Jak dbac o automatyczna skrzynie biegow

Data: 2011-01-24 19:51:43
Autor: masti
Jak dbac o automatyczna skrzynie biegow
Dnia pięknego Mon, 24 Jan 2011 12:46:50 +0100 osobnik zwany Wangog
wystukał:

Witam

Jak w temacie. Zeby dlugi okres cieszyc sie z automatu bez duzych
wydatkow. Napewno regularna wymiana oleju, ogledziny czy nie ma
wyciekow, nie katowanie silnika gdy jest zimny. Zreszta chyba tez nie
powinno sie zbytnio wkrecac silnika na obroty (disiel) ? Cos jeszcze?
Aha...Mam wlany (za namowa mechanika) plyn Bilsteina.

jak skrzynia?
DSG, manualna zautomatyzowana, CVT czy hydrokinetyczna?
bo o każdą trzeba dbać inaczej.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-01-30 03:23:25
Autor: Lew2
On 24 Sty, 19:51, masti <g...@to.hell> wrote:
> [...]

> Aha...Mam wlany (za namowa mechanika) plyn Bilsteina.

jak skrzynia?
DSG, manualna zautomatyzowana, CVT czy hydrokinetyczna?
bo o każd± trzeba dbać inaczej.
Mnie chodzi o CVT. Możesz co¶ poradzić?

Jak dbac o automatyczna skrzynie biegow