Jak dbac o automatyczna skrzynie biegow

Data: 2011-01-24 12:47:55
Autor: Kuba \(aka cita\)
Jak dbac o automatyczna skrzynie biegow

Użytkownik "Wangog" <Wangog78@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ihjos0$rgr$1inews.gazeta.pl...
Witam

Jak w temacie. Zeby dlugi okres cieszyc sie z automatu bez duzych wydatkow.
Napewno regularna wymiana oleju, ogledziny czy nie ma wyciekow, nie katowanie silnika gdy jest zimny. Zreszta chyba tez nie powinno sie zbytnio wkrecac silnika na obroty (disiel) ?
Cos jeszcze?
Aha...Mam wlany (za namowa mechanika) plyn Bilsteina.

www.automat.pl tam sie dowiesz wszystkiego.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-01-24 13:19:00
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik "Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> napisał w wiadomości news:ihjotf$rk0$1inews.gazeta.pl...

[...]

sorki, widze, ze strona praktycznie przestała istnieć.
Zobacz w starcyh kopiach tej strony http://web.archive.org/web/20080822032431/www.automat.pl/news.php

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl