Jak długo będzie okłamywany Naród przez zdradziecką POlszewię?!

Data: 2011-05-15 13:43:59
Autor: .
Jak długo będzie okłamywany Naród przez zdradziecką POlszewię?!
Dnia Sun, 15 May 2011 04:33:19 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

Za zdradę jest tylko jedna zapłata - śmierć.
I nie tam żadne dożywocie.  Śmierć za śmierć! Amen.
Śmierć za kumanie się z sowietami i hitlerowskimi spadkobiercami!
Szykuj się POlszewio, bo godzina zapłaty za moment wybije.

Antenka

Typowe metody Stalina! Niewygodnym przeciwnikom kula w łeb! Proszę mi
powiedzieć czy wygłoszenie orędzia do przyjaciół Rosjan może być
poczytywane za zdradę czy nie?

Dominik

Data: 2011-05-15 04:51:28
Autor: Antenka
On 15 Maj, 13:43, "." <dominikba...@nonprofit.org> wrote:
> [...]

Typowe metody Stalina! Niewygodnym przeciwnikom kula w łeb! Proszę mi
powiedzieć czy wygłoszenie orędzia do przyjaciół Rosjan może być

Nie, nie może, ale zaniechanie działań na szkodę Polski - tak!
Na przyszłość proszę o poważniejszy argument pełowski pachołku!

Antenka

Data: 2011-05-15 14:00:26
Autor: .
Dnia Sun, 15 May 2011 04:51:28 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

Nie mam nic wspólnego z PO. Od zawsze jestem z lewicą! To po 1-wsze. Po
2-gie, nie zyczę sobie tego typu wyzwisk! Wezmiemy się za was internetowi
bandyci. Koledzy już rejestrują wasze wypowiedzi.

Dominik

Data: 2011-05-15 11:50:12
Autor: Antenka
On 15 Maj, 14:00, "." <dominikba...@nonprofit.org> wrote:

> [...]

2-gie, nie zyczę sobie tego typu wyzwisk! Wezmiemy się za was internetowi
bandyci. Koledzy już rejestrują wasze wypowiedzi.

Między PObandą a lewicą nie ma żadnej różnicy - jedna to POlszewia
różowa a ta druga to POlszewia czerwona.

Antenka

P.s. Ty , UB-ek nie strasz, nie strasz, bo się ze.....sz!  Uważaj,
żeby tobą nie zainteresował się IPN.

Data: 2011-05-15 14:06:10
Autor: Kaczysta
[...]

PO i lewica to sama strone złego medalu, niszczącego Polskę.
To, że macie wszędzie agenturę, śledzącą pilnie polskich patriotów - to wiemy od dawno.
AZ

Data: 2011-05-15 16:47:40
Autor: cirrus
Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4dcfc1b5$0$2447$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A kto to wie od dawna- wasza partia?

--
stevep

Data: 2011-05-15 21:26:41
Autor: Kaczysta

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:iqop2f$4s7$1news.vectranet.pl...
[...]

.... oraz nasz podziemna armia.
AZ

Data: 2011-05-16 04:59:37
Autor: cirrus
Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4dd028f4$0$2444$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Przyznajesz, że wasza paria ma bojówki, jakieś SA i Hitlerjugend?

--
stevep

Data: 2011-05-15 18:20:27
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-15 14:00, . pisze:

Nie mam nic wspólnego z PO. Od zawsze jestem z lewicą!

Dominik

Taka "lewicą" Kwaśniewskiego i Millera?

Data: 2011-05-15 14:00:45
Autor: Andy Niwiński
Jak długo będzie okłamywany Naród przez zdradziecką POlszewię?!

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl>

Transowi się znowu skończyły baterie....

Data: 2011-05-15 05:45:40
Autor: matador
Jak długo będzie okłamywany Naród przez zdradziecką POlszewię?!
On 15 Maj, 13:43, "." <dominikba...@nonprofit.org> wrote:

Typowe metody Stalina! Niewygodnym przeciwnikom kula w łeb!

Słuszna uwaga - właśnie o "metody Stalina" tu chodzi.
Zastosowane 10.04.2010 r. w jego kraju.
Nie sądź innych własną szkołą. Bolszewicko - NKWD-owską.

matador.

Jak długo będzie okłamywany Naród przez zdradziecką POlszewię?!