Jak debil to na pewno platfons

Data: 2010-06-09 19:24:47
Autor: Jerzy Tabortowski
Jak debil to na pewno platfons
Sławomir Nowak:To jest metoda odkrywkowa, bo żeby coś znaleźć trzeba
najpierw odkryć.

Przeczytałem i opdpadłem, tekst zupełnie jak z Monty Pythona ;). W
jednym tygodniu platfonsy  pobiły rekord lizodupnego skurwysyństwa i
rekord żenującej głupoty- BRAWO, oby tak dalej ;). Co czeka nas w
następnym?

Czytałem to wczoraj na wp. Też odpadłem, kto temu debilowi dał dyplom ??
"Pan polytolok" po Uniwerku w Gdańsku wie co mówi. Nawet Monisia odpadła. To skończony idiota.

Jak debil to na pewno platfons