Jak dlugo bedzie obowiazywala jeszcze podwyzszona oplata MTR do Playa?

Data: 2009-06-17 15:42:38
Autor: Rafal M
Jak dlugo bedzie obowiazywala jeszcze podwyzszona oplata MTR do Playa?
Hej

Wie ktos moze, jak dlugo jeszcze UKE bedzie utrzymywal podwyzszone
oplaty za polaczenia MTR do Pleya?
W sensie kiedy one maja sie zrownac?

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2009-06-17 19:54:20
Autor: raz-dwa-trzy
On 18 Cze, 00:42, Rafal M <rafal.markiew...@gmail.com> wrote:
Hej

Wie ktos moze, jak dlugo jeszcze UKE bedzie utrzymywal podwyzszone
oplaty za polaczenia MTR do Pleya?

Długo. Do 2013-2014 roku.
Choć już w lipcu znika podział na konkretnego przedziały w ciągu dnia
i stawka będzie równa 49gr przez całą dobę.
btw. ciekawe jak w3 zareaguje :)
Pewnie dalej będą lansować politykę 'pod 80 groszy' bo taniej się nie
da - więc drogi użytkowniku nie dzwoń do pleja, bo to zuoo!!1

Jak to rzekł Jabczyński na swoim blogasku 'wszyscy co teraz będą do
nich dzwonić na Playa od innych opów zapłacą za to majątek :-) '

Hipokryta tylko zapomniał, że jego firma do niedawna lansowała takie
stawki na zewnątrz i Pani prezes tylko mamiła lud mówiąc, że to na
granicy opłacalności wszystko :)

Data: 2009-06-18 08:10:47
Autor: Flo
raz-dwa-trzy pisze:

Pewnie dalej będą lansować politykę 'pod 80 groszy' bo taniej się nie
da - więc drogi użytkowniku nie dzwoń do pleja, bo to zuoo!!1

Głupoty waści piszesz.
Wszystko zależy od operatora, taryfy i rodzaju klienta. Szczególnie dobrze mają klienci biznesowi.
W Orange do Play w taryfach biznesowych koszt połączenia to 0,60 netto
W Plusie jest to bardziej skomplikowane bo zależy od taryfy.

Klienci indywidualni niestety płacą według odmiennych stawek czyli zawsze powyżej MTR

Z jednym się zgodzę tylko. Klienci w3 nie chcą dzwonić do Play chyba, że sytuacja ich zmusi.

No i poza Play jeszcze Polsat jest w podobnej sytuacji ale są na tyle słabi na rynku, że nie robi się wokół tego opa szumu.

--
Florian Marzejewski
http://bezpieczenstwo-osobiste.com

Data: 2009-06-17 23:26:20
Autor: tomekjot
Jak dlugo bedzie obowiazywala jeszcze podwyzszona oplata MTR do Playa?
Z jednym się zgodzę tylko. Klienci w3 nie chcą dzwonić do Play chyba,
że
sytuacja ich zmusi.

Powiem więcej klienci W3 nie chcą dzwonić poza swoja macierzystą sieć

Data: 2009-06-18 19:21:17
Autor: tomek
[...]

Sam do końca nie znasz stawek. NOG z bonusem MNS przy doładowaniu za 50 zł. dostajemy 126,6 minuty , w abonamencie Tylko SIM 37 gr. za minutę do Play. Czyli poniżej stawek MTR.

Data: 2009-06-18 10:40:17
Autor: Komornick
Rafal M pisze:
Hej

Wie ktos moze, jak dlugo jeszcze UKE bedzie utrzymywal podwyzszone
oplaty za polaczenia MTR do Pleya?
W sensie kiedy one maja sie zrownac?

a ja mam pytanie z podobnej beczki, ciezko znalezc odpowiedz w archiwum. Dlaczego polaczenia do Play sa drozsze?
Michal

Data: 2009-06-18 11:03:52
Autor: acelnószz
Jak dlugo bedzie obowiazywala jeszcze podwyzszona oplata MTR do Playa?
Bo nie kazdy chce, zeby do niego ktokolwiek dzwonil i d... zawracal.
JaC

-- -- -

Dlaczego polaczenia do Play sa drozsze?

Data: 2009-06-18 11:58:42
Autor: Flo
Komornick pisze:

[...]

Przecież odpowiedź masz w poście, który cytowałeś.
Wrzuć w google MTR+play

Data: 2009-06-18 16:17:29
Autor: Komornick
Flo pisze:
Komornick pisze:

[...]

dzieki. Nie znalem sie na temacie, a zawsze mnie to ciekawilo

Data: 2009-06-18 18:06:05
Autor: tl
Jak dlugo bedzie obowiazywala jeszcze podwyzszona oplata MTR do Playa?

