Jak długo tarcze hamulcowe?

Data: 2010-11-01 18:05:32
Autor: Mako
Jak długo tarcze hamulcowe?
Do dziś 218 tysięcy km - Corolla 2000.

Pozdrawiam,
M.

Data: 2010-11-01 23:28:16
Autor: Pszemol
Jak długo tarcze hamulcowe?
"Mako" <mako@nomako.com> wrote in message news:iams0m$4kf$1news.onet.pl...
Do dziś 218 tysięcy km - Corolla 2000.

I ile 'mm' grubości zostało na przodach a ile na tyłach?

Data: 2010-11-03 00:12:33
Autor: Mako
Jak długo tarcze hamulcowe?
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:ianieg.24c.0poczta.onet.pl...
"Mako" <mako@nomako.com> wrote in message
Do dziś 218 tysięcy km - Corolla 2000.
I ile 'mm' grubości zostało na przodach a ile na tyłach?

Na tylach to mam bebny :) - po 200 tysiącach wymieniłem szczęki bo już ich prawie nie było. A na przodach jest tyle 'mm' ze nikt kto je widzi sie nie czepia - ani warsztat, ani gumiarz... ale wiem ze juz pora je wymienic... Nie bede pisac o klockach bo to zostanę zaliczony w poczet kapelusznikow :))
M.

Jak długo tarcze hamulcowe?