Jak długo idą przelewy w Euro ?

Data: 2011-04-21 10:19:09
Autor: Ignacy
Jak długo idą przelewy w Euro ?
typ SEPA

Data: 2011-04-21 10:30:44
Autor: Tytus
Jak długo id± przelewy w Euro ?
typ SEPA

max 24h

jk

Data: 2011-04-21 12:58:00
Autor: Borys Pogoreło
Jak długo id± przelewy w Euro ?
Dnia Thu, 21 Apr 2011 10:30:44 +0200, Tytus napisał(a):

typ SEPA

max 24h

 kolina - spieprzaj z tej grupy.

 Do autora: do 3 dni roboczych.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-04-21 14:18:48
Autor: Tytus
Jak długo id± przelewy w Euro ?
Do autora: do 3 dni roboczych.

bzdura. ¶rednio max 24h. Cwinczone BZWBK i kilka innych

jk

Data: 2011-04-21 14:16:35
Autor:
Jak długo id± przelewy w Euro ?
Tytus <Tytus1977@yahoo.com> napisał(a):
> Do autora: do 3 dni roboczych.

bzdura. ¶rednio max 24h. Cwinczone BZWBK i kilka innych

jk
Bzdura. Zdarzyło mi się czekać 3 dni robocze.

Data: 2011-04-21 18:28:24
Autor: Tytus
Jak długo id± przelewy w Euro ?
Bzdura. Zdarzyło mi się czekać 3 dni robocze.

rozumisz jojencie ¶rednio max?

jk

Data: 2011-04-21 19:49:15
Autor: radekp@konto.pl
Jak długo id± przelewy w Euro ?
Thu, 21 Apr 2011 18:28:24 +0200, w <iopm03$beo$1@news.onet.pl>, "Tytus"
<Tytus1977@yahoo.com> napisał(-a):

> Bzdura. Zdarzyło mi się czekać 3 dni robocze.

rozumisz jojencie ¶rednio max?

¦rednio max? To jaka¶ nowa jednostka?

Data: 2011-04-21 21:49:45
Autor: Tytus
Jak długo id? przelewy w Euro ?
¦rednio max? To jaka¶ nowa jednostka?

podstawy stantystyki się kłaniaj±...

jk

Data: 2011-04-21 22:40:20
Autor: spammtrapp
Jak d�ugo id? przelewy w Euro ?
W dniu 2011-04-21 21:49, Tytus pisze:
�rednio max? To jaka� nowa jednostka?

podstawy stantystyki si� k�aniaj�...

slyszalem o srednich: arytmetycznej, harmonicznej,geometrycznej i modalnej. Przybliżysz mi pojęcie średniej maksymalnej?

Data: 2011-04-22 11:15:14
Autor: witrak()
Jak d�ugo id? przelewy w Euro ?
spammtrapp wrote:
[...]

Nie karm trolla...

witrak()

Data: 2011-04-23 21:09:39
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Jak d�ugo id? przelewy w Euro ?
spammtrapp pisze:

podstawy stantystyki si� k�aniaj�...
slyszalem o srednich: arytmetycznej, harmonicznej,geometrycznej i
modalnej. Przybliżysz mi pojęcie średniej maksymalnej?

Obstawiam, że to szczególny przypadek średniej ważonej. :-)

--
MiCHA

Data: 2011-04-21 14:59:47
Autor: Lisciasty
Jak długo id± przelewy w Euro ?
On 21 Kwi, 10:19, Ignacy <n...@lubie.spamu> wrote:
typ SEPA

Jak wysyłam Niemiaszkowi na konto w "szparkasie" w jakej¶ pipidówie to
potrafi i¶ć 4-5 dni,
ale na potwierdzenie tego mam tylko emaile od kontrahentów (choć nie
s±dzę żeby kłamali).

Pzdr.
L.

Data: 2011-05-02 07:55:53
Autor: ±ćęłń
Jak długo id± przelewy w Euro ?
Tak to wygl±da.

-- -- -

Jak wysylam Niemiaszkowi na konto w "szparkasie" w jakejs pipidówie to
potrafi isc 4-5 dni, ale na potwierdzenie tego mam tylko emaile od kontrahentow.