Uzytkownik "Komornick" <olisa@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:h1cuhh$h77$1inews.gazeta.pl...
Rafal M pisze:
[...]

Bo to jedyny sposób zeby sobie odbic obnizki stawek spowodowane przez playa na playu.

Data: 2009-06-18 18:14:23
Autor: Piotr M
Dnia 18-06-2009 o 18:06:05 tl <tl111@poczta.gazeta.pl> napisał(a):

obnizki stawek spowodowane przez playa na playu.

Możesz innymi słowami?

--
Pzdr, Piotr M

Data: 2009-06-19 07:06:41
Autor: Dominik & Co
Piotr M napisał(a):

obnizki stawek spowodowane przez playa na playu.

Możesz innymi słowami?

Zapewne szanowny Poprzednik miał na myśli, że Play zmusił W3
do obniżki cen, więc tak się na nim mszczą ;-)

--
Dominik (& kąpany)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP

Data: 2009-06-19 07:34:42
Autor: Bebe
Użytkownik "Dominik & Co" <Dominik.Alaszewskinawirtualnejpolsce@invalid.com> napisał w wiadomości news:h1f6d0$sos$1inews.gazeta.pl...
Piotr M napisał(a):

obnizki stawek spowodowane przez playa na playu.

Możesz innymi słowami?

Zapewne szanowny Poprzednik miał na myśli, że Play zmusił W3
do obniżki cen, więc tak się na nim mszczą ;-)

ciekawa teoria - łatwo obniżać ceny kosztem innych - ciekawe czy plej byłby taki kuuuul gdyby nie miał takiego MTRa i nie miał z czego obdzielać darmowymi minutami za odebrane połączenia

--
tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

Data: 2009-06-19 07:36:18
Autor: Dominik & Co
Bebe napisał(a):

ciekawa teoria - łatwo obniżać ceny kosztem innych - ciekawe czy plej byłby

Mam pisać "uwaga, smiley", czy jak?

Data: 2009-06-19 17:11:50
Autor: Flo
Dominik & Co pisze:

Zapewne szanowny Poprzednik miał na myśli, że Play zmusił W3
do obniżki cen, więc tak się na nim mszczą ;-)

Obniżki cen to wymusiła Heyah. Pleya jeszcze wtedy nie było.

Data: 2009-06-19 17:15:09
Autor: radekp@konto.pl
Jak dlugo bedzie obowiazywala jeszcze podwyzszona oplata MTR do Playa?
Fri, 19 Jun 2009 17:11:50 +0200, w <h1g9rv$m2h$1@inews.gazeta.pl>, Flo
<florian6@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(-a):

> Zapewne szanowny Poprzednik miał na myśli, że Play zmusił W3
> do obniżki cen, więc tak się na nim mszczą ;-)

Obniżki cen to wymusiła Heyah. Pleya jeszcze wtedy nie było.

_Pewne_ obniżki wymusiła Heyah. Dalsze to już zasługa P4.

Data: 2009-06-19 10:16:40
Autor: tl

Użytkownik "Piotr M" <xxxxx@xxxxx.xx> napisał w wiadomości news:op.uvp919e3sa34okhappypiotr-dell...
Dnia 18-06-2009 o 18:06:05 tl <tl111@poczta.gazeta.pl> napisał(a):

obnizki stawek spowodowane przez playa na playu.

Możesz innymi słowami?

Proszę bardzo - wciskanie kitu (lub inaczej manipulacja) ludziom, ktorzy nie
znają idei bilansowania (zerowania) wzajemnych rozliczeń międzyoperatorskich z tytułu
zakańczania połączeń między swoimi sieciami. Wywoływanie wrażenia marketingowego
hasłem "do playa drogo, nikt do ciebie nie będzie dzwonił więc nie rezygnuj z naszej sieci
i daj się dalej nam doić".

Data: 2009-06-18 19:29:03
Autor: tomek
[...]

Cene minuty ustala operator. Wysoka cena za minute spowodowana jest polityka polegajaca na tym aby klienci nie wybierali Playa bo tam jest drogo. Taka obluda bo niedosyc ze biora od klienta te 75 gr. za minute to jeszcze na rozliczeniach MTR z Playem zarabiaja ( ruch z Playa do W3 jest wiekszy niz z W3 do Playa i to niweluje asymetryczny MTR).

Jak dlugo bedzie obowiazywala jeszcze podwyzszona oplata MTR do Playa?