Jak d艂ugo trzyma膰 dokumenty potw. zakup sam.?

Data: 2010-05-27 19:59:05
Autor: J.F.
Jak d艂ugo trzyma膰 dokumenty potw. zakup sam.?
U偶ytkownik "w_wi" <skasowac@onet.eu> napisa艂
W 2006 r kupi艂em samoch贸d w komisie sprowadzony z zagranicy z pe艂n膮 dokumentacj膮, gotowy do rejestracji. P贸藕niej go zarejestrowa艂em na siebie. Jak d艂ugo trzyma膰 te dokumenty bo samoch贸d ju偶 sprzeda艂em.
Czy np Policja, CB艢, CBA, US i inni mog膮 偶膮da膰 tych dokument贸w nawet gdybym posiada艂 jeszcze ten samoch贸d?

Bardzo dlugo trzymac.

US/UC maja 5 lat [co w praktyce chyba nawet oznacza do 6] na kontrole, wiec wszystkie papiery zakupowe powinienes miec.
UFG na kontrole polis 3 lata.

W razie jakis klopotow policja moze siegac glebiej - np zlapia kogos w aucie z przebitymi numerami, ten ktos oczywiscie zezna ze takie kupil od poprzedniego wlasciciela, tamten zezna ze takie kupil od ciebie .. i moga ci papiery d* uratowac.

Albo taka scenka z urzedu sprzed kilku lat, siedzimy sobie i czekamy: panie, wezwanie do zaplaty podatku "drogowego" mi przyszlo [3 lata po zniesieniu tego podatku !]. Ale to auto to ja 15 lat temu sprzedalem. I teraz tu czekam, moze mi wydadza zaswiadczenie ze sprzedalem.

J.

Jak d艂ugo trzyma膰 dokumenty potw. zakup sam.?