Jak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4)

Data: 2009-12-05 16:10:25
Autor: Karambol
Jak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4)
Dobra to inaczej zadam to pytanie.
Wydaje mi sie, ze docieranie nowego silnika to cos innego niz docieranie samego nowego tloka. Jesli nowy fabrycznie silnik dociera sie przez 1000 km to docieranie samego tloka skraca ten dystans?

--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E

Data: 2009-12-05 17:56:34
Autor: Arni
Karambol pisze:
[...]

łozyska, panewki, nie wymagają docierania, dociera sie tłok do honowanego cylindra (a dokladniej pierscienie). Sam sobie odpowiedz

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2009-12-05 18:09:46
Autor: de Fresz
On 2009-12-05 17:56:34 +0100, Arni <arni@NO.spam> said:

[...]

Tyle że tam jest Nikasil.

--
Pozdrawiam
de Fresz

Data: 2009-12-05 18:58:21
Autor: Arni
de Fresz pisze:
On 2009-12-05 17:56:34 +0100, Arni <arni@NO.spam> said:

[...]

aaa to trzeba bylo tak od razu mówic
w tym wypadko to ten...no... jasie nie znam :)

Data: 2009-12-05 19:41:10
Autor: Karambol
Jak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4)
> aaa to trzeba bylo tak od razu mówic
w tym wypadko to ten...no... jasie nie znam :)

To chyba przemecze sie do tych 800/900 km, zmienie olej i dopiero zaczne normalnie jezdzic..mam narazie 400 zrobione.