Jak długo e-sąd zwraca pieniądze?

Data: 2012-05-06 12:55:36
Autor: Maciek
Jak długo e-sąd zwraca pieniądze?
Witam

Sprawa w e-sądzie została umorzona na mój wniosek ponad miesiąc temu.
Wysłałem pismo z numerem konta do zwrotu opłaty sądowej. W postanowieniu
o umorzeniu jest informacja o zwrocie opłaty sądowej po uprawomocnieniu
się postanowienia. Uprawomocnienie nastąpiło 30 marca, a kasy nie widać.
Ile może trwać zwrot opłaty sądowej?

Maciek

Data: 2012-05-06 13:25:37
Autor: Liwiusz
[...]