Jak długo będzie okłamywany Naród przez zdradziecką POlszewię?!

Data: 2011-05-15 04:33:19
Autor: Antenka
Jak długo będzie okłamywany Naród przez zdradziecką POlszewię?!
Za zdradę jest tylko jedna zapłata - śmierć.
I nie tam żadne dożywocie.  Śmierć za śmierć! Amen.
Śmierć za kumanie się z sowietami i hitlerowskimi spadkobiercami!
Szykuj się POlszewio, bo godzina zapłaty za moment wybije.

Antenka

Data: 2011-05-15 13:43:59
Autor: .
Dnia Sun, 15 May 2011 04:33:19 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

Typowe metody Stalina! Niewygodnym przeciwnikom kula w łeb! Proszę mi
powiedzieć czy wygłoszenie orędzia do przyjaciół Rosjan może być
poczytywane za zdradę czy nie?

Dominik

Data: 2011-05-15 04:51:28
Autor: Antenka
On 15 Maj, 13:43, "." <dominikba...@nonprofit.org> wrote:
> [...]

Typowe metody Stalina! Niewygodnym przeciwnikom kula w łeb! Proszę mi
powiedzieć czy wygłoszenie orędzia do przyjaciół Rosjan może być

Nie, nie może, ale zaniechanie działań na szkodę Polski - tak!
Na przyszłość proszę o poważniejszy argument pełowski pachołku!

Antenka

Data: 2011-05-15 14:00:26
Autor: .
Dnia Sun, 15 May 2011 04:51:28 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

Nie mam nic wspólnego z PO. Od zawsze jestem z lewicą! To po 1-wsze. Po
2-gie, nie zyczę sobie tego typu wyzwisk! Wezmiemy się za was internetowi
bandyci. Koledzy już rejestrują wasze wypowiedzi.

Dominik

Data: 2011-05-15 11:50:12
Autor: Antenka
On 15 Maj, 14:00, "." <dominikba...@nonprofit.org> wrote:

> [...]

2-gie, nie zyczę sobie tego typu wyzwisk! Wezmiemy się za was internetowi
bandyci. Koledzy już rejestrują wasze wypowiedzi.

Między PObandą a lewicą nie ma żadnej różnicy - jedna to POlszewia
różowa a ta druga to POlszewia czerwona.

Antenka

P.s. Ty , UB-ek nie strasz, nie strasz, bo się ze.....sz!  Uważaj,
żeby tobą nie zainteresował się IPN.

Data: 2011-05-15 14:06:10
Autor: Kaczysta
[...]

PO i lewica to sama strone złego medalu, niszczącego Polskę.
To, że macie wszędzie agenturę, śledzącą pilnie polskich patriotów - to wiemy od dawno.
AZ

Data: 2011-05-15 16:47:40
Autor: cirrus
Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4dcfc1b5$0$2447$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A kto to wie od dawna- wasza partia?

--
stevep

Data: 2011-05-15 21:26:41
Autor: Kaczysta

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:iqop2f$4s7$1news.vectranet.pl...
[...]

.... oraz nasz podziemna armia.
AZ

Data: 2011-05-16 04:59:37
Autor: cirrus
Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4dd028f4$0$2444$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Przyznajesz, że wasza paria ma bojówki, jakieś SA i Hitlerjugend?

--
stevep

Data: 2011-05-15 18:20:27
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-15 14:00, . pisze:

Nie mam nic wspólnego z PO. Od zawsze jestem z lewicą!

Dominik

Taka "lewicą" Kwaśniewskiego i Millera?

Data: 2011-05-15 14:00:45
Autor: Andy Niwiński
Jak długo będzie okłamywany Naród przez zdradziecką POlszewię?!

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl>

Transowi się znowu skończyły baterie....

Data: 2011-05-15 05:45:40
Autor: matador
Jak długo będzie okłamywany Naród przez zdradziecką POlszewię?!
On 15 Maj, 13:43, "." <dominikba...@nonprofit.org> wrote:

Typowe metody Stalina! Niewygodnym przeciwnikom kula w łeb!

Słuszna uwaga - właśnie o "metody Stalina" tu chodzi.
Zastosowane 10.04.2010 r. w jego kraju.
Nie sądź innych własną szkołą. Bolszewicko - NKWD-owską.

matador.