Data: 2011-04-21 20:11:26
Autor: DooMiniK
Jak długo idą przelewy w Euro ?
On 21/04/2011 09:19, Ignacy wrote:
typ SEPA

Przelane wcześnie rano (6am) zdarzało się,
że było na następny dzień wieczorem; najczęściej
2 dni, chyba nigdy nie miałem 3.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2011-04-21 21:48:44
Autor: MarekZ
Użytkownik "DooMiniK" <fake@mail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4db0815e$1@news.home.net.pl...

Przelane wcześnie rano (6am) zdarzało się,
że było na następny dzień wieczorem; najczęściej
2 dni, chyba nigdy nie miałem 3.

Oj zdarza się niestety 3 dni, zdarza. Tydzień temu wysyłałem sobie SEPA z Niemiec do polskiego ING. Wysłany we środę z samego rana, wręcz o 8 rano, był na rachunku docelowym dopiero w poniedziałek późnym popołudniem.

Data: 2011-04-21 21:32:09
Autor: DooMiniK
On 21/04/2011 20:48, MarekZ wrote:
[...]

Ja przesyłam tylko AIB -- > mbank

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2011-04-24 13:22:54
Autor: Ignacy
W dniu 2011-04-21 21:11, DooMiniK pisze:
Przelane wcześnie rano (6am) zdarzało się,
że było na następny dzień wieczorem; najczęściej
2 dni, chyba nigdy nie miałem 3.

Ja już czekałem trzy doby, dowiaduję się że 24 i 25 są święta, więc nie przyjdzie przed 26, czyli conajmniej pięć pełnych dni.

Data: 2011-04-24 13:51:54
Autor: Ignacy
W dniu 2011-04-24 13:22, Ignacy pisze:
Ja już czekałem trzy doby, dowiaduję się że 24 i 25 są święta, więc nie
przyjdzie przed 26, czyli conajmniej pięć pełnych dni.

Jeśli tak dalej pójdzie to szybciej będzie włożyć banknot do koperty i wysłać, i taniej.

Data: 2011-04-24 20:00:52
Autor: Krystek
[...]

A jakbyś wysłał standardowy przelew w piątek to też byś się dziwił, że dojdzie dopiero po świętach, kiedy banki i instytucje rozliczeniowe będą czynne?

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2011-04-25 08:54:31
Autor: Ignacy
W dniu 2011-04-24 20:00, Krystek pisze:
A jakbyś wysłał standardowy przelew w piątek to też byś się dziwił, że
dojdzie dopiero po świętach, kiedy banki i instytucje rozliczeniowe będą
czynne?

Według mnie w dobie komputerów to powinny być _sekundy_ i nie powinno się płacić dodatkowo 5 zł oraz kurs wymiany powinien być zbliżony do średniego a nie o 2.5% gorszy. Ech pomarzyć...

Data: 2011-04-25 11:00:30
Autor: Adam Płaszczyca
Jak długo idą przelewy w Euro ?
Dnia Mon, 25 Apr 2011 08:54:31 +0200, Ignacy napisał(a):

Według mnie w dobie komputerów to powinny być _sekundy_ i nie powinno się płacić dodatkowo 5 zł oraz kurs wymiany powinien być zbliżony do ¶redniego a nie o 2.5% gorszy. Ech pomarzyć...

Przenie¶ się do USA. Tam w dobie komputerów przelewy s± mało znane, a
rozliczenia sie odbywaj± czekami.

--
  ___/ /_  ___    Kęszyca Le¶na 51/9, 66-305 Keszyca Le¶na

Data: 2011-04-27 20:39:43
Autor: Ignacy
Jak długo idą przelewy w Euro ?
W dniu 2011-04-24 13:22, Ignacy pisze:
Ja już czekałem trzy doby, dowiaduję się że 24 i 25 są święta, więc nie
przyjdzie przed 26, czyli conajmniej pięć pełnych dni.

Szedł 6.5 dnia

Jak długo idą przelewy w Euro ?