostrada.pl. Jak sama nazwa wskazuje, tylko użytkownicy Neostrady mog± z niego w pełni korzystać.

Czytac moga raczej wszyscy (sam mam lacze w Netii i posty z tego serwera
pobieram bez problemu). Wysylac - posiadacze wszelkich lacz nalezacych do
TP - nie tylko Neostrady.
RaSz: masz konto pocztowe na Onecie. Skorzystaj wiec z serwera news.onet.pl
(uwaga - wymaga logowania, loginem jest pelny adres e-mail, haslo pewnie
znasz ;-). Na podobnej zasadzie dziala news.interia.pl Na news.gazeta.pl i
news.wp.pl loginami sa IIRC same nazwy kont pocztowych - bez domen.
Byc moze bez logowania bedziesz mogl wysylac posty poprzez news.task.gda.pl
lub news.icm.edu.pl Koniecznie poprawnie skonfiguruj kodowanie znakow:
www.klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm
www.grzegorz.net/oe/config.php
Zapoznaj sie tez z estetykieta (wycinaj sygnaturki z cytowanych postow):
www.klub.chip.pl/wincat2/news/estetykieta.htm
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2009-07-27 01:06:08
Autor: (c)RaSz
Jak czytać pl.comp.pecet w Outlook Express'ie?

Dziękuję serdecznie kol. Ziomberowi (z Astronomii.pl) i pozdrawiam. Miałbym jeszcze pro¶bę o podanie nr-u telefonu dla Onet-konekt. Kiedy¶ miałem to w pełni skonfigurowane, ale jaki¶ robal wyżarł mi numer! Natomiast poł±czenia z TePs&#8217;± rw± mi się co chwila, albo maj± zerowy transfer. A podobno miało być już lepiej...

(c)RaSz

Data: 2009-09-29 22:30:58
Autor: astro
Jak czytać pl.comp.pecet w Outlook Express'ie?
Napisalem w wiadomosci <news:h4ih9j$dld$1mx1.internetia.pl>
[...]

Cofam to, co powiedzialem. Jesli dostaje IP z puli 77.255.*.*
news.neostrada.pl mnie nie wpuszcza. Przy 77.254.*.* (obydwie z ADSL Netii)
bez problemu moge czytac z tego serwera. --
Pozdrawiam
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2009-07-26 23:25:04
Autor: barra6WYTNIJTO
"(c)RaSz" napisał:

>   Serwer: news.tpi.pl

Ten serwer od paru lat ma nazwę news.neostrada.pl. Jak sama nazwa wskazuje, tylko użytkownicy Neostrady mog± z niego w pełni korzystać.
(...)

JoteR
Piękne dzięki! Korzystam z modemu, ale serwer neostrady mnie obsłużył co do list dyskusyjnych, chociaż ł±czyłem się przez InterTele (bo poł±czenie TePsy miało zerowy transfer). Zmieniłem tylko nazwę serwera na wskazan±, bez żadnych haseł - i już hasał! Pozdrawiam (c)RaSz

--

Jak czytać pl.comp.pecet w Outlook Express'ie?