Jak długo banki trzymają informacje o kontach i klientach?

Data: 2009-05-27 02:42:58
Autor: BK
Jak długo banki trzymają informacje o kontach i klientach?
On May 27, 10:50 am, RBprv <x...@op.pl> wrote:
Mam pytanie jak długo banki trzymają dane o kontach i swoich klientach?
Czy bank będzie posiadał informację o koncie które istniało w latach 70
i zostało zlikwidowane ok 1983roku? Chodzi o bank spółdzielczy. Wtedy
były książeczki oszczędnościowe.

generalnie sa rozne terminy [zasadniczo 5 lub 11 lat] - chyba, ze to
bank prowadzacy archiwum na podstawie ustawy [to pewnie bedzie nbp,
bgk] to moga byc kwity i 50 lat [a i nawet "bezterminowo" jesli sa to
jakies dane dotyczace kont w nbp:P]

ale w takim przypadku mozesz liczyc tylko na cud bo nie na przepisy

Data: 2009-05-27 17:57:18
Autor: Arek
BK napisał(a) w wiadomości: ...
[...]

5 lat mają chyba obowiązek. Mogą dłużej...
Ale z czego wynika 11 lat?

Arek

Jak długo banki trzymają informacje o kontach i klientach?