Data: 2011-05-15 14:58:59
Autor: pluton
[...]

Drzyj Jarek, za przyjaciol moskali, za kumanie sie z amerykancami,
za traktat lizbonski, za edkagerka, co wielkim patriotom był
masz przesrane.

Nullification

Data: 2011-05-15 17:24:59
Autor: Jakub A. Krzewicki
Jak długo będzie okłamywany Naród przez zdradziecką POlszewię?!
niedziela, 15 maja 2011 13:33. carbon entity 'Antenka' <sweet.blue_eyes@wp.pl>

Za zdradę jest tylko jedna zapłata - śmierć.
I nie tam Ĺźadne doĹźywocie.  Śmierć za śmierć! Amen.
Śmierć za kumanie się z sowietami i hitlerowskimi spadkobiercami!
Szykuj się POlszewio, bo godzina zapłaty za moment wybije.

Antenka

Tak długo będzie naród okłamywany przez POlszewię -- - i PiS także! -- - jak długo nie będzie chodził do porządnych szkół (nie-parafialnych). To jest "naród" fizoli po podstawówce. Wykształcić ten naród, a świadomych i obrowolnych nieuków -- - zaorać. Do czego murzyni -- - i nie dość tego -- - biali murzyni (o kuriozum!) w nowoczesnej Europie?

PS. Ten naród móglby wiarą góry przenosić, aż taki ma zbytek tego towaru, ale brakuje mu wiedzy, bez jktórej nie wykopie się ani jednego kamyka... Dopiero w połączeniu -- - działają!

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-05-15 18:46:32
Autor: obserwator
Jak długo będzie okłamywany Naród przez zdradziecką POlszewię?!
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisał(a): Tak długo będzie naród okłamywany przez POlszewię -- - i PiS także! -- - jak długo nie będzie chodził do porządnych szkół (nie-parafialnych). *****************************************************************************

i tutaj sie chlopaczku bardzo mylisz. Szkoly *parafialne* to szkoly na
najwyzszym poziomie. Do takich szkol np.w Ameryce uczeszczali ludzie, ktorzy
stali sie czolowka intelektualna Hameryki:)

Data: 2011-05-16 03:01:28
Autor: Jakub A. Krzewicki
Jak długo będzie okłamywany Naród przez zdradziecką POlszewię?!
niedziela, 15 maja 2011 20:46. carbon entity ' obserwator' <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl>

i tutaj sie chlopaczku bardzo mylisz. Szkoly *parafialne* to szkoly na
najwyzszym poziomie. Do takich szkol np.w Ameryce uczeszczali ludzie,
ktorzy stali sie czolowka intelektualna Hameryki:)

Ładna mi czołówka. Ameryka i intelektualiści? No tak, tych mieli i mają -- - z importu, się znaczy. I wszystkie wynalazki też. No może z wyjątkiem Yale, Harvardu, Berkeley, MIT. Ale wszystko co nie jest w Ivy League to syf, kiła i mogiła, rednecks i prowincja. Teraz to nieuctwo (na skutek którego dają się ruchać nafciarzom i banksterom bez mydła) im wyłazi bokiem w formie oczywistej: kryzys, panie, kryzys...

Tak to jest zarówno w seksie zbiorowym, jak i w życiu społecznym -- - że albo umiesz ruchać, albo jesteś ruchany. Tertium non datur. --
http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-05-15 18:29:29
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-15 17:21, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

Co to jest porządna szkoła? I na czym miałoby polegać to kształcenie? Na klepaniu na pamięć cytatĂłw staroĹźytnych myślicieli, czy wbijaniu do głów odkryć i przemyśleń  sprzed lat róşnych  Freud`Ăłw czy da Gama`Ăłw? PrzecieĹź to i teraz na tym polega nauka.

Data: 2011-05-15 20:34:52
Autor: Jakub A. Krzewicki
Jak długo będzie okłamywany Naród przez zdradziecką POlszewię?!
niedziela, 15 maja 2011 18:29. carbon entity 'jadrys' <Che@yahoo.com>

Co to jest porządna szkoła? I na czym miałoby polegać to kształcenie? Na
klepaniu na pamięć cytatów starożytnych myślicieli, czy wbijaniu do głów
odkryć i przemyśleń  sprzed lat róşnych  Freud`Ăłw czy da Gama`Ăłw?
PrzecieĹź to i teraz na tym polega nauka.

Na tym, żeby pokazać, na jakim świecie żyjemy. żeby żaden Polak nie był taki głupi, by dał się okłamywać nuieuczciwym kapłanom, obojętnie: chrześcijaństwa, pogaństwa czy ateizmu "naukowego" spod czerwonej gwiazdy.
Jeśli naucza się _faktów_ z rzeczywistości fizycznej, społecznej i duchowej, wtedy buduje się człowieka odpornego na sekciarską i ideologiczną indoktrynację. Obecnie mało który Polak widzi świat w sposób w miarę zbliżony do obiektywnego, do rzeczy takich, jakie są -- - tylko przez pryzmat własnego chciejstwa czarodziejstwa, najczęsciej ukształtowanego przez fanatyzm jakiejś politycznej sekty, z którrych dwie głowne dominują nad oficjalnym dyskursem, polaryzując i paraliżując zbiorowy umysł. Dopóki Polak nie złamie więzów, jakie nakładają nań kościoły, partie i media, to po prostu zasłużył, żeby traktować go jako gnoja i bydło na sprzedaż -- - mamy czego chcieliśmy, cośmty sami wybrali i pewnie jeszcze nie raz wybierzemy (czytaj: tych czy innych zdrajców)! To jest właśnie definicja prawa karmy, dostosowana do polskich narodowych realiów. "O rękę karaj, nie ślepy miecz!" -- - chciałoby się powtórzyć za dawnym poetą.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-05-15 12:03:47
Autor: Antenka
On 15 Maj, 20:34, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org> wrote:
niedziela, 15 maja 2011 18:29. carbon entity 'jadrys' <C...@yahoo.com>

> [...]

realiów. "O rękę karaj, nie ślepy miecz!" -- - chciałoby się powtórzyć za

ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthaihttp://lordwinterisle..blogspot.com/

Było już wielu szaleńców - wnioskuję, że i ty do nich należysz, którym
się wydawało, że mają wyłączność na prawdę, na tzw. "prawdę
obiektywną", ale kiedy zaczynali ją wcielać w życie ( rewolucje,
wojny, "-izmy", schizmy itp.) bez "DEKALOGU",  ludzką egzystencję
zamieniali w piekło na ziemi.
Niech ręka Boska broni mnie od takich reformatorów.

Antenka

P.s. A co do oświaty - zgadzam się w jednym punkcie, niech nie będzie
obowiązkowa. Nie chcesz się uczyć, bądź pachołkiem, śmieciarzem,
pucybutem. Twój życie i twój wybór.

Data: 2011-05-16 02:53:09
Autor: Jakub A. Krzewicki
Jak długo będzie okłamywany Naród przez zdradziecką POlszewię?!
niedziela, 15 maja 2011 21:03. carbon entity 'Antenka' <sweet.blue_eyes@wp.pl>

[...]

pucybutem. TwĂłj Ĺźycie i twĂłj wybĂłr.

Dodałbym: "ale nie chodź głąbie do urny"

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-05-16 04:58:21
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iqov0n$c2h$2news.onet.pl...
[...]

A proponujesz "światłe" myśli Lenina i Stalina, czy Mao?

--
stevep

Data: 2011-05-15 23:02:09
Autor: matusm

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:b1041178-f599-42c0-a5d6-0b6a9cb7e5e0a10g2000vbz.googlegroups.com...
[...]

tak dlugo dopoki bedzie,,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Data: 2011-05-16 08:31:27
Autor: jan
Jak długo będzie okłamywany Naród przez zdradziecką POlszewię?!
nie żyją wielkie Niemcy i Rosja oraz Izrael -Polskę skasować z mapy europy!!!!!

Data: 2011-05-16 02:53:26
Autor: Antenka
On 16 Maj, 10:31, " jan" <janonet4-4.WYT...@gazeta.pl> wrote:
nie żyją wielkie Niemcy i Rosja oraz Izrael -Polskę skasować z mapy europy!!!!!

Sssss....j czosnkowy icku! No już cię nie widzę! :E

Antenka

P.s. Za głoszenie chęci unicestwienia Wielkiego
Narodu - kula w łeb!

Jak długo będzie okłamywany Naród przez zdradziecką POlszewię?!